Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1

Twórcy naprawdę się starali, byście dostali jak najbardziej dopieszczoną wersję, jednak jeśli mimo wszystko natkniecie się na jakiś większy błąd lub coś w tym rodzaju, dajcie znać tutaj, a pomyślimy ewentualnie o patchu dla przyszłych graczy.

[Obrazek: zFtRxXG.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#2

1. Gdy wyrzucimy bryłki rudy przed rozmową z Brabakiem, to i tak dostaniemy printa, że oddaliśmy mu rudę.
2. Otworzenie menu statystyk podczas wybierania dialogów nie chowa boxa

[Obrazek: P4O3EAS.png]
3. Zagadanie do Brona z nieodpowiedniej strony buguje jego kolegę, który gubi się, bo nie może pójść do waypointa, na którym stalismy podczas rozmowy z Bronem.
4. Wczytanie gry podczas kreacji postaci crashuje grę.
5. Parowanie bronią dwuręczną nie działa prawidłowo. Działa z bardzo dużym opóźnieniem.
Odpowiedz
#3

Czy to normalne, że po pokonaniu Kirgo i Orryego, wstali i zaczeli biegać w kółko tj. po krawędziach areny? wtedy musiałem im znowu wlać, żeby można było z nimi pogadać, w każdym przypadku się to powtarzało.
A co do walki bronią, gram na klawiaturze i mając kilof, klikając strzałkę w dół postać zamiast uniku ciągłe się broniła, pokonanie Quentina kilofem to nie była prosta sprawa xD. A teraz mam jego broń i 20 zręczności i postać normalnie robi unik do tyłu po wciśnięciu strzałki w dół. (kiedy miałem kilof zmieniałem ustawienia bo myślałem, że to przez to ale nie) Czy to dzięki zręczności? Walkę jednoręczną mam na poziomie zielonego.
Odpowiedz
#4

Przy smażeniu 5 sztuk mięsa, usuwa nam z ekwipunku tylko jedno surowe mięso, ale dodaje 5 smażonych.
Odpowiedz
#5

Lista:
1) Wyrzucenie rudy, przed tym jak mamy ją według fabuły oddać Brabakowi= Misja wykonana ruda oddana, a jednak zaraz ją podniesiemy z powrotem.
2) Npc czasami potrafią się zaciąć po wczytaniu gry i iść do przodu, bez możliwości interakcji z nimi.
3) Misja "Zamkowe kosztowności" kończy się rozmową z Diego, która potrafi się zaciąć razem z nami w dialogu, mamy freeza.
4) Kirgo, Orry mają czasami naprawdę mały zasięg widzenia; Bug nie zawsze występuje.
5) Czasami po zapisie, w zależności od tekstury na jakiej się znajdujemy, gra potrafi nas teleportować w różnym kierunku, co potrafi zakończyć się zgonem. Jednak jak napisałem, dzieje się to tylko po zapisie, jeśli go wczytamy nasza postać pojawi się tam gdzie zapisywaliśmy.
6) Podczas przeszukiwania kopalni z Erikiem, po wczytaniu gry gasną wszystkie zapalone wcześniej światła i mamy totalną ciemnice.
7) 2 rozdział. Niektórzy martwi npc - kopacze, zostają rozbierani do samych gaci?
8) Misja mol książkowy. Można oddać książki, pobić npca i znowu oddać unlimited bryłki i exp.
9) Christian trzyma oddane mu skóry w ekwipunku, można go bić, zbierać eq i farmić bryłki w nieskończoność.
10) Wczytanie gry i otworzenie menu statystyk crashuje; Bug nie występuje u każdego.

[Obrazek: spineSignature.php?name=Dezer0w&language=Polish]
Odpowiedz
#6

6) Bo zapisy gry nie przechowują informacji takich jak użyte moby, to samo jest np. z drzwiami.
Odpowiedz
#7

Rączka nie dodaje nam ani skradania ani kradzieży? W takim sensie że po dialogach nie dostajemy umiejętności a punkty zabiera. (w moim przypadku wziąłem oba, zabrało 5 zamiast 10)
Odpowiedz
#8

Skradania uczy tylko Cavalorn, to nie błąd.
Odpowiedz
#9

Po sprzedaży skór Christianowi, można go z nich okraść i znowu je sprzedać. I tak w nieskończoność farmić rudę.
Odpowiedz
#10

Podczas nocnego skradania się po zamku w celu wrobienia strażnika bramy, niektórzy strażnicy nie zwracają na nas uwagi, jest też możliwość rozmowy i handlowania z magiem, znajdującym się przed siedzibą magów, gdy tylko odpowiednio do niego podejdziemy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości