Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1

Jak wyżej.

[Obrazek: zFtRxXG.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#2

Nie wiem czy dobry temat, ale:

#1 - Klucz do skrzyni ryżowego księca jest na piętrze jego domu, a w skrzyni fajny pierścień +3 do siły, dający fajny boost do dps ( w połączeniu z boostem od Horacego - w tym wypadku gadamy z Jeremiaszem w karczmie)
#2 - Darmowy armor dostajemy od inżyniera Swiney'a, nie dołączamy faktycznie do gildii Kretów więc nie psujemy nic fabularnie tylko za free mamy armor z niezłymi jak na początek statami.
#3 - żeby wejść do Kaloma na luzie, choć da się minąć strażnika ez af, można opędzlować skrzynie Dariona kowala w BŚ, 10 szt. wnętrzności pełzacza pozwoli nam quest zaliczyć.
Odpowiedz
#3

(31-10-2020, 22:11)tldr napisał(a):  Nie wiem czy dobry temat, ale:

#1 - Klucz do skrzyni ryżowego księca jest na piętrze jego domu, a w skrzyni fajny pierścień +3 do siły, dający fajny boost do dps ( w połączeniu z boostem od Horacego - w tym wypadku gadamy z Jeremiaszem w karczmie)
#2 - Darmowy armor dostajemy od inżyniera Swiney'a, nie dołączamy faktycznie do gildii Kretów więc nie psujemy nic fabularnie tylko za free mamy armor z niezłymi jak na początek statami.
#3 - żeby wejść do Kaloma na luzie, choć da się minąć strażnika ez af, można opędzlować skrzynie Dariona kowala w BŚ, 10 szt. wnętrzności pełzacza pozwoli nam quest zaliczyć.
Co do #1 ten pierscien jest zwiazany z zadaniem dla Rufusa 'bunt zbieraczy'
Odpowiedz
#4

#4 - Jak jesteście w wolnej kopalni, to stojąc przy pierwszym najemniku w WK który nas wita, wchodzicie na półki skalne tak jakbyście chcieli górami wrócić do Nowego Obozu. Mijacie Górskie Ścierwojady i idziecie jak półki skalne prowadzą, aż do paru brzytwiaków i tam natraficie na ogniste jaszczury - tam za nimi leży miecz dwuręczny 95 wymagana siła i 110 chyba obrażeń i napój potęgi. Trochę gimnastyki i wszystko weźmiecie i uciekniecie z łupem (miecz wart 2500 bryłek rudy - wartość kupna, sell 1250, tylko pytanie kto dysponuje taką kwotą w 1 rozdziale z kupców żeby to spieniężyć xD)
Odpowiedz
#5

witam,
w wieży koło chaty cavalorna leży fajny mieczyk 85 dmg
Odpowiedz
#6

Nie wiem jak ale podejrzewam, żę po zapaleniu jakiejś ilości bagiennego ziela zmienia się głoś bohatera na bardziej hmm.. śmieszny  :D
Odpowiedz
#7

Jeśli porozmawiamy z jednym z kopaczy stojących przy placu wymian i zapytamy "Opowiesz mi coś ciekawego?" dostaniemy 50exp za każdą opowieść.
Odpowiedz
#8

Na skale na pierwszym od strony wejścia do bractwa wodospadzie znajdują się:
-Miecz 1h 100dmg
-Pierscień +10hp
-Zwój Sen
Odpowiedz
#9

Po zabiciu Mordraga, znajdziemy w jego ekwipunku stary pierścień (+5 do zręczności).

Jeśli podejdziemy z tym pierścieniem w naszym ekwipunku do Blizny, ten powie, że to jego pierścień po czym nas zaatakuje. Blizna traci przez to „nieśmiertelność“ i dzięki temu
możemy go pokonać i zdobyć 800XP oraz jego miecz (1h 100dmg).
Odpowiedz
#10

Znalezione przypadkowo, próbując naprawić rozdział drugi.
Może ma to związek z jakimś zadaniem późniejszym, ale jeśli zrespimy Grima w obozie na bagnie to powie coś w stylu:
"A więc to jest ten obóz na bagnie. Za dużo tu świrów..."
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości