Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Opinie i wrażenia
#1

Możecie tutaj wyrazić swoją opinię na temat rozgrywki oraz podzielić się wrażeniami.

[Obrazek: zFtRxXG.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#2

Balans moda jest bardzo słaby pod względem tego co możemy już zrobić w 1 rozdziale, osobiście na 9 lvlu postaci moge napiepszać ogniste jaszczury jakąś śmieszną bronia 48 dmg, pojedynczy orkowie także nie stanowią większego wyzwania, jedyny mob który stawiał mi jak dotąd opór to brzytwa której nie zadaje obrażeń. Moby biją dużo obrażen ale są za to bardzo miękkie. Dubbing jest świetny tego nie można odjąć modyfikacji. Osobiście bugów nie spotkałem za wiele oprócz z otwarciem skrzyni Garaza, miałem klucz w ekwipunku ale nadal nie mogłem otworzyć skrzyni bohater mówił mi, że bez właściwego klucza nigdy tego nie otworzy więc się poddałem i poszedłem robić coś innego. Moda oceniam na 5/10 być może jest to spowodowane za szybkim wydaniem i presją od graczy którzy chcieli tak bardzo to ograć, z tego co wiem to Wagon miał to przetestować finalnie, lecz dobrze wiemy jak u Wagona z przechodzeniem modów (xd) dodam też ze dawanie wszystkim npc tego samego stylu walki nie jest dobrym pomysłem^^. dobry
Odpowiedz
#3

Tak jak pisał RizenSS w tym modzie, czy po prostu w Gothic 1 nie ma balansu i zachodzi efekt kuli śnieżnej. Gra nie jest wystarczająco przetestowana, napisałem o paru bugach na stronie z pytaniami o grze. Mod niewiele zmienia z podstawce w porównaniu do na przykład "Bandy Quentina", czy "Ludzie z Górniczej Doliny". Dubbing jest dobry, ale i tak większość kwestii przewijam od razu po ich przeczytaniu - no chyba, że miałbym słuchać oryginalnego lektora do Xardasa, Diega czy Wrzoda; to wtedy niekoniecznie. Obecnie mam 10 poziom i jestem w 1 rozdziale.

Dobra, doszedłem do 4 rozdziału i mam 23 poziom. Dalej już nie gram, bo to powtarzanie oryginału. Dodam jeszcze, że poziom trudności jest niższy niż ten z Nocy Kruka a także niż ten z podstawki Gothic 1. Szybko można się dorobić bogactwa (nawet bez tego buga z nieskończoną ilością niewykończonych mieczy) oraz stać się silnym i wyczyścić większość kolonii bez kłopotów.

Świat nie rozwijał się jakoś znacząco wraz z bohaterem. Kojarzę tylko awans Grima.
Odpowiedz
#4

Nie wiem czego się spodziewałem w sumie, może czegoś na wzór VBE do Gothica 2.

Lekko zawiodłem się na tej modyfikacji, masa błędów i niespójności w zadaniach (klucze od npców, zbieranie daniny od kopaczy czy też szukanie zbiegłych kopaczy),
* Inteligentne zachowanie potworów i ludzi
* Nowy balans broni i potworów
* Poprawa błędów z podstawki
* Poziom trudności podobny do tego z Nocy Kruka



Potwory jak i ludzie działają tak samo jak w g1, a może nawet i łatwiej, teraz każdy przeciwnik rzuca się na gracza jak najsłabsi wojownicy z g2, 
podczas gdy w samej podstawce już potrafili zamiast robić "szarżę" stanąć i wyprowadzić combo, dużo bardziej ułatwiona rozgrywka.

Ten balans broni i potworów w ogóle go nie widać, jest jeszcze łatwiej, danie graczowi możliwości już po rozpoczęciu gry znaleźć broń jednoręczną która ma 81dmg to kpina 
Nie ma nic pomiędzy, w swoim gameplayu przeskoczyłem z broni 37dmg na 81 a potem długo nic.
Dużo łatwiej się pokonuje wszystkie moby ze względu na dużo łatwiej dostępne silne pancerze na początku gry jak i w późniejszych etapach,
no co to ma być, że ubijam sobie 6 topielców i nagle mam zbroje która redukuje 30 obrażeń. 
Potem wchodze w 3 rozdział i kupuje ciężką zbroje strażnika która ulepszona daje już 75 albo 80 redukcji przed obrażeniami, zdecydowanie przesadzone.

Ogólnie dużo łatwiej gra się niż w zwykłego g1, błędów więcej niż w podstawce.
Zawiodłem się, ale to chyba głównie dlatego, że miałem wysokie oczekiwania co do tego moda.

Pozostaje mi czekać na ER 2.0, już sama wersja 1.4 była dla mnie wyśmienita.

A ekipie odpowiedzialnej za wydanie dla nas moda dziękuję, czas w którym przeszedłem moda był mile spędzony, ale niedosyt wielki.


A od siebie dla osoby która robi przy tym modzie, zaproponowałbym by dał koszt nauki siły/zręczności itd. Zwiększyć te koszty, dać jakieś większe wymagania, oraz pozmieniać wartości dmg niektórych broni, jak i ich ceny.
Opcja sprowokowania całego nowego obozu do bitki to fajna rzecz pomiędzy bezmyślnym atakowaniem każdego, ale po pokonaniu każdego wynosimy tony rudy, expa i broni którą zamienimy na rude.
Odpowiedz
#5

Witam,zacznę od tego że postaram się wyraźić tutaj konstruktywnie co sądze o modzie.

Po zapowiedziach oraz filmach paru youtuberów o tym modzie myślałem że czeka mnie coś więcej niż rozczarowanie.

* Bardziej realistyczne codzienne czynności NPC
-Nie zuwazyłem i nie pisze tego złośliwie po prostu nie ma czegoś takiego jedynie co jest zawuażalne to to że nasza postać jak mija kogoś mówi do niego czasem cześć

* Bardziej wypełniony świat
-Tak,jeśli mówimy o tych paru rozbójnikach koło cavalorna oraz paru szkodników w jaskini koło nowego obozu
a miejsca takie jak: -jaskinia w czarnym lesie z cieniostworem pusta -dwie jaskinie w lesie koło starego obozu (w strone starej kopalni) puste
-jaskinie przy rzecze w strone nowego obozu których bronią gobliny puste
Ja wiem że ten mod nie ma na celu wpływać na imersje czy odczucia zwykłego gothica ale takie miejsca jak: staw koło nowego obozu,mielizny koło klasztoru starych magów,teren w okół starej
kopalni,chata cavalorna itp aż proszę sie o zagospodarowanie 

* Bujniejsza roślinność
-Nie odczułem aczkolwiek lekko odswieżone tekstury są na plus

* Możliwość zostania Guru
-Za to duży plus,za zgolenie beziego i dodanie mu tatuaży bardzo klimatyczne
* Możliwość zostania Magnatem
-Idiotycznie zrobione,jeśli nie zabijemy mordraga na miejscu nie zostaniemy magnatem(oczywiście to początek całego ciągu zdarzeń,questów)
Czemu to jest idiotyczne?A już tłumacze,wystarczy wczuć się w postać bezimiennego tzn jesteśmy nowi w górniczej dolinie chcemy wybadać jaki obóz będzie dla nas najlepszy
co tu się dzieje,jak ten świat dzieli się politycznie a mamy zabijać typka w pierwszych minutach gry tylko dlatego że koleś spod bramy chce się go pozbyć na dodatek
mógłby on być naszym kontaktem co byłoby przydatne...

* Nowe zadania
-Noooo...super zadania typu idź zabij kopaczy którzy uciekli z UWAGA! "kosztownościami gomeza" "XD" problem jest taki że ni chu.. nikt nie wie gdzie są 
nie spotkałem nikogo kto by mógł mnie nawet naprowadzić na nich
-Albo zadanie eskorty w POJEDYNKE gościa ze starego obozu do starej kopalni i UWAGA! on nas ostrzega że mogą nas napaść no może jak ktoś ma max 15 lat to go tam pociąga
i rzeczywiście pojawia się dwóch gości "rozbójników" pod koniec drogi,najlepsze że po eskorcie gościu od razu wraca się do obozu zamiast chociaż zostać tam chwilę 
tak o dla zachowania imersji.
-Fajne zadanie było gdy mieliśmy przywitać gościa na placu wymian tylko kończyło się na dwóch dialogach...wow

* Nowy balans broni i potworów
-No w I rozdziale miałem 110 siły i brałem większość stworzeń na hita,npc(strażników w cięzkim pancerzu) na 2/3 hity 

* Poprawa błędów z podstawki
-I stworzenie ich jeszcze więcej np z kluczami,jak zdobywamy jakiś klucz to przy próbie otworzenia skrzynki jest ciągle że potrzebujemy odpowiedniego klucza
-Lares i próba dołaczenia do nowego obozu(brak dialogu o liście od Iana)
-Resp potworów dwa razy w tym samym rozdziale
-Brak interakcji niektórych NPC z bezim 

* Poziom trudności podobny do tego z Nocy Kruka
-Może jakbyście zrobili skalowanie punktów nauki wraz z nauką siły/zręczności to tak 
mod jest jeszcze prostszy od zwykłego gothica bo jest więcej npc/potworów do pobicia
dodatkowo mogliście się chociaż troche wysilić i zrobić że jak kogoś atakujemy w obozie nie ważne jakim to rzucaja się wszyscy
a tak wystarczy być bez obozu i pobić wszystkich.
A! bo bym zapomniał jak już masz obóz np cień to możesz sprowokować szkodników do walki żeby za trudno nie było.

-Sposób na przejscie moda?Wyadawajcie wszystko w siłe i nauczcie się akrobatyki żeby jeszcze szybciej to wyłączyć
pobijcie strażnika "szakala/brzytwe" czy jakoś tak z górnej części obozu zabierzcie mu broń 85dmg jednoreczna i w sumie można to wyłaczyć.

* Świat rozwijający się wraz z bohaterem
-No grimes zostaje cieniem w II akcie :)

 * Ulepszanie pancerzy
-No jest,fajna opcja daje około 5pkt armora

Przepraszam że to napisze ale mod jest dla idiotów,jest przewidywalny jeszcze łatwiejszy od zwykłej jedynki,posiada misje pozbawione sensu przedstawione 
jak dla ludzi głupich np obóz bandytów (głeboki wdech...) przepraszam ROZBÓJNIKÓW można śmiało tam wparadować w pancerzu cienia/strażnika nikt nie widzi problemu
na wstępie kolo przy wejściu mówi żeby nie budzić jakiegos łebka który śpi (serio?nie mogliście śie wysilić jakoś?bardzo podobna kwestie słyszymy w nowym obozie)
oczywiscie budzimy go kolo dostaje na pipe i potem sie buguje i podnosi sie i ciagle lata za nami walac nas z karata.
Dowiadujemy się tam że obóz jest podzielony między jakimś karateką a Quentinem (motyw g2 najemnicy?) *SPOJLER* od karateki dostajemy misje żeby dowiedzieć się
kto jest za nim a kto za quentinem,po zrobieniu tego nic się nie dzieje karateka cos gada że to czas i stoi dalej ja zabijam quentina i wchodze stamtąd.

Jak idziemy do starej kopalni to jakiś strażnik na dole kopalni mówi że jesteśmy kopaczami i zabiera nam rude,jak pogadamy z nim jeszcze raz to zabiera nam jej więcej i wykonujemy 
jakiegoś questa..?! wtf?!

Akcje typu: Zaczepia nas npc o nazwie ROZBÓJNIK pyta czy znim zapolujemy na ŚCIERWOJADY serio?Ktoś się nabrał?
Za dużo randomowych npceków którzy sa wrogo nastawieni do nas np ci nad cavalornem ja wiem że są jakoś połączeni przez te listy co upuszczaja ale nie może tak być 
że każda miejscówka jest "zagospodarowana" wrogimi npcekami

Każdy NPC (szczególnie ci bez nazwy) noszą przy sobie tony rzeczy,więc jak pobijemy zbieraczy w nowym obozie czy szkodników czy też kopaczy wychodzimy z 120 zupkami
tona szmelcu rudy kilofów itp,każdy z nich ma ten sam bogaty schemat przedmiotów.

Jeszcze ciągle słysze głos tego gościa(notabene fajna barwa głosu)co robi zapowiedzi do wszystkich większych projektów gothica do obrzygu...

Mam mega mieszane uczucia jak na takie zapowiedzi daje 5/10 za tego guru
Odpowiedz
#6

(04-11-2020, 20:13)jimmi6000 napisał(a):  Witam,zacznę od tego że postaram się wyraźić tutaj konstruktywnie co sądze o modzie.

Po zapowiedziach oraz filmach paru youtuberów o tym modzie myślałem że czeka mnie coś więcej niż rozczarowanie.

* Bardziej realistyczne codzienne czynności NPC
-Nie zuwazyłem i nie pisze tego złośliwie po prostu nie ma czegoś takiego jedynie co jest zawuażalne to to że nasza postać jak mija kogoś mówi do niego czasem cześć

* Bardziej wypełniony świat
-Tak,jeśli mówimy o tych paru rozbójnikach koło cavalorna oraz paru szkodników w jaskini koło nowego obozu
a miejsca takie jak: -jaskinia w czarnym lesie z cieniostworem pusta -dwie jaskinie w lesie koło starego obozu (w strone starej kopalni) puste
-jaskinie przy rzecze w strone nowego obozu których bronią gobliny puste
Ja wiem że ten mod nie ma na celu wpływać na imersje czy odczucia zwykłego gothica ale takie miejsca jak: staw koło nowego obozu,mielizny koło klasztoru starych magów,teren w okół starej
kopalni,chata cavalorna itp aż proszę sie o zagospodarowanie 

* Bujniejsza roślinność
-Nie odczułem aczkolwiek lekko odswieżone tekstury są na plus

* Możliwość zostania Guru
-Za to duży plus,za zgolenie beziego i dodanie mu tatuaży bardzo klimatyczne
* Możliwość zostania Magnatem
-Idiotycznie zrobione,jeśli nie zabijemy mordraga na miejscu nie zostaniemy magnatem(oczywiście to początek całego ciągu zdarzeń,questów)
Czemu to jest idiotyczne?A już tłumacze,wystarczy wczuć się w postać bezimiennego tzn jesteśmy nowi w górniczej dolinie chcemy wybadać jaki obóz będzie dla nas najlepszy
co tu się dzieje,jak ten świat dzieli się politycznie a mamy zabijać typka w pierwszych minutach gry tylko dlatego że koleś spod bramy chce się go pozbyć na dodatek
mógłby on być naszym kontaktem co byłoby przydatne...

* Nowe zadania
-Noooo...super zadania typu idź zabij kopaczy którzy uciekli z UWAGA! "kosztownościami gomeza" "XD" problem jest taki że ni chu.. nikt nie wie gdzie są 
nie spotkałem nikogo kto by mógł mnie nawet naprowadzić na nich
-Albo zadanie eskorty w POJEDYNKE gościa ze starego obozu do starej kopalni i UWAGA! on nas ostrzega że mogą nas napaść no może jak ktoś ma max 15 lat to go tam pociąga
i rzeczywiście pojawia się dwóch gości "rozbójników" pod koniec drogi,najlepsze że po eskorcie gościu od razu wraca się do obozu zamiast chociaż zostać tam chwilę 
tak o dla zachowania imersji.
-Fajne zadanie było gdy mieliśmy przywitać gościa na placu wymian tylko kończyło się na dwóch dialogach...wow

* Nowy balans broni i potworów
-No w I rozdziale miałem 110 siły i brałem większość stworzeń na hita,npc(strażników w cięzkim pancerzu) na 2/3 hity 

* Poprawa błędów z podstawki
-I stworzenie ich jeszcze więcej np z kluczami,jak zdobywamy jakiś klucz to przy próbie otworzenia skrzynki jest ciągle że potrzebujemy odpowiedniego klucza
-Lares i próba dołaczenia do nowego obozu(brak dialogu o liście od Iana)
-Resp potworów dwa razy w tym samym rozdziale
-Brak interakcji niektórych NPC z bezim 

* Poziom trudności podobny do tego z Nocy Kruka
-Może jakbyście zrobili skalowanie punktów nauki wraz z nauką siły/zręczności to tak 
mod jest jeszcze prostszy od zwykłego gothica bo jest więcej npc/potworów do pobicia
dodatkowo mogliście się chociaż troche wysilić i zrobić że jak kogoś atakujemy w obozie nie ważne jakim to rzucaja się wszyscy
a tak wystarczy być bez obozu i pobić wszystkich.
A! bo bym zapomniał jak już masz obóz np cień to możesz sprowokować szkodników do walki żeby za trudno nie było.

-Sposób na przejscie moda?Wyadawajcie wszystko w siłe i nauczcie się akrobatyki żeby jeszcze szybciej to wyłączyć
pobijcie strażnika "szakala/brzytwe" czy jakoś tak z górnej części obozu zabierzcie mu broń 85dmg jednoreczna i w sumie można to wyłaczyć.

* Świat rozwijający się wraz z bohaterem
-No grimes zostaje cieniem w II akcie :)

 * Ulepszanie pancerzy
-No jest,fajna opcja daje około 5pkt armora

Przepraszam że to napisze ale mod jest dla idiotów,jest przewidywalny jeszcze łatwiejszy od zwykłej jedynki,posiada misje pozbawione sensu przedstawione 
jak dla ludzi głupich np obóz bandytów (głeboki wdech...) przepraszam ROZBÓJNIKÓW można śmiało tam wparadować w pancerzu cienia/strażnika nikt nie widzi problemu
na wstępie kolo przy wejściu mówi żeby nie budzić jakiegos łebka który śpi (serio?nie mogliście śie wysilić jakoś?bardzo podobna kwestie słyszymy w nowym obozie)
oczywiscie budzimy go kolo dostaje na pipe i potem sie buguje i podnosi sie i ciagle lata za nami walac nas z karata.
Dowiadujemy się tam że obóz jest podzielony między jakimś karateką a Quentinem (motyw g2 najemnicy?) *SPOJLER* od karateki dostajemy misje żeby dowiedzieć się
kto jest za nim a kto za quentinem,po zrobieniu tego nic się nie dzieje karateka cos gada że to czas i stoi dalej ja zabijam quentina i wchodze stamtąd.

Jak idziemy do starej kopalni to jakiś strażnik na dole kopalni mówi że jesteśmy kopaczami i zabiera nam rude,jak pogadamy z nim jeszcze raz to zabiera nam jej więcej i wykonujemy 
jakiegoś questa..?! wtf?!

Akcje typu: Zaczepia nas npc o nazwie ROZBÓJNIK pyta czy znim zapolujemy na ŚCIERWOJADY serio?Ktoś się nabrał?
Za dużo randomowych npceków którzy sa wrogo nastawieni do nas np ci nad cavalornem ja wiem że są jakoś połączeni przez te listy co upuszczaja ale nie może tak być 
że każda miejscówka jest "zagospodarowana" wrogimi npcekami

Każdy NPC (szczególnie ci bez nazwy) noszą przy sobie tony rzeczy,więc jak pobijemy zbieraczy w nowym obozie czy szkodników czy też kopaczy wychodzimy z 120 zupkami
tona szmelcu rudy kilofów itp,każdy z nich ma ten sam bogaty schemat przedmiotów.

Jeszcze ciągle słysze głos tego gościa(notabene fajna barwa głosu)co robi zapowiedzi do wszystkich większych projektów gothica do obrzygu...

Mam mega mieszane uczucia jak na takie zapowiedzi daje 5/10 za tego guru

Zgadzam się z tym przed mówcą, jest mało zadań, niektóre bez sensu. Fajne jest kucie broni czego nie było i ulepszanie. Dubing jest zrobiony zajebiście i mi się podoba. A co do modda dodaje troszkę rzeczy i to tyle. Zgadzam się ze wszystkim co napisał kolega wyżej. Ja daję ocene 6/10 ze względu na dubing

<p><br></p>
Odpowiedz
#7

(04-11-2020, 20:13)jimmi6000 napisał(a):  Witam,zacznę od tego że postaram się wyraźić tutaj konstruktywnie co sądze o modzie.

Po zapowiedziach oraz filmach paru youtuberów o tym modzie myślałem że czeka mnie coś więcej niż rozczarowanie.

* Bardziej realistyczne codzienne czynności NPC
-Nie zuwazyłem i nie pisze tego złośliwie po prostu nie ma czegoś takiego jedynie co jest zawuażalne to to że nasza postać jak mija kogoś mówi do niego czasem cześć

* Bardziej wypełniony świat
-Tak,jeśli mówimy o tych paru rozbójnikach koło cavalorna oraz paru szkodników w jaskini koło nowego obozu
a miejsca takie jak: -jaskinia w czarnym lesie z cieniostworem pusta -dwie jaskinie w lesie koło starego obozu (w strone starej kopalni) puste
-jaskinie przy rzecze w strone nowego obozu których bronią gobliny puste
Ja wiem że ten mod nie ma na celu wpływać na imersje czy odczucia zwykłego gothica ale takie miejsca jak: staw koło nowego obozu,mielizny koło klasztoru starych magów,teren w okół starej
kopalni,chata cavalorna itp aż proszę sie o zagospodarowanie 

* Bujniejsza roślinność
-Nie odczułem aczkolwiek lekko odswieżone tekstury są na plus

* Możliwość zostania Guru
-Za to duży plus,za zgolenie beziego i dodanie mu tatuaży bardzo klimatyczne
* Możliwość zostania Magnatem
-Idiotycznie zrobione,jeśli nie zabijemy mordraga na miejscu nie zostaniemy magnatem(oczywiście to początek całego ciągu zdarzeń,questów)
Czemu to jest idiotyczne?A już tłumacze,wystarczy wczuć się w postać bezimiennego tzn jesteśmy nowi w górniczej dolinie chcemy wybadać jaki obóz będzie dla nas najlepszy
co tu się dzieje,jak ten świat dzieli się politycznie a mamy zabijać typka w pierwszych minutach gry tylko dlatego że koleś spod bramy chce się go pozbyć na dodatek
mógłby on być naszym kontaktem co byłoby przydatne...

* Nowe zadania
-Noooo...super zadania typu idź zabij kopaczy którzy uciekli z UWAGA! "kosztownościami gomeza" "XD" problem jest taki że ni chu.. nikt nie wie gdzie są 
nie spotkałem nikogo kto by mógł mnie nawet naprowadzić na nich
-Albo zadanie eskorty w POJEDYNKE gościa ze starego obozu do starej kopalni i UWAGA! on nas ostrzega że mogą nas napaść no może jak ktoś ma max 15 lat to go tam pociąga
i rzeczywiście pojawia się dwóch gości "rozbójników" pod koniec drogi,najlepsze że po eskorcie gościu od razu wraca się do obozu zamiast chociaż zostać tam chwilę 
tak o dla zachowania imersji.
-Fajne zadanie było gdy mieliśmy przywitać gościa na placu wymian tylko kończyło się na dwóch dialogach...wow

* Nowy balans broni i potworów
-No w I rozdziale miałem 110 siły i brałem większość stworzeń na hita,npc(strażników w cięzkim pancerzu) na 2/3 hity 

* Poprawa błędów z podstawki
-I stworzenie ich jeszcze więcej np z kluczami,jak zdobywamy jakiś klucz to przy próbie otworzenia skrzynki jest ciągle że potrzebujemy odpowiedniego klucza
-Lares i próba dołaczenia do nowego obozu(brak dialogu o liście od Iana)
-Resp potworów dwa razy w tym samym rozdziale
-Brak interakcji niektórych NPC z bezim 

* Poziom trudności podobny do tego z Nocy Kruka
-Może jakbyście zrobili skalowanie punktów nauki wraz z nauką siły/zręczności to tak 
mod jest jeszcze prostszy od zwykłego gothica bo jest więcej npc/potworów do pobicia
dodatkowo mogliście się chociaż troche wysilić i zrobić że jak kogoś atakujemy w obozie nie ważne jakim to rzucaja się wszyscy
a tak wystarczy być bez obozu i pobić wszystkich.
A! bo bym zapomniał jak już masz obóz np cień to możesz sprowokować szkodników do walki żeby za trudno nie było.

-Sposób na przejscie moda?Wyadawajcie wszystko w siłe i nauczcie się akrobatyki żeby jeszcze szybciej to wyłączyć
pobijcie strażnika "szakala/brzytwe" czy jakoś tak z górnej części obozu zabierzcie mu broń 85dmg jednoreczna i w sumie można to wyłaczyć.

* Świat rozwijający się wraz z bohaterem
-No grimes zostaje cieniem w II akcie :)

 * Ulepszanie pancerzy
-No jest,fajna opcja daje około 5pkt armora

Przepraszam że to napisze ale mod jest dla idiotów,jest przewidywalny jeszcze łatwiejszy od zwykłej jedynki,posiada misje pozbawione sensu przedstawione 
jak dla ludzi głupich np obóz bandytów (głeboki wdech...) przepraszam ROZBÓJNIKÓW można śmiało tam wparadować w pancerzu cienia/strażnika nikt nie widzi problemu
na wstępie kolo przy wejściu mówi żeby nie budzić jakiegos łebka który śpi (serio?nie mogliście śie wysilić jakoś?bardzo podobna kwestie słyszymy w nowym obozie)
oczywiscie budzimy go kolo dostaje na pipe i potem sie buguje i podnosi sie i ciagle lata za nami walac nas z karata.
Dowiadujemy się tam że obóz jest podzielony między jakimś karateką a Quentinem (motyw g2 najemnicy?) *SPOJLER* od karateki dostajemy misje żeby dowiedzieć się
kto jest za nim a kto za quentinem,po zrobieniu tego nic się nie dzieje karateka cos gada że to czas i stoi dalej ja zabijam quentina i wchodze stamtąd.

Jak idziemy do starej kopalni to jakiś strażnik na dole kopalni mówi że jesteśmy kopaczami i zabiera nam rude,jak pogadamy z nim jeszcze raz to zabiera nam jej więcej i wykonujemy 
jakiegoś questa..?! wtf?!

Akcje typu: Zaczepia nas npc o nazwie ROZBÓJNIK pyta czy znim zapolujemy na ŚCIERWOJADY serio?Ktoś się nabrał?
Za dużo randomowych npceków którzy sa wrogo nastawieni do nas np ci nad cavalornem ja wiem że są jakoś połączeni przez te listy co upuszczaja ale nie może tak być 
że każda miejscówka jest "zagospodarowana" wrogimi npcekami

Każdy NPC (szczególnie ci bez nazwy) noszą przy sobie tony rzeczy,więc jak pobijemy zbieraczy w nowym obozie czy szkodników czy też kopaczy wychodzimy z 120 zupkami
tona szmelcu rudy kilofów itp,każdy z nich ma ten sam bogaty schemat przedmiotów.

Jeszcze ciągle słysze głos tego gościa(notabene fajna barwa głosu)co robi zapowiedzi do wszystkich większych projektów gothica do obrzygu...

Mam mega mieszane uczucia jak na takie zapowiedzi daje 5/10 za tego guru
Czekałem na tego moda bardzo bardzo długo, ale niestety jest tak jak mówisz. Do tego niedziałający pakiet ninja, gdzie w każdym innym modzie do G1 wszystko śmiga, ba nawet w pierwszej wersji ŚŚ grałem na nim i było wszystko git. A wracając do samego moda, po ograniu wersji 1.0 myślałem, że się zaskoczę, a oprócz dubbingu błędy, bugi i brak balansu odstraszają. Skończyłem grę na 3 rozdziale, a wielka szkoda bo potencjał był.
Odpowiedz
#8

Bo SS2 to po prostu jest slaby mod. Bractwo zrobilo super roboty z dubbingiem, ale nie zmienia to faktu ze SS2 nie oferuje praktycznie nic ciekawego. O wiele lepsza zabawa jest w Bandzie Quentina. Polecam!!
Odpowiedz
#9

Cytat:
Swoją drogą widzę, że niektórzy traktują Magnata jako jakąś oczywistą gildię pokroju Strażnika Świątynnego czy Najemnika.Nie, to miała być dodatkowa opcja dla fanów Returninga i HFG, którzy po kilkunastu godzinach gry potrafią grać od nowa z powodu byle pierdoły, a na końcu i tak nic z tego nie mieć. Tyle.
Odnośnie komentarza Quesha.

‌Zostanie Guru lub Magnatem to niemal jedyna rzecz, która poza profesjonalnym dubbingiem wyróżnia tę modyfikację ponad inne, ponieważ nakłada jakiś cel, zachęcający mnie do przejścia rozgrywki poraz XY. Nie rozumiem dlaczego autor uważa to za zaskoczenie, że graczy właśnie to przyciągnęło. Niemal każdy gracz marzył o tym, żeby chociaż przez kilka godzin swobodnej rozgrywki zostać magnatem, bądź Guru, obserwować respektowanie bohatera, jakieś minimalne opcje do swobodnej gry do czasu popchnięcia fabuły do przodu.

Grając do trzeciego rozdziału styczność faktyczną modyfikacją gry miałem przez pierwsze 3 minuty gry, potem realizując nowych 7-8 zadań, z których tylko jedno było naprawdę wyróżniające się (Paul), jedno się pochrzaniło (Spłata Fletchera - Gor Hanis znika) a o reszcie już zdążyłem zapomnieć (o nieudanym zadaniu z konwojem naprawdę chciałbym zapomnieć). Po prostu może miałem zbyt wysokie oczekiwania, albo mówimy tutaj o niewykorzystanym potencjale modyfikacji, która wcale nie musiała jeszcze wychodzić?

Podobnie odniosę się do zakładanych cech modyfikacji, tak jak przedmówca:

Bardziej realistyczne czynności NPC: Faktycznie, bohaterowie zmieniają miejsca swojego pobytu, czasami zdarza im się gdzieś przemieścić. Przez kilka chwil sprawia to wrażenie ruchomości świata, ale jest to tak płytkie, że po godzinie gry niemal nic już gracza nie zaskoczy.

Bardziej wypełniony świat: Okej, trochę pustych miejsc jest faktycznie wypełnionych, ale poza bandą quentina każde z wypełnionych miejsc wiąże się z walką, ponieważ miejsca są wypełnione rozbójnikami, bądź szantażystami. Bardzo uproszczona sprawa, która mogła zdecydowanie wyjść lepiej.

Bujniejsza roślinność: Trochę więcej modeli drzew w pustych przestrzeniach to jedyne co udało mi się dostrzec, w zestawieniu z tym co pamiętam z poprzednich przejść podstawki.

Inteligentne zachowania potworów i ludzi: Bez nowości, bez zaskoczenia. Odczują zapewne najwięksi nadgorliwcy, do których ja nie należę.

Guru i Magnaci: wspomniałem o tym wcześniej. Miałem nadzieję, że poza pancerzem i podziękowaniami choć przez kilka godzin będę mógł poczerpać satysfakcję z włożonej pracy w uzyskanie kasty. Niestety, trzeba dalej czekać na kogoś, kto zrobi to lepiej.

Nowe grafiki listów: Są, chociaż podziwiam każdego bandytę za tak kaligraficzne pismo godne dominikanów i franciszkanów.

Poziom trudności: Nie odczułem absolutnie żadnej zmiany.

Poszerzone kwestie randomów: No są, ale kto tak naprawdę z nimi rozmawia, poza pierwszą rozmową z przypadkowym cieniem, szkodnikiem, najemnikiem etc..

Styl chodzenia zależny od gildii:  dodgy

Świat rozwijający się z bohaterem: Zmiana pozycji kilku bohaterów w zależności od postępów fabuły i zmiana gildii Grima jako miły smaczek. 

Podsumowując: mega szacun za Polską lokalizację, głos avallaha już mi się trochę przejada, ponieważ wszędzie jest go pełno w gothicowych materiałach, ale podobnie jak reszta aktorów spisał się dobrze. Myślę, że spokojnie można to traktować jako zapchanie rozgrywki na dodatkowe 30-60 minut. Szału nie będzie, maksymalnie kilka razy pojawi się niewymuszony uśmiech na twarzy spowodowany kreatywnością twórcy, ale to co faktycznie miało sprawić, że gracz ponownie sięgnie po tytuł raczej przyniesie zawód i zmarnowany potencjał. Niemniej jednak dziękuję za kilkanaście godzin rozgrywki. Pomimo kilku nieścisłości z zadaniami cieszę się, że miałem okazję do tytułu wrócić z tą modyfikacją.
Odpowiedz
#10

Zaskakujące, że aż tyle złych opinii się pojawiło. To znaczy ja jeszcze nie grałem, jednak pamiętam że w jedynkę grało mi się bardzo przyjemnie. Może faktycznie zbyt wysokie oczekiwania trochę były wobec tej produkcji.

:)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości