[G2NK] Sythera 2.0 PL (zapowiedź)
#1

[Obrazek: y9eUDhk.png]

Opis modyfikacji:

Sythera to niemiecki mod total conversion do Gothic 2 Noc Kruka, w którym wcielimy się w Bezimiennego. Ogólnie fabuła jest taka, że wybieraliśmy się już na Dwór Irdorath, ale tam nie docieramy. Zostajemy rozdzieleni na pełnym morzu. Nasz bohater zostaje wyrzucony na brzeg nowej wyspy (tytułowej Sythery) i to właśnie tam wybierze się na poszukiwania swoich towarzyszy.
Remaster będzie zawierać głównie odświeżone grafiki, nowy soundtrack, filmiki oraz oczywiście pełny polski dubbing. Wyobraźcie sobie, że jest to fabularny mod total conversion na 15-20 godzin, w którym dosłownie KAŻDA postać jest zdubbingowana przez inną osobę, nieważne, czy mówi jedną kwestię, czy pięćset.



Screeny:



[Obrazek: IRkgIU3.jpg]
[Obrazek: LdBkLhT.jpg]
[Obrazek: LfVaA52.jpg]
[Obrazek: Dw0PFCH.jpg]
[Obrazek: WYbXXqj.jpg]

Dlaczego w ogóle zdecydowaliśmy się na remaster?

Od dłuższego czasu twórca wziął się na poważnie za dokończenie swojego dzieła, dlatego chcieliśmy przypomnieć ludziom o tym prologu. Posłuży nam to też na przyszłość, bo — co ciekawe — autor zamierza wydać również pełną wersję na jakimś nowszym silniku (nie tylko jako modyfikacja do Gothica). Fundamenty pozostaną te same — fabuła, postacie, dialogi itp. Zmieni się natomiast mechanika, grafika itd. Dostaliśmy niepublikowane nigdzie screeny z prac. Możecie napisać, czego oczekujecie od tego tytułu. Twórca daje sobie jeszcze dwa lata na wydanie pełnej wersji.



[Obrazek: Nrr4d11.jpg]
[Obrazek: AkZ5EMe.jpg]
[Obrazek: nDgq9Sf.jpg]
[Obrazek: alypIzU.jpg]
[Obrazek: Eg0MhIt.jpg]
[Obrazek: OVspedq.jpg]
[Obrazek: z5iHOzI.jpg]
[Obrazek: TVo7piF.jpg]
[Obrazek: VdS9OpL.jpg]
[Obrazek: uMQCKXp.jpg]
[Obrazek: 5Ebc3Sj.jpg]
[Obrazek: 4106Nt9.jpg]
[Obrazek: E8IZZLH.jpg]
[Obrazek: au7gJsi.jpg]
[Obrazek: NqLtjkZ.jpg]
[Obrazek: UO9HEQ4.jpg]
[Obrazek: 2JU5UWZ.png]
[Obrazek: 38TLPIN.png]
[Obrazek: 3DAePe4.jpg]
[Obrazek: 7KwJ3Th.jpg]
[Obrazek: ZfcVa4O.jpg]
[Obrazek: uxLQsPB.jpg]
[Obrazek: vSgJ2dG.jpg]
[Obrazek: n5GpfbI.jpg]
[Obrazek: x8WSqxH.jpg]

[Obrazek: TMR37rg.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
#2

Ostatnio Quasch karmisz nas super zapowiedziami, mam nadzieje, że to nie wszystkie i jeszcze jakieś asy masz w zanadrzu :D
Powodzenia i żeby nie brakło Ci chęci do tego wszystkiego.
#3

Pokuście się o trochę inne nazewnictwo, bo nazwy są strasznie mylące. Używanie w nazwie modyfikacji "Prolog" jest głównie tam, gdzie prolog jest osobną modyfikacją, z kolei "Demo", to po prostu wycinek moda. Skoro tworzona jest pełna wersja, która jak mniemam, nazywać będzie się po prostu "Sythera (a obecnie w wersji oryginalnej jest to chyba Sythera Demo?), to ciężko to bedzie rozróżnić. Nie wspominając już o numeracji wersji.
#4

Oglądałem zapowiedź tego moda na yt. Czekam z niecierpliwością. Świetnie się zapowiada i cieszę się, że po tylu latach od premiery gothic jest na topie. :D
#5

(17-02-2020, 18:20)Nuxemo napisał(a):  Ostatnio Quasch karmisz nas super zapowiedziami, mam nadzieje, że to nie wszystkie i jeszcze jakieś asy masz w zanadrzu :D

Coś się jeszcze znajdzie. W sumie chyba mało kto wiedział, że to robimy, bo się tym specjalnie nie chwaliliśmy. I fajnie się pracowało, mając świadomość, że nikt niczego nie oczekuje, ale niestety nie zawsze jest to możliwe.
A skoro byliśmy w stanie „przy okazji” nagrać dubbing do moda na 15-20 godzin, to pomyślcie, do jakich jeszcze okrutnych rzeczy jesteśmy zdolni. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

(17-02-2020, 18:27)Fabiosek napisał(a):  Pokuście się o trochę inne nazewnictwo, bo nazwy są strasznie mylące. Używanie w nazwie modyfikacji "Prolog" jest głównie tam, gdzie prolog jest osobną modyfikacją, z kolei "Demo", to po prostu wycinek moda. Skoro tworzona jest pełna wersja, która jak mniemam, nazywać będzie się po prostu "Sythera (a obecnie w wersji oryginalnej jest to chyba Sythera Demo?), to ciężko to bedzie rozróżnić. Nie wspominając już o numeracji wersji.

Wszystko zostało uzgodnione z twórcą, bez obaw. Demo to może i było, ale 10 lat temu. Teraz poprawiliśmy wszystko według zaleceń, zajmujemy się nawet polepszeniem świata. Przykładowo teraz już tej dziury tutaj nie ma:



[Obrazek: epfYyqx.jpg]
 

I jeśli dobrze zrozumiałem intencje twórcy, to faktycznie będzie to osobna modyfikacja, która starczy na 50-100 godzin. Podobna sytuacja do moda „Insygnia”.

[Obrazek: TMR37rg.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
#6

Zwykle dziekuje nie wystarczy zeby oddac wasze poswiecenie :)
#7

Na przykładzie Sythery chciałbym się podzielić swoim submodem, którego w końcu doszlifowałem. Początkowo moje założenia były inne, ale z czasem uznałem, że fajnie będzie to rozszerzyć o kwestie z chociażby Gothica 3 czy Risena 2.
Dla ciekawskich — nie, takich rzeczy nie da się przenieść żywcem z jednej gry do drugiej, każdą linijkę musiałem edytować ręcznie. To były dziesiątki, a może nawet setki godzin roboty, ale było warto.
Zmiany wprowadziłem zarówno do G1, jak i do G2, czyli przykładowo w Świecie Skazańców usłyszycie głosy z G1 (rozszerzone o zablokowane wcześniej kwestie), z G2, z G3, z R2 + to, co my dograliśmy.
To naprawdę robi robotę, kiedy na przykład odbijacie Wolną Kopalnię i dosłownie każda postać jest inaczej zdubbingowana. :)


[Obrazek: TMR37rg.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
#8

świetnie się zapowiada nowy modzik
#9

Wagonik wspominał w filmie że mod wyjdzie w przeciągu 2/3 miesięcy. Coś ruszyło w tej sprawie? Na kwarantannie nieszczęsnej da radę ograć? czy tak jak w opisie 1 połowa 2020 i równie dobrze może być to czerwiec.
#10

W sumie zapowiada się ciekawie ten projekt tak jak inne które już wyszły np Cienie Przeszlosci Dubbing według mnie? Aktorzy z g1 mogli by się schować nic tylko czekać na Premierę Sythera 2.0 oraz Edycji Rozszerzonej 2.0


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości