[G2NK] Lobos Mod (zapowiedź)
#1

[Obrazek: FySVPrt.png]



Opis modyfikacji:

Zamierzchłe czasy…
Królestwo Lobosu u szczytu swej potęgi kontynuuje ekspansję. Dzięki sile i potężnej przewadze militarnej szybko podbija i zagarnia nowe krainy. Pan Lobosu uwiedziony wizją nieskończenie rosnącej mocy wysyła ekspedycję — elitarny legion Lobosu złożony z najlepszych żołnierzy armii w pewien osobliwy zakątek krainy — do doliny wilgotnych lasów równikowych obfitującej w złoża złota i magicznej rudy, jednak również w siedliska różnych groźnych bestii. Zwabieni pogłoskami o złocie doliną szybko zaczynają interesować się różnego rodzaju awanturnicy i bandyci.
Następstwem zaistniałej sytuacji jest wydanie przez wielkiego Neptuna — dowódcy całej wyprawy specjalnego dekretu, iż tylko osoby mające upoważniający glejt mogą przebywać w dolinie.
Wiele tygodni później trójka przyjaciół — farmerów o duszy poszukiwaczy przygód, żyjąca z dnia na dzień wizją szybkiego wzbogacenia - porywa się na wyprawę w te niebezpieczne tropikalne tereny, nie zdając sobie w pełni sprawy z czyhających tam zagrożeń. Po długiej wędrówce przez góry udaje się im bez większego wysiłku odkryć całkiem pustą jaskinię ze skałami złota. Jednak radość niedzielnych poszukiwaczy przygód nie trwa długo…


Cechy:

* Nowe modele, tekstury i wiele nowych przedmiotów
 (broń, 10 różnych modeli kusz, pancerze, żywność, ulepszacze, rośliny, mikstury, książki, obiekty, budowle)
* Ponad 90 broni do walki wręcz do wykorzystania
* Całkiem nowy spory świat gry z niepowtarzalnym klimatem i dialogami na wysokim poziomie z nową intrygującą fabułą
* Nowe wymagania i statystyki przedmiotów, potworów i postaci
* Zwiększony zbalansowany poziom trudności (potwory, ekonomia, wynagrodzenia, dostęp do lokacji)
* Nowy wygląd okien, statystyk, przerobione menu i screeny ładowania
* Dbałość o szczegóły (dialogi są spójne, postacie, klimat gry trzyma się porządku, nic nie jest wyrwane z kontekstu)
* Nowe umiejętności 
* Nowe rozbudowane monologi (szczególnie alchemia)
* Możliwość wytwarzania przedmiotów 
* Ulepszanie ekwipunku za pomocą odpowiednich składników zdobytych w grze
* Każdy przedmiot znajdzie swoje zastosowanie w grze 
* Stałe bonusy po spożyciu określonej ilości różnego rodzaju żywności
* Zmiana stylu chodzenia zależnie od „rangi” bohatera
* By zarobić, będzie trzeba się o to bardziej postarać uczciwą/nieuczciwą pracą lub/i większym wysiłkiem
 (kasa będzie trudniejsza do zdobycia)
* System rang i awansu w hierarchii gildyjnej
* Ciekawe zwroty akcji, smaczki i ukryte lokacje
* Dla bardziej ambitnych graczy, którzy lubują się w hack’n’slash, czeka niemałe wyzwanie i sporo zabawy (Zakres wymagań/statystyk broni jest dość szeroki i zaczyna się od 5-tego punktu atrybutu, na 300-tnym kończąc)


Screeny:



[Obrazek: naxmbqK.png]
[Obrazek: NPVR50p.png]
[Obrazek: hRUqL8E.png]
[Obrazek: DJ4bkeS.png]
[Obrazek: SM1Tzbx.png]
[Obrazek: dLWPMUz.png]
[Obrazek: 74u8SRY.png]
[Obrazek: o9JLV0m.png]
[Obrazek: L1GxETC.png]
[Obrazek: t63jyq3.png]
[Obrazek: MExIgBi.png]
[Obrazek: 66JSPoj.png]
[Obrazek: HbwpwIp.png]



[Obrazek: NpQZe5C.png]
[Obrazek: BQrQnz0.png]
[Obrazek: kAVc42U.png]
[Obrazek: T4llrbo.png]
[Obrazek: PfYJLNt.png]


Trailer:






Modyfikacja jest tworzona od 2014 roku przez użytkownika @Lobos.

[Obrazek: TMR37rg.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
#2

Najnowszy materiał od twórcy. :)



[Obrazek: p9BMihY.png]
[Obrazek: Ww9sdHp.png]
[Obrazek: g0lf93m.png]
[Obrazek: cFUOzC8.png]
[Obrazek: gma4y48.png]
[Obrazek: dvDdAMw.png]
[Obrazek: 94cA58d.png]
[Obrazek: NAj9iNy.png]
[Obrazek: qZfDrJS.png]

[Obrazek: TMR37rg.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
#3

Najnowszy teaser prezentujący świat gry w pigułce.

https://www.youtube.com/watch?v=TpA29Co-ct0
#4

Prezentacja kilku zadań z modyfikacji.
https://www.youtube.com/watch?v=2sJWiVX_tvA
#5

Życzę wytrwalości .Wydaje się ciekawą propozycją.  (  Tak po cichu ,kiedy premiera )
#6

Obejrzałem przelotnie, ale w miarę git. Poprawiłeś trochę interpunkcję, ale jeszcze trochę kuleje. Oczywiście tak jak pisałem po pierwszych testach, chętnie przetestuję następną, ostateczną wersję moda przed jego wydaniem (pisz tu lub na TM — tam wchodzę rzadziej). Pozdro.
#7

Witam
Testerzy zakończyli testy. Wczoraj sam skończyłem ogrywać modyfikację i poprawiłem jeszcze ponad 100 różnych drobnych bugów.Dziś zaczynam ostatnie testy już przed premierowej wersji i czekam na raport w sprawie balansu dalszych etapów gry.

Możecie się spodziewać modyfikacji już w następny piątek
#8

Czekajcie Panowie na tego moda. Coś czuję, że namiesza nieźle :D
#9

Jako ze TM ma problem trzeba sie chwilowo komunikowac w inny sposób
#10

Spoko Tizgar, jak coś to pisz mi tutaj na PW.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości