Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Postępy nad pełną wersją
#1

Twórca już potwierdził, że nowa (pełna) wersja Sythery nie będzie miała nic wspólnego z tym, co mamy tutaj, a jeśli chodzi o długość rozgrywki, to celuje w przynajmniej 60 godzin.
Możecie napisać, czego oczekujecie po tym tytule albo co chcielibyście zobaczyć. My postaramy się regularnie relacjonować tutaj postępy. Póki co mamy do dyspozycji garść takich oto screenów:



[Obrazek: Nrr4d11.jpg]
[Obrazek: AkZ5EMe.jpg]
[Obrazek: nDgq9Sf.jpg]
[Obrazek: alypIzU.jpg]
[Obrazek: Eg0MhIt.jpg]
[Obrazek: OVspedq.jpg]
[Obrazek: z5iHOzI.jpg]
[Obrazek: TVo7piF.jpg]
[Obrazek: VdS9OpL.jpg]
[Obrazek: uMQCKXp.jpg]
[Obrazek: 5Ebc3Sj.jpg]
[Obrazek: 4106Nt9.jpg]
[Obrazek: E8IZZLH.jpg]
[Obrazek: au7gJsi.jpg]
[Obrazek: NqLtjkZ.jpg]
[Obrazek: UO9HEQ4.jpg]
[Obrazek: 2JU5UWZ.png]
[Obrazek: 38TLPIN.png]
[Obrazek: 3DAePe4.jpg]
[Obrazek: 7KwJ3Th.jpg]
[Obrazek: ZfcVa4O.jpg]
[Obrazek: uxLQsPB.jpg]
[Obrazek: vSgJ2dG.jpg]
[Obrazek: n5GpfbI.jpg]
[Obrazek: x8WSqxH.jpg]

[Obrazek: zFtRxXG.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#2

W jaki sposób "pełna wersja" nie będzie miała nic wspólnego z tym, co jest tutaj? Skasuje po prostu wydarzenia, postacie etc. czy chodzi o to, że jest kontynuacją historii, a nie powtórzeniem + dodatkową zawartością?
Odpowiedz
#3

To by już musiał sam twórca się wypowiedzieć. Faktem jest, że 10 lat temu założenia były inne.

[Obrazek: zFtRxXG.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#4

@Fabiosek

(google translate)

Pełna wersja nie ma nic wspólnego z demo. To też nie jest kontynuacja historii, bo wybrałem inną historię. 
W wersji demo jesteś bohaterem Gothic - w obecnym projekcie jesteś człowiekiem z Ziemi 23-go wieku, który utknął na obcej planecie o średniowiecznym kształcie. 

(Die Vollversion hat nichts mit der Demo zu tun. Es ist auch keine Fortsetzung der Geschichte, da ich mich für eine andere Geschichte entschieden habe.
In der Demo seid ihr der Held aus Gothic – im aktuellen Projekt seid ihr ein Mensch des 23. Jahrhunderts von der Erde, der auf einen fremden – mittelalterlich geprägten – Planeten strandet.)
Odpowiedz
#5

Cieszę się, że nie jest to kontynuacja, bo historia średnio mi się podobała (a zwłaszcza charakteryzacja Bezimiennego), ale twoja wersja nowej fabuły brzmi jak Elex, którego nie lubiłem, brzmi niepokojąco, ale... powodzenia!
Odpowiedz
#6

Bruh... Gothic Elex Edition... Elex gorzej wypadł na tle Gothica, nie rozumiem inspiracji twórcy.

Z tego co zrozumiałem to gra się ziemianinem który wylądował na nowej planecie, na której jest mniej zaawansowana cywilizacja i aktualnie panuje na tej nowej planecie "okres średnioowiecza". Jedynie jestem ciekawe jak będą wyglądać tam ludzie, czy będą mieć inny kolor skóry lub jakieś inne cechy?
Odpowiedz
#7

Wow, ten pomysł mi się mega podoba! :D Nigdy czegoś takiego nie było w Gothicu, wiec jak najbardziej jestem za takim odbieganiem od typowego fantasy. Kojarzy mi się to z Polską książką: Pan Lodowego Ogrodu (The Lord of the Ice Garden), w której to głowny bohater z czasów rzeczywistych, wyrusza na planete na której panuje głębokie średniowiecze w celu uratowania ekspedycji.
OldCoin proszę Cię, zrób więcej przestrzeni w domkach, momentami blokowałem się pomiędzy krzesłem, a innym obiektrem i nie mogłem wyskoczyć. Tak samo w paru innych miejscach na mapie.
Odpowiedz
#8

(google translate)

@Fabiosek

Mogę cię uspokoić. Mój projekt nie ma nic wspólnego z Elex. Ale naprawdę nic. :) ‌ Bardziej przypomina Gothic 1, tyle że bohater pochodzi z ziemi.
Tło jest dość proste: ta planeta ma tylko 0,87 G, więc jej grawitacja jest nieco mniejsza niż na Ziemi. To wyjaśnia szybki postęp poczyniony w porównaniu z innymi NPC. Osobiście zawsze wydawało mi się dziwne, gdy bohater na początku jest niczym i chodzi w lśniącej zbroi wiele godzin później, podczas gdy wszyscy inni NPC najwyraźniej niczego się nie nauczyli w tym czasie.
Pewne inne rzeczy można również zrozumieć bardziej logicznie.

(Ich kann dich beruhigen. Mit Elex hat mein Projekt nichts zu tun. :) ‌ Aber auch wirklich gar nichts. Es ist eher wie Gothic 1, nur das der Held von der Erde stammt. 
Der Hintergrund ist recht einfach: Dieser Planet hat nur 0,87 G, seine Schwerkraft ist also etwas geringer als auf der Erde. Das erklärt dann auch die schnellen Fortschritte gegenüber den anderen NPCs. Ich persönlich fand es nämlich immer merkwürdig, wenn der Held zuerst ein Nichts ist und viele Stunden später in schimmernder Rüstung herum lief, während alle anderen NPCs  in dieser Zeit scheinbar nichts dazu gelernt haben.
Auch gewisse andere Dinge lassen sich dadurch logischer nachvollziehen.)


@Whitie

Chciałbym nawet dodać nowych zmodyfikowanych NPC. Mam tam nawet szablony. Niestety, nie ma zbyt wielu ludzi, którzy są aktywnie zaangażowani w modowanie Gothic i którzy mogliby mnie w tym wesprzeć. Więc prawdopodobnie pozostanie ze starymi NPC. W planach jest jednak inny projekt, potem z silnikiem Unreal. A potem pojawi się ta nowa istota.

(Ich würde gerne neue Rassen einbauen, sehr gerne sogar. Die Vorlagen dafür habe ich sogar da. Leider gibt es aber nicht mehr so viele Leute, die sich mit Gothic-Modding aktiv beschäftigen und mich dabei unterstützen könnten. Insofern wird es wohl bei den alten NPCs bleiben. Es ist jedoch ein weiteres Projekt in Planung, dann mit der Unreal-Engine. Und dort wird es dann diese neue Rassen geben.)


@Dziqu

Nie znam tej książki, więc nie mogę jej komentować.
Czy to jest to tutaj? https://www.goodreads.com/book/show/6177...rodu-tom-1
Jeśli nie, byłbym wdzięczny za poprawny link.
I tak. Uważam też, że bardziej interesujące jest podążanie nowymi ścieżkami. To był również powód do zaprzestania działalności Sythera. Po prostu nie mogę już postrzegać czarnych magów jako antagonistów.

O braku miejsca w chatach: Kiedy tworzyłem mod, nie znałem programów 3D. Dlatego w wersji demonstracyjnej nie ma ani jednego „prawdziwego” budynku.
Niezależnie od tego, czy chata Bomatha (to wieża widokowa, jak ta w Beppo, pasterz, z kilkoma murami), czy ruiny i świątynia (wybrukowane z części mostu i murów). W obecnym projekcie wszystkie budynki zostały utworzone w programie 3D i zapewniono przestrzeń. W wersji demonstracyjnej będziesz musiał żyć w trudnych warunkach.  ;)

(Das Buch ist mir zwar nicht bekannt, insofern kann ich mich dazu nicht äußern.
Ist es das hier? https://www.goodreads.com/book/show/6177...rodu-tom-1
Falls nicht wäre ich für einen richtigen Link dankbar.
Und ja. Ich finde es auch interessanter neue Pfade zu beschreiten. Dies war auch ein Grund Sythera nicht mehr fortzuführen. Ich kann einfach Schwarzmagier als Antagonisten nicht mehr sehen. 

Zum Platzmangel in den Hütten: Als ich die Mod erstellt habe fehlte mir jegliches Wissen von 3D-Programmen. Daher gibt es in der Demo auch kein einziges „echtes“ Gebäude.
Egal ob Bomaths Hütte (das ist ein Aussichtsturm, so wie der bei Beppo, dem Schafshirten,  mit ein paar Wänden) oder auch die Ruine und der Tempel (zusammen geschustert aus Brückenteilen und Wänden). Im aktuellen Projekt sind alle Gebäude im 3D-Programm erstellt und für Platz ist gesorgt. In der Demo wirst du aber mit den engen Verhältnissen leben müssen.)  ;)
Odpowiedz
#9

Tak, to ta książka.
Planujesz rozwinąć crafting? Wytwarzanie mieczy, toporów, płatnerstw
BUildy pod siłę i zręczność?
Nowe armory, skoro nowy świat, to może i nowe armory. Ile razy można oglądać te same rzeczy?
Odpowiedz
#10

(google translate)

@Dziqu

Potem zobaczę, czy znajdę sensowne streszczenie. Będzie rzemiosło, ale często inne niż zwykle.
Przykłady: Jako mieszkaniec ziemi mogłem sobie wyobrazić, że futra mają pewną wartość na tym świecie. Więc jako gracz mogę również usuwać skórki od samego początku. Oczywiście brakuje mi wiedzy, jak to zrobić poprawnie. Więc dostaję tylko wadliwe skórki o niewielkiej wartości. Dopiero gdy dobrze się tego nauczę, otrzymam skórki w ich prawdziwej wartości. Mogę otwierać skrzynie wytrychem (jeśli się tego nauczyłem) lub po prostu je rozwalać. Jeśli go rozwalę, nikogo nie powinno być w pobliżu, bo jest głośno. Może się również zdarzyć, że delikatne rzeczy zostaną zniszczone. A więc mikstury, strzały i bełty lub talerze. Więc powinieneś dwa razy pomyśleć o rozbiciu pudełka. Zbroję można ulepszyć, podobnie jak broń. Czasami bardziej sensowne może być ulepszenie broni niż zdobycie nowej. Pojawią się nowe zbroje, ale to tylko zmiany w istniejącej zbroi.

(Dann schaue ich mal ob ich dazu eine aussagekräftige Inhaltsangabe finde.

Handwerk wird es geben, aber oft anders als gewohnt.

Beispiele: 

Als Bewohner der Erde könnte ich mir vorstellen das in dieser Welt Felle einen gewissen Wert haben. Also kann ich als Spieler von Beginn an auch Felle abziehen. Allerdings fehlt mir natürlich das Wissen, wie man es richtig macht. Somit erhalte ich nur mangelhafte Felle von geringem Wert. Erst wenn ich es richtig gelernt habe erhalte ich Felle zum realen Wert.

Truhen kann ich mit einen Dietrich öffnen (falls gelernt) oder einfach zerschlagen. Wenn ich sie zerschlage, darf niemand in der Nähe sein, da es laut ist. Außerdem kann es passieren das zerbrechliche Dinge zerstört werden. Also Tränke, Pfeile und Bolzen oder auch Teller. Man sollte sich also gut überlegen, ob man die Kiste zertrümmert.

Rüstungen werden sich verbessern lassen und ebenfalls Waffen. Manchmal kann es also durchaus sinnvoller sein eine Waffe zu verbessern als sich eine neue zuzulegen.

Neue Rüstungen wird es zwar geben, allerdings sind dies nur Veränderungen der bereits vorhandenen Rüstungen.)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości