Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G2NK] Gladiator PL
#1

[Obrazek: 08e6fffa-e26c-47e1-9842-65b62dfc172c]
Opis modyfikacji:
Za poleceniem obecnego Króla, Rezenharta, Proxemo rozkazał swoim ludziom napaść na pobliskie osady i pojmać ludzi, którzy potem będą zabijani przez tutejszych gladiatorów na arenie. Jednym z nich jest Romulus, jedyny ocalały z wyrżniętej w pień wioski Maranda, którego głównym celem stała się zemsta na królu. Szczęśliwie trafia u początku swej drogi na sojusznika...

Modyfikacja total-conversion autorstwa OrtegaX & Damianut & Gladiator Team luźno nawiązująca do gry Sword&Sandals, której osią są turnieje odbywające się na kolejnych arenach królestwa Panamatu. 


Modyfikacja oferuje:

-do 20 godzin rozgrywki
-fabuła wraz z zadaniami pobocznymi
-kilkadziesiąt walk na śmierć i życie na arenach
-autorski soundtrack, skomponowany wyłącznie na potrzeby moda
-pełny polski dubbing
-oryginalne rozwiązania skryptowe
-nowe modele, tekstury i dźwięki
-wiele nowych przedmiotów
-nowe światy
-osiągnięcia, Easter Eggi
-i wiele więcej


Screeny:


Instrukcja instalacji i FAQ (zawarte w paczce modem)

POBIERZ MODA:

https://drive.google.com/file/d/1QVwe02D...share_link




Odpowiedz
#2

O? Trzeba ograć moda
Odpowiedz
#3

Daję linka do małego fixa, dla osób, które już zaczęły grę żeby działały sejwy.https://drive.google.com/file/d/1OqtfWpI...share_link
Patch poprawia:-Dodano pochodnie do handlu u kowala-Poprawiono niemiecki opis mieszka-Nie można już spać do walki bez uprzedniej rozmowy z Kalymi kilka innych drobnych zmianNależy podmienić plik w katalogu data/modvdf
Jednocześnie dzisiaj około 18:00 wrzucamy nową wersję moda, którą będzie trzeba pobrać i grać od nowa, natomiast zmiany będą wyglądać następująco, poza tymi u góry:-Od teraz zregenerować stamine możemy zawsze, darmowo za pomocą klawisza "P" podczas walki. Wtedy postać automatycznie robi drzemkę i przywraca się 50pkt staminy. Innym sposobem jest oczywiście wypicie mikstury, która odnawia jej całość.-Dodano zródła światła do wszystkich zenów-Zwiększono ilość mieszków do znalezienia -Usunięto błąd z opuszczeniem areny treningowej.
Odpowiedz
#4

Jestem po dwóch walkach na arenie i po 10 treningowych. Bardzo czekałem na tego moda, ale pewne rozwiązanie związane z mechanika walki doprowadza mnie do białej gorączki. Mianowicie ta przeklęta wytrzymałość. W teorii wszystko jest jasne, wytrzymałość się zużywa podczas wyprowadzanie ataków i blokowaniu, zaś po wyczerpaniu nasz bohater jest zamroczony i nie możemy wykonać żadnego ruchu. Podobnie było chyba w Dark Souls, tylko tam nie dość ze wytrzymałość, kiedy nie atakowaliśmy, nie wykonywaliśmy uników turlaniem, czy nie zatrzymywaliśmy ataków blokiem to nie dość, że wytrzymałość odnawiała się tam ZNACZNIE szybciej niż tu, w Gladiatorze, to jeszcze mogliśmy się normalnie poruszać w WSZYSTKICH kierunkach bez utraty wytrzymałości. Rozumiem, że chcieliście dodać tą staminę, aby jakoś utrudnić rozgrywkę, by gracz miał na uwadze jej poziom i by coś go hamowało przy np: błyskawicznych ciosach na boki, jakby już iał animację Mistrza przy broni jednoręcznej. Jednak wam to kompletnie nie wyszło. Nie dość, że w trakcje wymiany ciosów, gdy chcemy odskoczyć od przeciwnika i uciec, by w niewielkiej części zregenerować staminę to często ją całkowicie wyczerpiemy i stoimy bezruchu czekając na oklep (a często kiedy próbowałem nie odskakiwać do tyłu i normalnie obrócić postać, by ociecz to przez to otrzymywałem obrażenia), to jeszcze stamina odnawia się jak krew z nosa. Z ostatnich walk, które mnie tak wpieniły była druga walka treningowa z tym typem z pałką. Mały teren, odskakiwanie, które zużywa staminę jest jedynym bezpiecznym sposobem na zwiększenie dystansu (normalne obieganie go, kiedy z nim wymieniamy ciosy jest niemal niemożliwe bez otrzymania obrażeń) i dobre blokowanie tego NPCa, przy którym ja już bym wyczerpał całą wytrzymałość...
Na dodatek jeszcze o ile z każdym poziomem zdobywamy z 10 PŻ to już nie dostajemy nawet zakichanych 5 punktów wytrzymałości na poziom. Czemu niby, żeby zmusić gracza do wydawania PN i cennego złota na zwiększanie tego frustrującego atrybutu? W takim razie czemu zostawiliście to zwiększanie HP co poziom? Czy naprawdę te zakichane 5 punktów staminy (bo ok, 10 to było by za dużo) co level to takie przerażająco wielkie ułatwienie?
Po za tym, jeśli chcecie, aby każde blokowanie, a nie tylko to udane (zatrzymujące obrażenia) zużywało staminę, to w następnej aktualizacji moglibyście zrobić tak, by trzymając wyciągniętą broń i wykonując ruch to tyłu, bohater nie blokował przy odskoku. 
Moglibyście też zwiększyć bazową pasywną regenerację wytrzymałości lub dodać u nauczyciela atrybutów umiejkę, która by ten pasywne odnawianie wytrzymałości przyspieszyła.
Mam nadzieję, że coś zostanie z tym zrobione, bo sam pomysł i ogólne wykonanie (po za tym co wyżej napisałem) są naprawdę dobre. Podoba mi się zagospodarowanie świata (to że przechadzając się wybrzeżem znalazłem żółwia z 10 tysiącami zdrowia i po jego ubiciu dostałem 1000 doświadczenia czy ten posąg z mieczem, przy którym po naciągnięciu wyświetlonego "F" dostajemy 1PN). Mnogość opcji na ulepszenie naszej postaci i zdobycia dodatkowych PNów też zaliczam za plus (chodziarz przy tym miejscu z pierścieniem, przed którym ten wojownik mówi nam ze możemy w nim trenować nie jest nigdzie podana informacja żeby nacisnąć domyślnie T aby trenować i dopiero z solucji się o tym dowiedziałem). 
Przydała by się też możliwość własnego przypisania klawiszy do nowych funkcji np: zadowolenia tłumu już w samych opcjach sterowania w grze oraz możliwość przeniesienia pasków z prawego dolnego rogu ekranu do lewego dolnego rogu, bo ja jako osoba, która widzi tylko lewym okiem to umiejscowienie jest trochę niewygodne.
Więc mimo początkowej krytyki uważam mod za ciekawy i będę czekał na jakieś dalsze informacje na temat jakieś aktualizacji.
Odpowiedz
#5

1. Odksok do tyłu to zawsze blok ciosu w G2, więc ktoś może tego naduzywać. 
2. Stamina była testowana i działa według mnie bardzo dobrze, wszystkie te bolączki, które wymieniłeś naprawiła by potka staminy, która jest tania i wypicie jej ( Specjalnie na potrzeby moda ) zajmuje 0.5 sekundy i cyk, cała stamina zregenerowana. No i masz ją pod hotkeyem F5. Dlatego wytrzymałość wydaje sie uporczywa, dopóki ktoś nie zacznie korzystać z mikstur. 
5 pn za 5 staminy to efekt testowania moda, jeżeli tylko wbijesz stamine do poziomu około 150 to gra staje się o wiele łatwiesza. 
Dodamy jeszcze dzisiaj do pobrania nową wersję, gdzie nauka staminy będzie 10 za 5 i będzie można w każdej chwili odnowić staminę bez potiona naciskając klawisz "P" wtedy postać wykona tę drzemkę
Odpowiedz
#6

@OretgaX u mnie pojawił się problem z zakończeniem walki.
Trzy razy podchodziłem do pierwszej walki i za każdym razem po pokonaniu 5 niewolników po prostu nic się nie dzieje: brama jak zamknięta tak dalej jest, a po jakimś czasie ciała poległych znikają.
Nie znam się na tym, ale czy to możliwe, że użycie marvina zepsuło całe podejście? Musiałem raz go użyć w ramach unstucka i wyłączyłem go standardową metodą zamiast tą zalecaną (zapis -> uruchom ponownie).
Jest może jakiś sposób na fixnięcie tego? Wraz z updatem i tak zacznę od nowa, ale na przyszłość jakby był na to jakiś patent to warto wiedzieć ;)
Odpowiedz
#7

@Tajgho25 1. Możemy np. zmniejszyć ilość traconej wytrzymałości, jeśli gracz wykonuje paradę za pomocą odskoku do tyłu. Może i jest to nawet bardziej realistyczne, że odskok z tarczą i mieczem wymaga mniej wytrzymałości, niż podniesienie i trzymanie tarczy.

Obecnie nie jest rozróżniane, w jaki sposób gracz wykonuje paradę.

2. Wytrzymałość co poziom. Nie pomyślałem o tym. Ale podobnie można by zwiększać siłę co poziom. Możemy dodać więcej piw na wytrzymałość, będzie można na nią zarobić.

3. Przypisanie klawiszy trochę skomplikowane. Nie na tym etapie.
(11-03-2023, 19:29)Kedar napisał(a):  @OretgaX u mnie pojawił się problem z zakończeniem walki.
Trzy razy podchodziłem do pierwszej walki i za każdym razem po pokonaniu 5 niewolników po prostu nic się nie dzieje: brama jak zamknięta tak dalej jest, a po jakimś czasie ciała poległych znikają.
Nie znam się na tym, ale czy to możliwe, że użycie marvina zepsuło całe podejście? Musiałem raz go użyć w ramach unstucka i wyłączyłem go standardową metodą zamiast tą zalecaną (zapis -> uruchom ponownie).
Jest może jakiś sposób na fixnięcie tego? Wraz z updatem i tak zacznę od nowa, ale na przyszłość jakby był na to jakiś patent to warto wiedzieć ;)
Nie wiem, co konkretnie powoduje wyłączenie MARVINa w grze, dowiedziałem się tylko, by tego nie robić.

Jak wyłączyłeś MARVINa, to próbowałeś: zapisać grę, wyjść z gry, wczytać i wtedy walczyć?

W takich przypadkach, jak z tą areną można np. edytować zapis gry, by ruszyć fabułę bez tej walki. Czyli wysyłasz zapis, edytuję, odsyłam. Oczywiście wolę uniknąć takich sytuacji. Na 100% nie jestem pewien, czy to spowodował MARVIN. Jak chcesz możesz potestować i opisać, co zauważyłeś.

Ale najpierw możesz ograć całego moda : P
Odpowiedz
#8

Witam mam problem nie wyświetlają imion npc jest tylko pasek z życiem czy wy też tak macie ?
Odpowiedz
#9

(11-03-2023, 22:48)wojteko napisał(a):  Witam mam problem nie wyświetlają imion npc jest tylko pasek z życiem czy wy też tak macie ?
Wyślesz tu swój plik "Gothic.ini" oraz "SystemPack.ini" z folderu "System"?

<p><br></p>
Odpowiedz
#10

Już bo problemie winni był union gothic screen info
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości