Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G2] High Vegetation Mod
#1

[Obrazek: gRYI8Wu.jpg]


Jest to mod autorstwa felsenschmied, nad którym pracował ładne 2 lata. Poprawia on różnoraką roślinność w Gothic, nie zmieniając tym samym nic w meshach, jak to miało miejsce w L’Hiverze. Ponadto autor dodaje do świata kilka pomniejszych zmian, tak aby również doświadczeni gracze mogli poznać świat na nowo. Zaletą, jak i wadą tej modyfikacji jest znacznie wyższa gęstość obiektów w porównaniu do L’Hivera, dlatego przyda się porządny sprzęt. 


Cechy modyfikacji:

* Mocno zwiększona gęstość roślinności i obiektów
* Wczytywanie loadscreenów odbywa się teraz z pomocą Renderera (nowe dla Khorinis i dodatku)
* Screeny przy zmianie rozdziału: 1 nowy, 2 zmodyfikowano, 4 z Rendererem
* HD tekstury ziół leczniczych/many, niebieskich bzów i smoczych korzeni (oraz paru artykułów spożywczych)
* Rzepy u Lobarta rozłożone są teraz po całym polu
* Słoneczny aloes znajduje się teraz bliżej czarnego trolla
* Orik i Parcival rozmawiają teraz ze sobą przy stole obok mapy 
* W każdym świecie jest do znalezienia mała jabłoń
* Dodano kilka różnych, pomniejszych, ukrytych zmian
* Nieznacznie zmodyfikowano jednoręczny Szpon Beliara
* Lokalizacja skarbów (krzyżyk) jest teraz otoczona pięcioma kamieniami 
* Lekko poprawione tekstury potworów
* HD tekstury dla większości pancerzy bohatera
* Orkowi wojownicy i elity troszkę ciemniejsi/mroczniejsi — trudniejsi dzięki temu do wykrycia w lasach


Screeny:


Khorinis



[Obrazek: aGe5mRy.jpg]
[Obrazek: ND2ZNTi.jpg]
[Obrazek: P9aOq3P.jpg]
[Obrazek: QkUPjHN.jpg]


Górnicza Dolina


[Obrazek: JCx8mWH.jpg]
[Obrazek: mIRs3jn.jpg]


Dodatek


[Obrazek: qwoItP5.jpg]
[Obrazek: ltA9tfr.jpg]
[Obrazek: XRc0jAf.jpg]


Irdorath


[Obrazek: 5ngc29V.jpg]
[Obrazek: KYUz0aV.jpg]
[Obrazek: COHYlfZ.jpg]


Parę pancerzy



[Obrazek: 6KxoNSY.jpg]
[Obrazek: jLQeZp6.jpg]
[Obrazek: QwQ6E5r.jpg]
[Obrazek: Jm6RUKT.jpg]
[Obrazek: dVi5s9L.jpg]
[Obrazek: IkDJIL4.jpg]
[Obrazek: qi9iEIe.jpg]
[Obrazek: glzN8Dz.jpg]


Loadscreeny i chapterscreeny



[Obrazek: otPLSQd.jpg]
[Obrazek: XO820tq.jpg]
[Obrazek: 3VcQnmq.jpg]
[Obrazek: ZjF4RG2.jpg]
[Obrazek: 5bvGe8k.jpg]
[Obrazek: GfGpMP0.jpg]
[Obrazek: Z1eVMIM.jpg]
[Obrazek: MWWaT7x.jpg]


Inne



[Obrazek: 2YO2qA8.jpg]
[Obrazek: ar3Ovpg.jpg]


Przygotowanie opisu: Quasch

UWAGA! Wymagana mocna karta graficzna! Konieczne będzie również rozpoczęcie gry od nowa.

Wszelkie potrzebne downloady znajdziecie pod tym linkiem: Klik

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#2

Nie rozumiem za bardzo instalacji tej modyfikacji, z tego co widzę to jeden plik w formacie VDF i kompletnie nie wiem, gdzie to wpakować. Na stronie autora też nie mogę zauważyć wskazówki co do tego, tylko instalacja DX11 i tak dalej
Odpowiedz
#3

Wrzucasz do pliku data

<p>A jak, technik i grafik.

[Obrazek: spineSignature.php?name=Blizna&language=Polish]
Ps; Nie gram w mody ;)
</p>
Odpowiedz
#4

Tak oto prezentują się orkowie w poprawionej wersji modyfikacji. :)



[Obrazek: fwvEv9O.jpg]

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#5

Wow, ci orkowie są świetni
Odpowiedz
#6

Gdy zainstaluje tego High Vegetation, nie przez Spine tylko ręcznie, to jak odpale przez Spine jakiegoś innego moda to czy będą razem działały + DX11 wgranego przez Spine?
Odpowiedz
#7

Nie, to tak nie działa. Spine robi swoje, a zwykły Starter robi swoje.

<p>[Obrazek: spineSignature.php?name=Szymon&language=Polish]<br></p>
Odpowiedz
#8

Ten mod jest w całości po polsku czy nie?

<p>[Obrazek: spineSignature.php?name=Szymon&language=Polish]<br></p>
Odpowiedz
#9

Powinien być, bo to tylko łatka graficzna, jeśli dobrze pamiętam.

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości