Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0
#1

[Obrazek: bFmU7Dy.png]
 

Paczka kompatybilna z Gothic I, Gothic II NK, jak i z większością modyfikacji, ale nie gwarantuję, że się nie pojawią jakieś błędy,
 

Co jest zawarte w mixie?
- Zbiór różnych tekstur, dźwięków, animacji oraz modeli (wszystko wybierane przeze mnie z różnych modyfikacji).


Robiąc mix, korzystałem z tych paczek tekstur i modyfikacji:
* Podstawowe tekstury Gothic I & Gothic II NK
* Gothic I - Textures Gothic Reloaded Mod by Artemiano
* Gothic I - Reloaded Mod
* Gothic I - Carnage Fixed Heads Models
* Gothic I - Riisis Texture Mix
* Gothic I - Big Nature Mod
* Gothic I - Weapons Rebuilt
* Gothic II - Texture Pack by Artemiano
* Gothic II - Riisis Texture Mix
* Gothic II - Returning 2.0
* Gothic II - Returning 2.0 AB
* Gothic II - Textures Replacer
* Gothic II - L'Hiver Edition 1.1 PL & L'Hiver English Edition 1.1.5 & L'Hiver Edition DE 2.0.4
* Gothic II - High Vegetation Mod
* Gothic II - Vurt's Graphics Overhaul
* Gothic II - Improved_Magic_Scrolls
WSZELKIE PRAWA AUTORSKIE JEŚLI CHODZI O TEKSTURY, DŹWIĘKI, MODELE I ANIMACJE NALEŻĄ DO ICH TWÓRCÓW!!!!
Ja tylko wykonałem mix wszystkiego tak, aby wszystko ze sobą współgrało.


Prezentacja:

* Prezentacja robiona na czystym Gothic I & Gothic II NK z DirectX 11.
* Kolory, kontrast i gamma mogą się nieco różnić na żywo ze względu na to, że program do edycji wideo robi mi takie psikusy.
* Oczywistym jest też, że nie da się wszystkiego pokazać, więc to, czego nie ma w prezentacji najlepiej zobaczyć podczas gry.
* W modyfikacjach wygląd niektórych rzeczy może się różnić.
* Modyfikacja zmienia również przedmioty niebędące oryginalnie w grze, na przykład: nowe przedmioty występujące w Returning 2.0 (nie jest to przedstawione w prezentacji).

https://www.youtube.com/watch?v=4OugrKjbpKM



Wykonanie mixa:
Panker / PankerGames


Instalacja:
Gothic I:
W przypadku Gothic I wymagane jest zainstalowanie GMDK z polskimi skryptami (przenosisz pliki do folderu z grą i podmieniasz, jeśli o to poprosi).
https://drive.google.com/open?id=1vexJrl...zQ7lsWQI4F

1.   Otwórz paczkę "Gothic I&II - Panker Mod Mix 2.0".
2.   Przenieś pliki do folderu Data z folderu "Gothic I & Gothic II", w tym folderze znajdziesz również drugi folder o nazwie "Optional files", znajdują się tam pliki opcjonalne, możesz je wgrać, ale nie musisz. (Pliki opcjonalne można wgrywać też jako samodzielne pliki bez reszty i będą one działać.)
3.   Przenieś pliki do folderu Data z folderu "Gothic I", w tym folderze znajdziesz również drugi folder o nazwie "Optional files", znajdują się tam pliki opcjonalne, możesz je wgrać, ale nie musisz. (Pliki opcjonalne można wgrywać też jako samodzielne pliki bez reszty i będą one działać.)
4.   Jeśli grasz z jakąś modyfikacją, zajrzyj też do folderu "Patches for modifications" i sprawdź, czy nie ma tam patcha dla modyfikacji, w którą chcesz zagrać. Jeżeli takowy jest, to go wgraj, jeśli natomiast nie ma, to już nic więcej nie musisz robić.
5.   Opcjonalnie wgraj pliki z paczki "GI&GII - TexturesMixUpscaled", jeśli zapyta o podmianę plików, to się zgódź. Ta paczka zawiera te same tekstury co są w "TexturesMix", ale te są upscalowane do różnych rozdzielczości (głównie do 2K).
Gothic II:
1.   Przenieś pliki do folderu Data  z folderu "Gothic I & Gothic II", w tym folderze znajdziesz również drugi folder o nazwie "Optional files", znajdują się tam pliki opcjonalne, możesz je wgrać, ale nie musisz. (Pliki opcjonalne można wgrywać też jako samodzielne pliki bez reszty i będą one działać.)
2.   Przenieś pliki do folderu Data  z folderu "Gothic II", w tym folderze znajdziesz również drugi folder o nazwie "Optional files", znajdują się tam pliki opcjonalne, możesz je wgrać, ale nie musisz. (Pliki opcjonalne można wgrywać też jako samodzielne pliki bez reszty i będą one działać.)
3.   Jeśli grasz z jakąś modyfikacją, zajrzyj też do folderu "Patches for modifications" i sprawdź, czy nie ma tam patcha dla modyfikacji, w którą chcesz zagrać. Jeżeli takowy jest, to go wgraj, jeśli natomiast nie ma, to już nic więcej nie musisz robić.
4.   Opcjonalnie wgraj pliki z paczki "GI&GII - TexturesMixUpscaled", jeśli zapyta o podmianę plików, to się zgódź. Ta paczka zawiera te same tekstury co są w "TexturesMix", ale te są upscalowane do różnych rozdzielczości (głównie do 2K).
Opisy plików:
* TexturesMix -----> Mix tekstur
* Anims&DynamicModelsMix -----> Mix animacji i dynamicznych modeli
* StaticModelsMix -----> Mix statycznych modeli (wymaga TexturesMix)
* SoundsMix -----> Mix dźwięków
* TexturesPatch -----> obowiązkowy do wgrania patch tekstur, jeśli chcesz grać w Gothic I
* Bars -----> zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* DialogBoxes -----> zmienia tekstury okien dialogowych
* Inventory -----> zmienia tekstury ekwipunku
* Menu -----> zmienia tekstury menu, okien zapisz/wczytaj, dziennika, okna statystyk itp.
* WorldsLoadingScreens -----> zmienia tła ładowania światów
* Chapters -----> zmienia tekstury rozdziałów
* HeroHead -----> zmienia teksturę twarzy Bezimiennego bohatera na taką o wyższej rozdzielczości
* FriendsHeads -----> zmienia tekstury twarzy Gorna, Diego, Miltena i Lestera na takie o wyższej rozdzielczości
* OtherHeads -----> zmienia tekstury twarzy innych postaci, które wystąpiły w oryginalnej grze na takie o wyższej rozdzielczości
* HumansBodiesTextures -----> zmienia tekstury ciał na takie o wyższej rozdzielczości
* NoGrass -----> plik ten usuwa trawę, krzaki i drzewa (plik ten może powodować dziwne zjawiska typu: wiszący szkielet w powietrzu -- bez pliku wisi on na drzewie)
* AlternativeGrassModel -----> zmienia trawę na alternatywną
* AlternativeLeatherArmor -----> zmienia skórzany pancerz na alternatywny
* AlternativeXardasArmor -----> zmienia szatę Xardasa na alternatywną
* AcrobaticRollingAnim -----> animacja fikołków na boki z Returninga 2.0, gdy się ma wyuczoną akrobatykę
* Alternative1hMasterLeftRightAttackAnim -----> alternatywna animacja zamachu w lewo mieczem 1H, gdy jest się mistrzem w tej dziedzinie
* DeathAnim -----> animacja umierania z Returninga 2.0
* SprintAnim -----> animacja sprintu z Returninga 2.0
* StandAnim -----> animacja ruszania się postaci, gdy stoi z Returninga 2.0
* FontPL_fromGI -----> polska czcionka z Gothic I dla Gothic II
* Patch_for_Ret2.0_&_Ret2.0AB -----> obowiązkowy do wgrania patch, jeśli chcesz grać w modyfikację Returning 2.0 / Returning 2.0 AB

Download:
Gothic I&II - Panker Mod Mix 2.0
https://bit.ly/3298Txj
Link alternatywny: https://drive.google.com/drive/folders/1...2h32zxIScl

GI&GII - TexturesMixUpscaled
https://bit.ly/3aKrfII

Inne pliki:
* 1hBeginnerOldAnim -----> dla Gothic I; mix przenosi animację walki bronią jednoręczną, gdy jest się początkującym (zielonym) z Gothic II do Gothic I, jeśli Ci to nie odpowiada wgraj ten plik, przywraca on oryginalną animację z Gothic I.
https://mega.nz/file/JcEwUC4A#m4s6xTxmrR...wHI1udw7cg

* HQFontPL_fromGI.vdf -----> dla Gothic II; upscalowana wersja polskiej czcionki przeniesionej z Gothic I dla Gothic II; aby ten plik działał, usuń plik FontPL_fromGI, jeśli wgrałeś go wcześniej.
https://mega.nz/file/IEcURaAS#XyQ1PKCWW2...ZZIsA8k240



Normalmapy, jeśli masz zamiar grać z DirectX 11:
Normalmapy stworzyłem z tekstur z paczki, gdzie wszystkie tekstury zostały upscalowane, ale wymagają one bardzo mocnego komputera, dlatego stworzyłem też paczkę z normalmapami dla średnich komputerów i paczkę z normalmapami dla słabych komputerów.
Czyli do wyboru są trzy paczki z normalmapami:
* w wysokiej rozdzieczości (plik "a) - Normalmaps high resolution")
* w średniej rozdzielczości (plik "b) - Normalmaps medium resolution")
* w niskiej rozdzielczośći ((plik "c) - Normalmaps low resolution")


Instalacja:
Po otwarciu pobranych wybranych normalmap ujrzysz foldery:
* Gothic I & Gothic II - Normalmaps
* Gothic I - Normalmaps
* Gothic II - Normalmaps
* Gothic II - Normalmaps Patch for Ret2.0 & Ret2.0AB

- Aby zainstalować normalmapy dla Gothic I przenosisz do głównego katalogu z grą i zgadzasz się na nadpisanie plików, jeśli o to poprosi zawartość folderu 'Gothic I & Gothic II - Normalmaps' i folderu 'for TexturesPatch', który jest w folderze "Gothic I - Normalmaps". Jeśli wgrałeś wcześniej jakieś opcjonalne pliki, to w folderze "Gothic I - Normalmaps" znajdziesz folder "for Optional files", w folderze tym masz foldery, które są podpisane nazwami opcjonalnych plików, przenieś zawartość tych, które wgrałeś.

- Aby zainstalować normalmapy dla Gothic II NK przenosisz do głównego katalogu z grą i zgadzasz się na nadpisanie plików, jeśli o to poprosi zawartość folderów 'Gothic I & Gothic II - Normalmaps' i 'Gothic II - Normalmaps'  Jeśli wgrałeś wcześniej jakieś opcjonalne pliki, to w folderze "Gothic II - Normalmaps" znajdziesz folder "for Optional files", w folderze tym masz foldery, które są podpisane nazwami opcjonalnych plików, przenieś zawartość tych, które wgrałeś.

- Jeśli masz zamiar grać w modyfikację Returning 2.0 / Returning 2.0 AB to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'Gothic II - Normalmaps Patch for Ret2.0 & Ret2.0AB' i nadpisujesz pliki.

- Jeśli grasz z wersją DirectX 11 od Kiridesa (https://github.com/Kirides/GD3D11/releases) i jeśli grasz z jakąś modyfikacją, to musisz zmienić nazwę folderu "Normalmaps_Original" (który znajduje się w system/GD3D11/textures/replacements) na nazwę "Normalmaps_***", gdzie *** = nazwa pliku .ini ogrywanej modyfikacji (znajdziesz go w folderze system). Jeśli modyfikacja nie wymaga uruchamiania za pomocą GothicStarter.exe (na przykład Returning 2.0), to nie musisz tego robić.

- Aby normalmapy poprawnie się wgrały --> uruchom grę, wczytaj, wyłącz grę i uruchom ponownie.


Download:
https://bit.ly/3l4NuOj

Linki alternatywne:
https://drive.google.com/drive/folders/1...2h32zxIScl
https://drive.google.com/file/d/1OdWyP5U...sp=sharing


To tyle, życzę miłej gry.
Odpowiedz
#2

https://imgur.com/NG0QJOp
Odpowiedz
#3

(03-08-2019, 19:52)Banmin napisał(a):  https://imgur.com/NG0QJOp

Witaj, wgrałeś do G1 do folderu Data tylko te pliki, które są podpisane Gothic I albo Gothic I&II?
Odpowiedz
#4

Gothic I&II Textures Mix 1,2,3,4 i ten patch z (not for Returning)
Chyba, że źle zrozumiałem i te pliki z numerkami to są jakieś odzielne paczki tekstur
Odpowiedz
#5

(03-08-2019, 20:50)Banmin napisał(a):  Gothic I&II Textures Mix 1,2,3,4 i ten patch z (not for Returning)
Chyba, że źle zrozumiałem i te pliki z numerkami to są jakieś odzielne paczki tekstur

Do G1 wgrywasz:
- Gothic I&II Textures Mix 1, 2, 3, 4
- Gothic I&II Textures Mix Patch (not for Returning mod)
- Gothic I&II Sounds Mix
- Gothic I&II New Sprint Animation
- Gothic I&II Meshes Mix
- Gothic I Anims Mix
- Gothic I Meshes Mix Patch
- Gothic I Textures Mix Patch

Do G2 wgrywasz:
- Gothic I&II Textures Mix 1, 2, 3, 4
- Gothic I&II Textures Mix Patch (not for Returning mod)
- Gothic I&II Sounds Mix
- Gothic I&II New Sprint Animation
- Gothic I&II Meshes Mix
- Gothic II Anims Mix
- Gothic II Textures Mix Patch
- Gothic II Textures Mix Patch (only L'hiver mod)
Odpowiedz
#6

Post zaktualizowany o prezentację G1 oraz obszerniejszą instalację.
Odpowiedz
#7

Aktualizacja paczki:
- wyeliminowałem błędy graficzne, które występowały na przykład w modzie Banda Quentina
- wyeliminowałem błędy związane z animacjami (prawdopodobnie)
- dodałem animację człowieka gdy stoi w G1 i G2 (są to te animacje z Returning 2.0)
- dodałem animację przewrotu/fikołka w lewo i w prawo gdy się ma akrobatykę w G@ (są to te animacje z Returning 2.0)
- animacja nowego sprintu została zintegrowana ze wszystkimi animacjami
- dodałem prezentację Gothic II
- zmieniłem nazwy plików .vdf, aby instalacja była łatwiejsza
- od teraz jest możliwość wyboru, czy chce się mieć nowe menu, nowe paski życia itp oraz nowy ekwipunek
Odpowiedz
#8

Świetny mod, wielkie dzięki za wstawkę :)

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#9

(11-11-2019, 05:58)Traveling man napisał(a):  Świetny mod, wielkie dzięki za wstawkę :)

Pozdrawiam.

Jasne, miłej gry :D Jakbyś napotkał na jakieś błędy to nie pogardziłbym taką informacją  :)
Odpowiedz
#10

Aktualizacja pliku (GI) TexturesMix_Patch - pobrać i zamienić z poprzednim
- zmiana czterech tekstur zbroi dla Gothic I
http://www.mediafire.com/file/yv75w9hf8n...h.vdf/file
Screeny - https://imgur.com/a/OptQ6Qn
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości