Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G2NK] Lobos 1.0 + DUBBING
#21

Raczej ciężko mówić o bugu, skrypt jest jednoznaczny. No ale nieważne, od wersji 1.0 będzie tak jak należy.

Co do dodania NPC skupujących za najwyżej połowę inne trofea potworów, to z tego co pamiętam to jeden youtuber (buBBazaur ma nick) mówił w ostatnim odcinku "Zagrajmy w" o tym, że tego złota było niekiedy trochę za mało i musiał trochę zbyt kombinować, czy cos w tym rodzaju a dodanie takich NPC rozwiązało by problem (jednak mym zdaniem balans w złocie w pierwotnym Lobos był w porządku). 

"Problem" małej ilości złota jest już rozwiązany w ten sposób że w 1.0 będzie więcej przedmiotów do zebrania, pisałem to już wcześniiej, nowe zadania. npc i nagrody za zadania znacząco zwiększają pulę ogólnego złota jakie można w modzie zdobyć. Żeby zachować balans dodałem resp potworów z 4 tieru, mimo wszystko tego złota będzie stosunkowo więcej niż w podstawce. No i rogi cieniostwora bedzie mozna oddawać więc to kolejny zastrzyk kasy.

Zaś co do magii... Chyba najlepiej będzie ten ostatni krąg dać do nauczenia u nauczyciela (plus może też tylko wtedy, kiedy wybraliśmy ścieżkę Legionisty-maga). Spoko by było, jakby oprócz ekskluzywnego ostatniego kręgu, moglibyśmy się tez nauczyć jakieś innej niedostępnej inaczej umiejętności np: zwiększenia skuteczności mikstur oraz żywności odnawiających manę (żywności odnawiałaby by wtedy NIEWIELKI procent many np: od 3% do 5, 6 może 8%, a mikstury więcej procent, ale nie więcej niż o 5% - 10%). Jeśli jest to wykonalne, to też może szaty maga bojowego przyspieszały by rzucanie długich zaklęć typu duża kula ognia, piorun kulisty, deszcz ognia, wir. Ewentualnie można by to podpiąć pod jakąś umiejętność.

Taki extra krąg mogę dodać, pomysł na umiejętność też nie głupia. Pomyślimy zobaczymy. 

Myślałeś nad tym, aby dodać jakiemuś jedzeniu podnoszenie punktów many przy jego parokrotnemu zjedzeniu (coś jak ciemne grzyby w oryginalnym GII), jak np: mleko, ser lub jakaś nowa roślina?

Mogę dodać coś takiego, oprócz samych ciemnych grzybów. Jeszcze sie zastanawiam czy nie zrobić skalowania obrażeń z maną, bo w takim wypadku musiałbym balansować ilosć mozliwych do zdobycia punktów many.
Odpowiedz
#22

@Lobos
"Mogę dodać coś takiego, oprócz samych ciemnych grzybów. Jeszcze się zastanawiam czy nie zrobić skalowania obrażeń z maną, bo w takim wypadku musiałbym balansować ilość możliwych do zdobycia punktów many.".
To skalowane z maną tyczy się jedynie obrażeń od zaklęć, obrażeń od kostura czy od obu? 

Pozwól ze powdzięczę jedno pytanie. Rozważałeś może możliwość dodania umiejętności Akrobatyka do nauczenia? Myślę, że mogła by być przydatna dla postaci specjalizującej się pod łuk lub magię i byłaby jedną z metod przyspieszonego podróżowania (jednak nic w tym aspekcie nie pokona sprintu z mikstur szybkości lub pasem szybkości z nich, oczywiście jeśli będzie).


"Tak, skrytki jak najbardziej chce dodać. Wiem, że dodałem ze dwie do doliny ale skrypt się nie odpalał.".
To tylko do doliny zostały dodane dodatkowe skrytki, ukryte miejsca, czy również w kopalni oraz pustyni będą jakieś dodatkowe (o nowe zeny nie pyta, bo do raczej oczywiste, że będzie w nich przynajmniej jedna skrytka)?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości