Zarządzanie kontem użytkownika
-
Przejdź do „Ustawienia” poprzez kliknięcie na ikonę „Start” i wybierz opcję „Konta”.
-
Wybierz „Zaloguj się za pomocą hasła” i kliknij na swoim koncie użytkownika.
-
Kliknij na opcję „Zmień” i wprowadź aktualne hasło.
-
W nowym oknie pozostaw pole hasła puste i kliknij „Zmień hasło”.
Ustawienia konta Microsoft:
-
Jeśli korzystasz z konta Microsoft, możesz usunąć hasło online.
-
Zaloguj się na swoje konto Microsoft na stronie https://account.microsoft.com/.
-
Przejdź do sekcji „Zabezpieczenia i hasła” lub „Hasło i zabezpieczenia”.
-
Wybierz opcję „Zmień hasło” i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Zarządzanie lokalnym kontem użytkownika:
-
Wejdź do „Panelu sterowania” poprzez wyszukanie w menu „Start”.
-
Wybierz „Konta użytkowników” lub „Konta użytkowników i rodziny”.
-
Kliknij na swoim koncie użytkownika i wybierz opcję „Zmień hasło”.
-
W nowym oknie pozostaw pole hasła puste i kliknij „Zmień hasło”.
Wykorzystanie narzędzia do resetowania hasła:
-
Jeśli nie możesz zalogować się do systemu Windows, możesz skorzystać z narzędzia do resetowania hasła, takiego jak „Opcje odzyskiwania systemu Windows”.
-
Uruchom komputer z nośnika instalacyjnego systemu Windows lub innego nośnika odzyskiwania.
-
Wybierz opcję „Napraw komputer” lub „Odzyskiwanie”.
-
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby zresetować hasło.
-
Pamiętaj, że usunięcie hasła może zwiększyć ryzyko bezpieczeństwa, szczególnie jeśli inne osoby mają dostęp do twojego komputera. Zaleca się stosowanie odpowiednich środków ostrożności i tworzenie mocnych haseł w celu ochrony swoich danych.