[G2NK] Returning 2.0 PL (zapowiedź)

Jakość dubbingu jest zależna też od sprzętu. Nie tylko od barwy głosu, tonu czy umiejętności zagrania postaci.
Profesjonalne dubbingi też w większości przypadków są słabe, bo nagrania trwają po kilkanaście godzin z nieznacznymi przerwami, gdyż czas goni i producenci chcą mieć to jak najszybciej za sobą. Aktorzy mają wręczone zwykłe kartki – nie wiedzą nawet jak wyglądają postacie, którym udzielają swojego głosu i kończy się na czytaniu suchych kwestii.
Skutkuje to tym, że zdania często były wypowiedziane w nieprawidłowym tonie i wyrwane z kontekstu.
Dobry dubbing polski był moim zdaniem w Gothic 1 i 2, Wiedźminie 1,2,3. Resztę pominę milczeniem.

Jest jakiś wątek z problemami? Bo do jakiego mistrza bym nie podszedł mówi mi won i nie chce gadać.... O co tu chodzi? Na necie nic nie znalazłem, żadnego normalnego poradnika....

[Obrazek: MgnVFfk.gif]

jest taka misja że musisz zdobyć zaufanie mieszczan z portu dopiero będziesz z nimi mógł pogadać polataj po porcie.

(21-03-2018, 16:05)DragonSee5 napisał(a):  jest taka misja że musisz zdobyć zaufanie mieszczan z portu dopiero będziesz z nimi mógł pogadać polataj po porcie.

Wiesz że właśnie uratowałeś mi dupe, gdyby nie ty dalej bym myślał że coś nie tak z moimi ciuchami albo coś w modzie się zbugowało... Dzięki :)

Apropo dubbingu, niektóre kwestie niemają dubbingu ani polskiego ani rosyjskiego, a niektóre kwestie używają dubbingu rosyjskiego mimo że dostępny jest polski, naprzykład w quescie ostrzenia noza dla hildy u carla.

[Obrazek: MgnVFfk.gif]

Info dla testerów wiadomo co fajnego daje dx11( w kwestii roślinności ) ale nie każdemu może chulac lub nie pasować komos to jak obciąża gra czy tam inne powodu które mogą powodować ze komuś nie pasuje dx11, mam alternatywę która daje dokładnie ten sam efekt co dx11 ale go nie wymaga, mod jest retroactive i można go usunąć i nakładać do woli bez żadnych obaw, mowa oczywiście o noGrass w 4 rożnych wersjach zależy ile chcemy usunąć zieleni można ja przywrócić w dowolnej chwili :P

Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

W sumie nie jestem testerem ale mimo to napisze błędy może chociaż tak pomogę, w dialogu z cantharem jest błąd
po wzięciu zadania o podżuceniu listu Sarze  cantar zamiast mówić nam czy nie mamy czegoś do zrobienia pozostaje
nam opcja że to my możemy mu powiedzieć czy niema czegoś do zrobienia ^^(a i bezio wtedy gada głosem Canthara)
i on jeszcze raz nam gada. screen:

[Obrazek: cantharblad.jpg]

[Obrazek: MgnVFfk.gif]

Dx11 dodany do G1 i G2 zauważyłem, że poprawia wodę, cienie, oświetlenie i zasięg widzenia,
ale roślinność w jaki sposób niby poprawia ? Nie widziałem zmian.

Powaznie? Zdajesz sobie sprawę, że pokazujesz zdjęcie z wersji z translatora? Jak myślisz, skąd taki błąd wynikł?

[Obrazek: spineSignature.php?name=Szymon&language=Polish]

(21-03-2018, 18:30)Simen napisał(a):  Powaznie? Zdajesz sobie sprawę, że pokazujesz zdjęcie z wersji z translatora? Jak myślisz, skąd taki błąd wynikł?

Nie zdawałem sobie sprawy że to może mieć wpływ, dodatkowa opcja dialogowa gdzie mówi się głosem canthara?
teraz zaczynam się zastanawiać czy w takim razie będę wogóle w stanie przechodzić grę jak takie kwiatki z tej 
angielskiej translacji..... co do nograss to nawet przy mocniejszym komputerze bym tego używał bo te habazie wciśnięte na siłę pod wieże xardasa to lekka przeginka, opcja nograss powinna być w instalatorze :P

[Obrazek: MgnVFfk.gif]

Chłopaki bardzo wam kibicuje, jestem Wam ogromnie wdzięczny za poświęcenie i ogrom godzin spędzonych przy tym projekcie. Jeśli wciąż brakuje Wam testerów, to chętnie bym pomógł. :)


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości