Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1

Kolejna inicjatywa mam nadzieje ze inni tez coś zrobią, zamieszcza  w tym temacie solucje innych rzeczy :)


Pełny wątek - Leże Masjafu

Fabularnie jest to bez wątpienia najlepszy watek w grze, każdy odczuje wykonując zadania podobnie jakby oglądał lub czytał książkę czy film chce wiedzieć co będzie dalej :)

Khorinis

Zadanie - Oręż dla Gonzalesa
U kardifa natrafiamy na przybysza sądząc po stroju pochodzi z Varantu.
Rozmawiam z Gonzalesem dowiemy się ze potrzebuje on nowej broni ale nie byle jakiej najlepiej takiej która pochodzi z jego stron.
Wykonując Zadanie - Przewaga taktyczna zdobędziemy takową bron dajemy ja Gonzalesowi tym samym zadanie jest zakończone a wy w przyszłości  będziemy potrzebowali jego pomocy która otrzymamy.

Górnicza Dolina

Zadanie - Przewaga Taktyczna ( wymaga 3 rozdziału )
Percival ma problem z Orkami którzy mogą ostrzelać pozycje obronę w zamku  trzeba ich zlikwidować cóż robota dla nas, idziemy za Hosh-paka mamy tam sławetną ścianę schodów i to tam mamy Orków,kasujemy ich (w jaskini jest Herszt jego tez kasujemy) wracamy do Perciavla po nagrodę która umożliwi nam ukończyć Zadanie - Oręż dla Gonzalesa, zadanie ukończone.

Khorinis

Zadanie - Zaginieni Nowicjusze cz.1 (wymaga 3 rozdziału )
Zadanie które rozpoczyna tak naprawdę cały watek, jednak dwa poprzednie należy tak czy siak wykonać aby uzyskać pomoc Gonzalesa.
Przed wejściem do obozu Bractwa zatrzyma nas jeden ze strażników prosząc abyśmy się udali do Baal Namiba.
Baal prosi nas o rozwiązanie sprawy znikających nowicjuszy oraz  ataków na obozy zbieraczy wszystko jest ze sobą i tak połączone.
Udajemy sie kolejno do Baal Parveza w mieście i do zbieraczy Sharata, Balama i na końcu Hanisa, ostatni będzie krwawił, opowie nam o ataku na obóz zbieraczy i o tym ze nowicjusze zostali porwani ale jemu udało sie zranić jednego z napastników, idąc po plamach krwi dojdziemy do winiarni Vina gdzie spotkamy naszego napastnika zabijamy go i zabieramy ostrze wracamy do Namiba.
Zdajemy  pełny raporto Baalowi  oraz pokazujemy ostrze ten radzi aby zasięgnąć rady u kowali tak tez robimy.
Gadamy z Carlem, Haradem i Bennetem, nic ciekawego się nie dowiemy  ale exp wpadnie trzeba się udać do Dorriona w GD ten już nam wszystko opowie i dokładnie będziemy wiedzieli z jakim ostrzem mamy do czynienia - pochodzi z Varantu ,chyba znamy kogoś kto może nam pomoc.
Idziemy do Gonzalesa jeśli wykonaliśmy Zadanie - Oręż dla Gonzalesa ten pomoże nam bez problemów.
Pierwsze karty zostały odkryte  za porwaniami stoi Bractwo Masjafu,  ugrupowanie bezlitosny zabójców  którzy byli na usługach samego Zubena, możemy sporo ciekawych informacji  uzyskać od Gonzalesa w tym momencie oraz nauczyć sie odporności na gorąco.
Wracamy do Namiba i przekazujemy wieści  ten zleci nam  udać się do Gor na Totha w celu wysłania strażników do obozu Balama, bo tam  prawdopodobnie nastąpi kolejny atak sami tez możemy się tam udać, ba nawet powinniśmy, także rozmawiamy z  Tothem i udajemy się do Balama. Na miejscu mozemy wykonać następujące Zadania: Bagienne ziele dla Balama, Nocne hałasy, Żywność dla zbieraczy, Mentor dla straży, Nerwy Tiraxa, Owcze skóry dla strażników. (ostatnie zadanie może się odpalić dopiero po ataku) Po wykonaniu zadań nie koniecznie wszystkich, głownie te od Balama zagadujemy do niego w nocy i następuje atak Cieni Masjafu, (4 typa każdy daje po 500 expa da się samemu całą 4 załatwić ale jest to ciężkie dobrze by chociaż było 3 ubić).
Po ataku przeszukujemy napastników znajdujemy amulet, wracamy do Namiba z nim.
Trzeba poczekać parę dni, gadamy z Baalem poleci nam udać się do miasta do Lokiego nowicjusza który przeżył atak, nic ciekawego nam nie powie, bo ma zaniki pamięci trzeba mu specjalnego potka, idziemy do Baal Tyona ten zrobi go dla nas jak dostarczymy mu składniki  (szczaw czy potka  do many zrespi się na sprzedaż u zurisa) problemem może okazać się kwiat kaktusa, (nie nie trzeba robić pustyni) za rada Baala udajemy się do okolicznych alchemików i pytamy ich o  takowa roślinę dla expa: Sagita, Cionstatino i na końcu Zuris, wszystko jasne trzeba iść do Neorasa do klasztoru ten zgodzi się dać nam kwiat w formie wymiany za  czarna rude powinniśmy tego mieć  trochę także wymieniamy sie  wracamy ze składnikami do Tyona i czekamy dzień na potka.
Idziemy do Lokiego dajemy mu pota i pamięć mu się zaraz przywróci  zaprowadzi nas do miejsca gdzie znajduje się portal i piedestał za obozem bractwa, wracamy do Namiba (trzeba nam pobiegać koło portalu skały i piedestału aby wpis w dzienniku wpadł)
Bierzemy od Baala Amulet i  aktywujemy piedestał skała się nam otworzy i mam otwarte przejście do Leza Masjafu  vel Las Asassinów,
jeszcze  wracamy do Namiba zameldować o otwarciu  przejścia da nam dodatkowo pota na zycie.
Ciąg dalszy .... w Zadanie - Zaginieni Nowicjusze cz.2

Zadanie - Odprowadź Gonzalesa do przejścia
Skoro przejście mamy aktywne czas poinformować o tym Gonzalesa, ten chce abyśmy go tak zaprowadzili co oczywiście robimy, poradzi nam tez abyśmy się dobrze przygotowali, bo to jest droga w jedna stronę i to jest prawda, wiecie zapas hajsu by się przydał tak powiedzmy z 10k  jak będziemy się chcieli czegoś nauczyć itp, tak czy siak zadanie skończone. (duale czy regen życia nie wymagają hajsu ale reszta owszem)

Khorinis - Zadania w obozie Balama

Zadanie - Bagienne ziele dla Balama
Prosta sprawa Balam chce abyśmy zebrali ziele zrespi się ono przy jeziorku, 10 sztuk chce od nas ale uwaga!! bierze od nas wszystko dając nam niebotyczna ilość expa, dlatego zaleca się aby przed tym questem odwiedzić większość lokacji gdzie je znajdziemy i oddać mu całe. (jeśli chcecie przechodzić wcześniej w 4 rozdział 3 sztuki zostawiamy dla Vatrasa i 3 sztuki będą potrzebne dla Baal Tyona do eliksiru także zostawiamy 6 lub 3 spokojnie w Masjafie znajdziemy 3 sztuki wiec po jego ukończeniu będziemy mogli  spokojnie przejść do r4)
Trawsko dajemy Balamowi ten w nagrodę da potka na życie,  ilość expa zależy od ilości ziela, ja za 425 sztuk dostałem 21k+ expa :)

Zadanie - Nocne Hałasy
Balam narzeka na hałasy z jaskini obok  nic prostszego  idziemy do niej bierzemy zwój przemiany z beczki i czekamy do nocy, przemienimy się w chrząszcza  podchodzimy pod drzwi,  ostajemy wpis w dzienniku odmieniamy się  abijamy ducha (ma przy sobie potka na życie i mane) i meldujemy o tym Balamowi.

Zadanie - Żywność dla zbieraczy
Balam potrzebuje mięsa górskich ścierwojadów dla zbieraczy te zrespiły się  na lewo od jeziorka kasujemy wszystkie i zanosimy Balamowi sprawa załatwiona.

Zadanie - Mentor dla straży
Gadamy z Tiraxem,  aby on mógł trenować strażników (co się będą chłopaki obijać)  potrzebujemy zgody jego mistrza, idziemy do Gor Na Thota ten da zgodę bez problemun wracamy do Tiraxa sprawa załatwiona.

Zadanie - Nerwy Tiraxa
Trzeba poczekać dzień od tego jak zaczął trenować. Tirax się denerwuje i chciałby sobie zapalić no cóż dajemy mu 3 skręty i problem z głowy.

Zadanie - Owcze skóry dla strażników
Zadanko może ruszyć dopiero po ataku. Tirax potrzebuje owczych skór aby im ciepło było w nocy wspomina o tym ze nie daleko stad myśliwy może takie sprzedawać. Idziemy wiec do Grimbalda ten  jako ze jesteśmy już  członkiem obozu Myśliwych zamiast owczych których nie ma da nam za free skóry cieniostwora  sztuk 2 z nimi wracay do Tiraxa, jemu to obojętne skora to skora grunt ze będzie ciepło, jako nagrodę  mówimy mu prawdę ze dostaliśmy za darmo, ten da nam wtedy potki do życia i many

Leże Masjafu vel Las Asassinów

Podstawowy warunek to posiadanie 50+ retoryki oraz to ze Gonzales musi przeżyć do samego końca.
Lokacje zaczynamy od ukrytej części kopalni, spokojnie możemy sobie wybić tutaj wszystko co żyje, następnie wypływamy do lokacji właściwej, znajdujemy się w kopalni siarki i żelaza.
Tutaj także możemy bez problemów wyczyścić i przeszukać wszystkie odnogi za wyjątkiem jednej tej w której znajduje sie cień z niewolnikami, żadnej walki nie chcemy ani tym bardziej żeby nas  zauważył.
Po wyjściu z kopalni widzimy ognisko z Gonzalesem ale zanim to, to możemy spokojnie cała lokacje oczyścić z expa i roślin nie wchodzimy tylko do kolejnej jaskini bo to jaskinia Osaira oraz nie idziemy do Świątyni.
Cześć za kamiennym mostem za Gonzalesem tez czyścimy to zasadniczo już cała lokacja a przynajmniej cześć na powierzchni, zgubić się tu nie da.Rośliny jakie znajdzie to jeden: szczaw, smoczy korzeń  i goblina jagoda.

Zadanie - Swój pośród obcych cz.1
Rozmawiamy z Gonzalesem, który przedstawi nam sytuacje oraz sposoby rozwiązania problemu, niby są 3 ale Bezi szybko wyjaśnia ze 3 opcja odpada, także pozostają 2 sposoby:
Sposób 1 to wjazd  do świątyni siłowy rozwalając każdego kogo się da, odradzam to  ponieważ stracimy bez wątpienia jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy watek w modzie i kupę expa.
Sposób 2 to oczywiście akcja, po cichu przenikamy do bractwa jako nowy członek i takowa opcje polecam wybrać.
Gonzales przedstawi nam wyniki swoich dotychczasowych obserwacji, bo skubany już tu koczuje parę ładnych dni tym samym otwierając nam furtkę do bractwa. Otóż cała akcja będzie polegać na zlikwidowaniu Nowicjusza Masjafu i  przebraniu się za niego
!!!UWAGA!!! nie poruszamy teraz opcji kiedy ruszamy, wchodzimy w interakcje z ogniskiem i tam czekamy do 7:00 dopiero po tym  pytamy Gonzalesa kiedy ruszamy, tak to ma być zrobione albo dupa zbita i zostaje rozwiązanie siłowe.
Ok nowicjusz powinien się znajdować gdzie w okolicach jaskini Osaira, wiec likwidujemy go i gadamy z niewolnikiem i mamy strój nowicjusza.
Od teraz jako nowicjusz masjafu mamy prawo kiwać głowo gadać nam jeszcze nie wolno chyba ze musimy bo quest tego wymaga.
Mimo ze Gonzales gadał ze mamy nic nie brać brać możemy,  wszyscy maja to w dupie.
Idziemy z naszym niewolnikiem do świątyni, strażnik zagada ale my nic nie gadamy od razu skręcamy w lewo potem w prawo do Nrozasa on sam do nas zagada i zleci nam pierwsze questy.
Zanim przystąpimy do realizacji questów idziemy od razu do Gonzalesa pochwalić się ze się udało i cichaczem dostaliśmy się do Bractwa Gonzales wyjaśni nam kim są przeozy i ze czas dla nich popracować co tez robimy.
Narazie to tyle w tej kwestii wrócimy do nie w Zadanie - Swój pośród obcych cz.2

Zadanie - Zbieracz
Nrozas zleci nam zebraniu ziółek: Serafisów i Roślin leczniczych powinniśmy to mieć  ale znajdziemy tego od groma w samej lokacji.
Chce po 10 sztuk tego i tego z zielskiem wracamy do Nrozasa.


Zadanie - Waidomosc dla Osaira
Nrozas wyśle nas do Osaira z wiadomością żeby ten dawał mu lepszych niewolników, nic trudnego udajemy się do jaskini Osaira i normalnie do niego zagadujemy bo musimy. Osair da nam list zwrotny który przekażemy Nrozasowi.

Zadanie - Stado Czarnych Zębaczy
Osair, gdy będziemy u niego od razu dam nam robotę która ma nas sprawdzić, mamy zlikwidować stado czarnych zębaczy nic prostszego,
wychodzimy przed jaskinie i likwidujemy całe stado - 5 sztuk i wracamy do Osaira.

Zadanie - Ciche Przyzwolenie
Po wykonaniu obu zadań dla Nrozasa na ławce obok niewolnika w pracowni pojawi się list, czytamy go i dowiadujemy się ze Osairu za niewolników chce skóra jaskiniowego trolla jeśli takowej nie mamy nic straconego, znajdziemy młodego trolla jaskiniowego ( w kopalni ) ubijamy go i skora zanosimy Osairowi ten w podzięce mianuje nas swoim Muridem czyli wybranym nowicjuszem cóż jedna zgodę mamy właśnie z głowy.

Zadanie - Buntownik wśród Niewolników
Kolejna robota dla Osaira trzeba się dowiedzieć kto chce bunt zrobić,  idziemy w dol jaskini Osaira i bierzemy klucz od strażnika.
Gadamy z nowicjuszami i ten co nawija po rusku  lub niema dubbingo polskiego będzie miał więcej do pogadania od niego dowiemy się o Mariusie. Idziemy pogadać z Mariusem (jest w świątyni) ustalimy z nim ze ktoś musi być ofiara skoro Osairu chce głowy, pada na naszego kapusia, wracamy do niego (możnemu my wklepać dla 20 expa zaraz i tak chłop zdechnie)
Wysyłamy go do Osariu, można kimnąć się godzinkę aby to przyspieszyć, wskazujemy go Osairowi ten  uradowany skróci go o głowę i zadanie mamy tez z głowy. Możemy jeszcze pochwalić sie Mariusowi ze nowicjusz jest martwy 100 expa to 100 expa.

INFO - Murid Nrozasa
To nie zadanie ale gdy jesteśmy Mudirem Osaira, czym prędzej idziemy do Nrozasa ten sam nas zaczepi i ochrzani za to ze daliśmy skore Osairowi, po czym nas pochwali. (koniec tego kiwania xd) Staniemy się jego Muridem kolejny z głowy, przy okazji da nam tez zgodę na rozmowę z Tiamantem.

Zadanie - Składniki dla Nrozasa
Po zostaniu jego Muridem ten od razu nas zaczepi i zleci nam przyniesie paczki węgla i siarki (to jedna paczka ) z magazynu, dając nam tym samym klucz, idziemy do magazynu, dźwignia jest na lewo wejście na prawo.
Obrabiamy cały bo rzeczy stamtąd będą nam potrzebne i zanosimy paczkę Nrozasowi, ten powie nam ze brakuje mu 20 kawałków siarki to nie problem, albo mamy je przy sobie albo lecimy do kopalni i zbieramy bez problemu tam tyle znajdziemy.

Zadanie - Paczki z bronią dla Mariusa
Prosta sprawa Marius chce 3 paczki z bronią, zbieramy je i oddajemy
- Jaskinia Osaira
- Magazyn, klucz dan nam Nrozas przy Zadanie - Składniki dla Nrozasa
- W wazonie w pokoju Tiamanta ( jesli gramy z texture replcerem musimy wskoczyć na wazon żeby zdobyć paczkę ewentualnie na ta chwile usuwamy textura packa )

Zadanie - Opłata za niewolników
Bedac Muridem Osaira ten zleci nam robotę, abyśmy przekazali zapłatę 2 łowcom niewolników: Hasimowi i Narugowi.
Hasima znajdziemy w świątyni dajemy mu mieszek i pytamy o Naruga, teraz idziemy do Gonzalesa bo jak się okazało Narug go wytropił co właśnie widzieliśmy, ten go zabił. (my tego zrobić nie możemy typ ma 10 hp nie zdążymy)
Gonzales przedstawia nam jego całkiem ciekawy plan po czym idziemy do Hasima kradniemy mu naszyjnik (wymagane 50+ zreki i kradzież kieszonkowa) oraz pytam się go jak możemy go przekonać do pomocy nam, ten chce wino z magazynu to mu je dajemy (pierw po nie idziemy) Wracamy do Gonzalesa z naszyjnikiem a następnie do Osaira, zameldować ze  wszystko jest cacy.

Zadanie - Śmiertelne Polowanie
Tiamant zleca nam zabicie Muritana, za jego rada udajemy się do Hasima który to zrobił ten mowie nam jakim sposobem mamy to zrobić.
Surowe mięso i siarkę łączymy na stole alchemiczny jest to w mieszaniu tytoniu. (w razie w zrespiły się w lesie ścierwojady jakby kto siema nie miał także warto je wybić, w jednej z skrzyń tej jest 10 sztuk)
Z przygotowanym mięskiem idziemy na sam dol kopalni i używamy go po chwil w jeden z odnóg pojawi się Muritan zabijamy go, kiel dajemy Tiamantowi.

Zadanie - Nieproszeni Goście
Tiamant chce abyśmy sprawdzili intencje Orków którzy pojawili się w lesie sprawdzać nie ma co bo ci od razu na nas wjeżdżają, wiec ich kasujemy:  1 obserwator, 4 zwiadowców i 1 elita z którego zabieramy głowę posłańca.
Idziemy z tym do Tiamanta i sprawa załatwiona.

INFO - Ruszenie wątku dalej
Jak zapewne pamiętacie o ile sprawdzaliście dzielniku odnośnie Zadanie - Opłata za niewolników trzeba poczekać 2 dni aby sprawy się ruszyły i to właśnie robimy.


Zadanie - Zabójstwo Hasima
Tiament bez podania powodów, (my je znamy chyba xd) każę nam zabic Hasima ale po za świątynia nic trudnego.
Retorykę na bank mamy, także przekonujemy Hasima ze Osariu chce go widzieć i prowadzimy go po za świątynie.
Pamiętacie miejsce gdzie był nowicjusz którego zabijaliśmy na start wątku? to mniej więcej tam się zatrzymujemy i likwidujemy Hasima.
Zanim jednak zameldujemy o tym Tiamantowi czas udać się do kopalni do tej odnogi którą ominęliśmy, zabic elitarnego cienia i pobić nowicjuszy dla expa bo zaraz na skutek wydarzeń oni tam zgina.
Meldujemy teraz Tiamantowi co nie kończy zadania ale rozpoczyna nowe (Zadanie - Oczyścić kopalnie) wykonujemy je  po czym idziemy przed Haniara, ten sam do nas zagada w sprawie Hasima, odpowiadamy mu ze wiemy o zabójstwie i przystajemy na jego propozycje
sprawa się rypła, trzeba iść do Gonzalesa aby to jakoś ogarnąć te podaje nam 2 rozwiązania: mówimy Haniarowi prawda albo idziemy do Tiamanta.
Mozecie iść od Haniara ale nic z tego nie wyjdzie także idziemy do Tiamanta okazuje się ten zapomniał poinformować o tym Haniara ale napisze do niego list o ile papier mu skołujemy idziemy do magazynu po panier, zaś z listem idziemy do Haniara.
Jemu mówimy ze nasze słowo gówno znaczy,  Tiamanta już tak elokwentnie się na niego powołujemy co sytuacje uspokaja i zalicza to zadanie, my musimy jeszcze pomodlić się za Hasima  przy posagu Beliara jest w lesie, oraz idziemy pochwalić się Gonzalesowi ze żyjemy 150 piechota nie chodzi.

Zadanie - Oczyścić kopalnie
Tiamant zleca nam to w tracie powyższego zadania, prosta sprawa idziemy do kopalni i na wejściu czyścimy z pełzaczy razem z odnoga gdzie byle elitarny cień jeśli wcześniej już tu wyczyściliśmy to nic wicej nie ma możemy wracać do Tiamanta i tym samym kończymy questa
i zostajemy jego Muridem.

INFO - Awans na Cienia
Idziemy teraz do Haniara ten każe iść za sobą po za świątynie  na jego pytanie odpowiadamy ze nie boimy sie śmierci ten prosi nas o to abyśmy stali się tym czym był dla niego Hasim czyli jego oczami xd.
Pytamy się co z tego będziemy mieli i zgadzamy się tym samym stajemy sie jego Muridem i z automatu następnego dnia, około 12 idziemy na ceremonie i jesteśmy cieniem w końcu możemy gadac z każdym i czegoś się nauczyć.
Dostajemy tez list który czytamy i aktywuje nam kolejne zadanie.
Idziemy tez po expa  do Gonzalesa w końcu pochwalić się trzeba nie:P
Z Nauki można  skorzystać  jak musimy bo Tiamant nam tu ducha wyzionie zaraz, zresztą inni z czasem tez :P
Tiamant nauczy nas walki dualami, znaczy wyjaśni jak to działa i da zwój który nas tego nauczy oczywiście zwój nas tego nauczy o ile spełnimy pewne warunki czyli: 150 zreki, bycie w gildii skupiającej się na walce oraz posiadanie 25 pn które po przeczytaniu zwoje zostaną nam zabrane ale w zmian przyswoimy umiejętność.

Zadanie - Księżycowe ostrza
Tiamant powie nam (o ile wcześniej wyjaśnił nam zasadę działania duali) ze musimy sami sobie wykuć bronie, skieruje nas do Osaira która ma podobno recke na nie. Osairu istotnie ja ma mamy 3 opcje  jak ja pozyskać: kupić za 20k golda,  poczekać na rozwój wypadków i zabrać ja z ciala Osaira lub najlepsza opcja, wykonać Zadanie - Wierni ludzie
Tak czy siak recka wpadnie w nasze ręce, kamienie księżycowe znajdziemy na pustyni, robimy mieczyki i zadanie z głowy.

Zadanie - Wierni ludzie ( wymaga umiejętności posługiwania się dualami )
Musimy z kołować 3 ludzi dla Osairu ma będziemy mieli 4 okazje.
Na sam początek musimy o tym fakcie poinformować Haniara dodatkowy exp się przyda a będzie to wymagane
Rafat - modli się przy kapliczce gadamy z nim potem z Osairem i znów z Rafatem i jest już po stornie Osaira
Nazim - pilnuje  kopalni gadamy z nim idziemy do Hanaira i mówimy mu ze Osairu chce widzieć Nazim zadziała to tylko wtedy jeśli na sam start  zadania przekazaliśmy info ze Osairu szuka ludzi.
Famid - jego znajdziemy przed świątynia  płacimy mu 3k i jest po stronie Osairu
Kudir - jego znajdziemy u Nrozasa miedzy 23:00-3:00 w nocy chce Trolest zrespi się on nam  na terenie za skalny mostem, niedaleko ogniska Gonzalesa.

Zadanie - Intrygi  Masjafu
Gadamy na początek z Joaqinem w jaskini Osariu i dajemy mu tipa jak wkupić się w laski. (następnego dnia możemy z nim pogadać dla 50 expa) Następny jest Kaduyin znajdziemy go przed świątynia można z nim handlowac, dajemy mu kieł Muritana a ten nam ładnie wyśpiewa co i jak. Teraz idziemy do Tiamanta ten nas wyśle do Osaria, Osair da nam Zadanie - Górska kopalnia złota robimy je gdyz dzieki temu wejdziemy w posiadania kolejnych informacji, wynkiem tego zadania będzie kolejne, jednak  pierw idziemy pod posag Beliara i gadamy z joaqinem, zastraszamy go i możemy przeczytać list, zdobyliśmy kolejne brudy z wszystkim idziemy do Haniara  musi być przed świątynia czyli okolo 9:00 rano lub 21:00 wieczorem i zdajemy raport.

Zadanie - Górska kopalnia złota
Osariu chce dowodu ze  w kopalni jest złoto schodzimy na sam dol  kopalni siarki i żelaza w odnodze  prowadzącej do złota czeka na nas Luka, człowiek Tiamanta, pogadajmy sobie z nim o wszystkim sporo info, jak możemy okradamy i kończymy rozmowę opcja koniec to aktywuje fakt ze Luka się nas rzuci zabijamy go i czytamy liścik,  przydatne do  zadania wyzej ^^ teraz wykopujemy kawałek złota i z nim wracamy do Osairu, sprawa załatwiona.

Zadanie - Odprawa niewolników do kopalni
Jeśli zadanie Intrygi Masjafu mamy z głowy to wracamy do jaskini Osaria i gadamy z Joaqinem i jego 2 niewolników bierzemy całą 3 do kopalni, uwaga! w samej kopalni będzie walka z goblinami i pełzaczami a nasi towarzysze lubią robić skoki wiary ale w taki sposób ze nie przezywają tego. Gadamy z Joaqimem ze jesteśmy na miejscu  i siadamy na kamiennym stołku czekając na przybycie straży, ci odsyłają nas do Osaira który wypłaca nam należne i sprawa załatwiona.

INFO - Pojedynek Przeorów
Osair powie nam o pojedynku Tiamanta z Haniarem no cóż nie pozostaje nic innego jak udać się przed świątyni i zobaczyć walkę, obstawić niestety nie możemy.
Po wszystkim zbieramy fanty Tiamanta i idziemy do Gonzalesa poruszamy wszystkie kwestia dialogowe i dowiadujemy się  całej prawdy, miecz Tiamanta mu dajemy dla expa, Gonzalesa nie bijemy bo to nie ma totalnie zdanego sensu.
Gadamy potem z Haniarem który wysyła nas do Osaira.

Zadanie - Triumf Nrozasa (Ważne zadanie od naszych wyboru zależy jak potoczą się losy dalej, prowadza z grubsza do tego samego jednak w dwojaki sposób, polecam zrobić save i sprawdzić samemu obie opcje osobiście jednak polecam opcje numer 2 więcej expa i zadań)
Osair wysyła nas po truciznę do Nrozasa, ten nam ja daje i każe wypróbować ale bez podania instrukcji, po nie idziemy do Gonzalesa.
Teraz mamy tak naprawdę 2 opcje bo każda inna prowadzi do spieprzenia całego wątku.
1. Podkradamy sie do scierwa i wlewamy pol trucizny  o zabija trolla wracamy z info do Nrozasa czekamy dzień i zanosimy Fiolke Osairu przy okazji wychodzą na światło ciekawe fakty o który wiemy :)
2. Podkradamy się do scierwa i wlewamy parę kropel tylko po czym troll przeżyje idziemy do Gonzalesa  potem do Nrozasa i do Osaira temu mówimy ze trucizna nie działa. Tu tez wyjdą na światło te same fakty.
Od tego co wybierzemy zależy jak dalej potoczy sie watek a to już jest finał :)

Zadanie - Dar Losu ( Dostaniemy je od Osaira o ile w poprzednim zadaniu wybraliśmy opcje numer 1 i troll kaput)
Mamy zanieść Nrozasowi Wino od Osaira, przed świątynia zaczepi nas jeden z strażników i odeślę do Haniara mamy znowu 2 opcje:
1. Dac wino Nrozasowi co natychmiast spowoduje  zakończenie wątku i walkę z wszystkim sposób siłowy.
2. Gadamy z Haniarem ten powiem nam o wine, mamy się z nim spotkać przed świątynią czyli  9 rano albo 21 wieczorem powiem nam ze podejrzewa Osaira o zdradę  i da nam  wino bez trucizny sam z Osariem jednak nic nie zrobi.
Wino zanosimy Nrozasowi który magicznie wyparuje (będziemy mieli okazje na walkę z nim po wdarciu się do wewnętrznego sanktuarium)

INFO - Ruszenie wątku dalej
Po oddaniu wina Nrozasowi gadamy z Haniarem ten dam nam list i wyśle nas do Osaira dajemy mu list wracamy do Hanaira i meldujemy o dostarczeniu listu. Następnie gadamy z Gonzalesem i to prowadzi nas do finałowego zadania.

Zadanie - Pojedynek Przeznaczenia (Dostaniemy od Nzorasa o ile wybraliśmy opcja numer 2 i troll sobie przeżył)
Idziemy do Nrozasa, ten zarzucam nam kłamstwo itp ale my powołując się na prawo masjafu wypieramy się wiec rozwiązanie tego problemu to pojedynek idzemy przed arenę.
Warto się kimnąć z 2-3h żeby to wszyscy co maja oglądać się tam pojawili bo jak nie będą to lipa i jakieś randomy się na nas rzuca po pojedynku, czekam az Nrozoasa do nas zagada i on pierwszy uderzy wiec na start blokujemy dopiero po tym spokojnie go zabijamy nikt się nie będzie strzępił. Gadamy z Haniara i to tyle idziemy ofc się pochwalić tez Gonzalesowi dla dodatkowego expa i dajemy mu bron.

Zadanie - Ofiara Haniara
Po zabiciu Nrozasa, Haniar dam nam 2k które idziemy złożyć w ofierze Beliarowi, to tyle meldujemy o tym Haniaraowi dla expa.


Zadanie - Cena Zdrady (dostaniemy o ile zabiliśmy Nrozasa)
Osair powiem nam wprost ze trzeba obalić Haniara, przystajemy na jego propozycje frajer xd  idziemy do Haniara  (9 rano lub 21 wieczorem) i mówimy mu o tym,  ten się ucieszy i  dam nam list zanosimy do Osaira i odpowiedz osaira zanosimy do Haniara to tyle, pozostaje tylko pogadać z Gonzalesem i mamy finał.

Info dodatkowe - ludzie Osaira to ci których sami mu dostarczyliśmy możemy popróbować ich zabić, wtedy to zainkasujemy full expa bo w scence demony nie będą się z nikim bić i same nie zostaną ubite, ale z grubsza raczej nam się to nie uda próbować jednak coś można. 

Zadanie - Mroczne Tajemnice (Finał)
Gonzales chce abyśmy się dowiedzieli gdzie odbędzie sie spotkanie, idziemy do kopalni, cienie nas nie wpuszczą wiec wracamy do Gonzalesa i zaczyna finałowe party. Zasadniczo w sumie łatwiej jest pierw wybić samemu bo Gonzales nie może zginać.
Zobaczymy scenkę jej wynik może być rożny tak ale raczej czeka nas walka z demonami i następnie walka z Haniarem, wystarczy zbić go do 50% Czas na świątynie.
Zadanie sie kończy w momencie pogadania z Gonzalesem ale radziłbym się wstrzymać patrz Zadanie - Swój pośród obcych cz.2
Dla jego bezpieczeństwa lepiej niech w kopalni poczeka xd

Zadanie - Swój Pośród Obcych cz.2
No cóż trzeba wparować do świątyni i wybić co całe Bractwo, nie ich wina ze ktoś  im  pomieszał w głowach z tym Haniar się nie mylił, chyba już się domyślamy kto mógł to zrobić.
Zasadniczo wciąż możemy to robić bez Gonzalesa o ile po walce z Haniarem nie pogadamy z Gonzalesem zostawiamy go tam dla bezpieczeństwa jego oczywiście. 
Wybijamy ich jak leci zostawmy sobie jakiś tam 2  paziów i wracamy sie do kopalni po Gonzalesa.
Ok dobijamy z Gonzalesem tych paziów i tyle, trzeba poszukać czegoś co może nam pomoc dostać się głębiej  na jednym z ołtarzu znajdujemy zwój czytamy i idziemy z tym do Gonzalesa, on nam wyjaśnia co mamy i robimy wedle jego zalecania używamy w modlitwie  do posagu Beliara tym razem jednak do tego w świątyni.
Gonzales musi sobie odsapnąć my tymczasem opierdzielmy  skrzykii to co lezy luzem  oraz dla pewności sprawdzamy czy wszystko z tego świata zebraliśmy i zabiliśmy niewolników tez warto dla świętego spokoju pobić, Marius będzie miał paczki które mu daliśmy możemy je otworzyć i dostać trochę gratów na sell
Jak juz jesteśmy pewni ze wsio cacy przełazimy przez portal.
Kasuje straż sanktuarium i  ciągniemy dźwignie  tu w zależność od wyborów albo będzie przeklęty przeor  albo  bonusik w postaci nrozasa załatwiamy towarzystwo i ciągniemy za dźwignie.
Dalej znowu z broni dystansowej czy magi  agrujemy strażników i gadamy z Haniarem, nasz domysły staja sie coraz jasniejsze kto tym kieruje.
Wkroczy tez Gonzales także walka będzie bardzo prosta, Haniar będzie się leczył 4x po 2k zabijając demony  niestety nie zlutujemy ich ani nie możemy zabić przed walka.
Po walce gadamy z Gonzalesem i to wsio.

Zadanie - Zaginieni nowicjusze cz. 2
Ruszamy w głąb świątyni zabijamy Nebirosa i przechodzimy przez portal.
No w końcu sprawa się wyjaśniła to Cor Kalom opętał go jakis demon a w sumie to co z niego zostało wyjaśnia nam dlaczego porywał nowicjuszy i przechodzimy do walki.
Warto przed gadka z Kalomem odpalić potka na speeda tego lepszego 4 minutowego oraz użyć serca bagiennego golema żeby to nas czasem nie wywalił gdzie po za mapę jak  walczmy w zwarciu.
W sumie co tu dużo mówić? biegamy i likwidujemy 3 demon pewnie Kalom nam w tym pomoże a potem likwidujemy jego  byle tylko nie dać się wypchać ot cała filozofia, zbieramy fant i używam runy  z kufra.
Klucz miał kalom.


Epilog tej historii jest taki ze gadamy z  Gonzalesem i Namibem da 2x potka do życia i to by było na tyle, chociaż możemy iść jeszcze do klasztoru tam Gonzales odda nam swoje rzeczy czyli całkiem znośny luk,  mieczyk który raczej się nam nie przyda i w dechę pancerz, jak gramy pod zreke :)

Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.
Odpowiedz
#2

Jest dostępna solucja śnieżnej krainy orków?
Odpowiedz
#3

Jak jest się paladynem to kaktusa dostaniemy za darmo od Neorasa
Odpowiedz
#4

Zrobiłem tak jak jest w solucji w sensie zostałem muridem osaira dostałem ochrzan i pochwałe od nrozasa i zostałem jego muridem a mimo to nie zaczepił mnie i nie dostałem questa "składniki dla nrozasa" czyli mam zaczynac wszystko od nowa?
Odpowiedz
#5

a ja mam błąd z zabiciem nowicjusza masjafu. gram w returninga 2.0 z AB. zrobilem tak jak w solucji pogadalem z Gonzalezem o jego planach usiadłem do ogniska poczekalem do rana i wtedy spytalem kiedy ruszamy i reszta kwestii. po czym idę zabić tego nowicjusza i gdy go uderzam to pokazuje się napis,że ktoś zauważył walkę i zostaje opcja siłowa tylko mimo,że nowicjusz zagaduje do mnie i odpowiada mu bohater,że idziemy do świątyni, bezi normalnie sie przebiera. po czym jak dochodzę do świątyni to wszyscy mnie biją. zbugowała mi się lokacja na amen czy coś źle robię?
Odpowiedz
#6

Dobra solucja !
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości