Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1

Kurcze taki dobry patch a jest tylko po rosyjsku może ktoś by się złapał za jego tłumaczenie, niedawno były 18 urodzinki Gothiczka tak więc no no.
Lista zmian by wujek Google Tłumacz Wiele poprawek błędów w tekście napisów.
- Wyrównanie opcji dialogowych z treścią wypowiadanych fraz.
- Wiele poprawek błędów w tekście wpisów w dzienniku, przetłumaczono kilka wcześniej nieprzetłumaczonych fragmentów.
- Poprawki w plikach dźwiękowych.
- Wiele poprawek błędów dotyczących transferu przedmiotów i rudy.
- Wiele poprawek w zakresie dialogów, które uniemożliwiają rozpoczęcie tych dialogów w niewłaściwym czasie.
- Korekta błędów w logice dialogów (wyjście z trybu dialogowego, wyjście z trybu wyboru, podwójne linie „KONIEC”).
- Poprawki w nazwach obiektów i potworów, a także w ich opisach (lub dowolnych lucjanach i lurkerach, nie bój się).
- Kilka poprawek w nazwach zadań.
- Naprawiono codzienne czynności dla niektórych NPC.
- Dodano reset zadań w dzienniku w kategorii „Nieudane misje”, jeśli z jakiegoś powodu nie zostały ukończone na czas.

- Naprawiono wyświetlanie wiadomości „Otrzymano 1 przedmiot1” i „Otrzymano 1 przedmiot1”, teraz jest wyświetlany poprawnie „1 przedmiot podany” i „Otrzymano 1 przedmiot”.
- Naprawiono komunikaty na wyświetlaczu: „Zbadaj: xxx”. zastąpiony przez „Learned: xxx”.
- Ochroniarze z informacjami o misji dla GG (w tym okna dialogowe dotyczące nie przechodzenia GG przez bramy / drzwi) teraz nie reagują na broń.
- NPC nie wymagają przejścia, jeśli zostali już pobici przez GG.
- Zabijanie uprzednio pobitych NPC i samozwańczych stworzeń nie przynosi już XP.
- Siedzący NPC odwracają teraz głowy w kierunku GG podczas rozmowy.
- Odblokowany dla użycia cząstki lodowego golema.
- Mięso chrząszcza mięsnego zostaje przeniesione do kategorii „Żywność”.
- Niektóre rodzaje broni są przenoszone do kategorii „multi”, teraz są dodawane do ekwipunku w jednym slocie.
- Zsynchronizuj treść tekstów drukowanych i niezadrukowanych listów z magami ognia.
- Dodano klucz otwierający drzwi w kuźni zamku Starego Obozu.
- Nieśmiertelny szaman orków Grash-Varrag-Arushat nie traci teraz agresywności po załadowaniu zapisanej gry.
- Kiedy próbujesz rozmawiać z orkami, dialog zamyka się teraz z opcją „KONIEC”.
- Książka „Szósty krąg magii” sprzedaje teraz tylko Xardas.
- Wilk nie jest już wyposażony w łuk i kuszę.
- Głosy wracają do górników w Starej Kopalni i niektórych skrobaków w Wolnej Kopalni.
- Bramy Starej Kopalni są teraz zamknięte na początku rozdziału 4.
- Bartolo, w oczekiwaniu na teleportację GG na pentagramie magów ognia, teraz nie pokonuje pobliskich strażników
- Mięsne błędy teraz odradzają się na równi z innymi stworzeniami.
- Wciągarka w starej kopalni może być teraz otwierana wiele razy, co eliminuje błąd z jego blokowaniem bez otwierania grilla.
- Kupcy sprzedają teraz zbroję tylko raz.
- NPC pamiętają teraz schować miecze przed siadaniem lub w pozycji strażnika i rozmówcy.
- NPC mają teraz głosy podczas modlitwy.
- NPC już nie grają w animacje z bronią bez broni.
- Nauczyciele NPC, którzy są rozproszeni od swoich klas, później zwracają się do swoich uczniów.
- NPC śpią teraz w swoich łóżkach w nocy.

- Butelki z wodą od Pana można teraz prosić tylko raz dziennie, aż do ukończenia zadania Po lewej stronie.
- Naprawiono reset mocy do 100 w zadaniu Horatio.
- Dialog z Gomezem w rozdziale piątym nie zaczyna się od dużej odległości, co doprowadziło do nieodpowiedniego zachowania aparatu.
- Bartolo ma teraz przyzwoity asortyment produktów, ale nie sprzedaje już swojego klucza i lutni.
- Zapewnia alternatywny dialog z Bartolo, jeśli GG wejdzie do zamku nie przez pentagram.
- Bloodwind, Jackal i Lefty trzymają się teraz tylko początkujących, którzy nie zdecydowali się na wybór Obozu w pierwszym rozdziale gry. Dla Lefty istnieje alternatywna opcja zamknięcia zadania.
„Teraz nie możesz zadzwonić do Kirgo i Harimy w tym samym czasie”. Tylko na zmianę.
- Podczas areny inni wojownicy areny nie mogą już tam trenować.
- Jeśli zawodnik został wezwany do walki, ale GG nie wszedł na arenę, status połączenia jest resetowany po dołączeniu do jednego z obozów.
- Podczas ulepszania zbroi rudy przez Stone zbroja nie tylko jest automatycznie usuwana, ale także automatycznie dopasowywana.
- Jeśli w pierwszym rozdziale przenikniesz do świątyni U.Beriona, nie będzie on bez końca dzwonił do Strażników, ale zaatakuje samego siebie.
- Zapewnia alternatywny dialog z Yu`Berionem dla GG - nowicjuszem Bractwa.
- Naprawiono błędy w dostarczaniu misji Kor Galomu w celu dostarczenia boggera i eliminacji konkurentów z Nowego Obozu.
- Teraz nowicjusz jako nagroda za dostarczenie jaj gąsienicowych Cor Gallom nie oferuje esencji ducha (many +5), ale eliksiru barana (many +10).
- Liczba butelek wydanych przez Galoma na szczęki suwaków zależy w dużej mierze od liczby szczęk przyłożonych do Galoma.
„Jeśli Dusty zostanie przywieziony do Idol Tondral w nocy, Tondral będzie czekał, stojąc na zewnątrz”. Wcześniej trzeba było czekać do rana lub ryzykować „ciepłe powitanie”, wchodząc do jego domu.
„Jeśli HS jest nowicjuszem, to nie Leicester wysyła go do U'Berion, ale Idol Namib”.
- Ciężki pancerz nowicjusza można kupić w Namib Idol już na początku 2 głów https://worldofplayers.ru/threads/36812/
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Gothic Mod Fix - przez Whitie - 16-03-2019, 23:57
RE: Gothic Mod Fix - przez Hudof - 17-03-2019, 11:52
RE: Gothic Mod Fix - przez Quasch - 19-03-2019, 16:09
RE: Gothic Mod Fix - przez Fabiosek - 20-03-2019, 19:50
RE: Gothic Mod Fix - przez Quasch - 21-03-2019, 04:35
RE: Gothic Mod Fix - przez Orik - 21-03-2019, 12:50
RE: Gothic Mod Fix - przez Quasch - 21-03-2019, 14:02
RE: Gothic Mod Fix - przez Fabiosek - 21-03-2019, 14:41
RE: Gothic Mod Fix - przez Quasch - 21-03-2019, 17:07
RE: Gothic Mod Fix - przez GaroK - 31-03-2019, 20:55
RE: Gothic Mod Fix - przez pawbuj - 05-06-2019, 10:01
RE: Gothic Mod Fix - przez GaroK - 09-06-2019, 22:41
RE: Gothic Mod Fix - przez muuz - 29-11-2020, 15:34
RE: Gothic Mod Fix - przez GaroK - 15-01-2021, 21:39
RE: Gothic Mod Fix - przez rafal__p - 26-02-2021, 23:21
RE: Gothic Mod Fix - przez GaroK - 07-03-2021, 14:20
RE: Gothic Mod Fix - przez Fabiosek - 07-03-2021, 14:36
RE: Gothic Mod Fix - przez GaroK - 07-03-2021, 15:03
RE: Gothic Mod Fix - przez Fabiosek - 07-03-2021, 15:39
RE: Gothic Mod Fix - przez GaroK - 07-03-2021, 15:45
RE: Gothic Mod Fix - przez Fabiosek - 07-03-2021, 15:58
RE: Gothic Mod Fix - przez GaroK - 07-03-2021, 16:17
RE: Gothic Mod Fix - przez GaroK - 27-03-2021, 22:52
RE: Gothic Mod Fix - przez GaroK - 05-04-2021, 21:25

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości