[Risen] The North
#41

Fajnie by było, gdyby pojawił się wątek bycia niewolnikiem w kopalni. Zawsze lubiłem takie historie. Na przykład w Dark Sadze wątek kopalni był mistrzowsko zrobiony. Fajnie, że coś robią jeszcze.

[Obrazek: spineSignature.php?name=SanTiago&language=Polish]
#42



Po roku przerwy nareszcie coś nowego. Można zauważyć, że twórcy wykorzystali stare kwestie Bezimiennego do nowych dialogów. No cóż, my też byśmy tak zrobili, gdyby tylko szanowna Cenega się trochę bardziej wysiliła. A tak będziecie się musieli zadowolić samymi napisami, bo polski dubbing tylko do nowej zawartości nie będzie pasować. Musielibyśmy machnąć całość, żeby to miało sens. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

[Obrazek: TMR37rg.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
#43

Nie mogę się doczekać! :D
#44

Ta gra zasługuje na porządny dodatek. Fajnie, że projekt nadal żyje :D
#45

Twórca utracił grafików 3D. I aktualnie poszukuje ich, jeśli ktoś jest zainteresowany może się z nim skontaktować.
#46

(18-06-2017, 16:19)SanTiago napisał(a):  Smutna jest taka prawda, że do pierwszego Risena powstały narzędzia modderskie, które pozwalają na tworzenie takich modów, jak do pierwszych dwóch Gothików, przy czym są jeszcze prostsze w obsłudze, ale na nieszczęście nie ma tylu fanów serii Risen, żeby grzebać w kodzie.

tu się  muszę nie zgodzić 1 i 3 są ok 2 spaprali 1 magia a 2 europejska inkwizycja
#47

Prace nad modem zostały niestety zawieszone. Twórcy nie udało się przez ten czas znaleźć grafika.
Co prawda wątpię, żeby całkiem odpuścili, ale dopóki nie będzie żadnych nowych wieści, ten wątek pozostanie zamknięty.

[Obrazek: TMR37rg.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości