Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G2NK] Lobos 1.0 + DUBBING
#1
Pełna lokalizacja PL 

[Obrazek: O1cYN2h.jpg]

Typ modyfikacji: TOTAL CONVERSION
Długość modyfikacji: 30+
Warunki: Od zera do bohatera
 
Jeśli nigdy nie słyszeliście o Lobosie, to tu możecie dowiedzieć się więcej oraz pobrać gotową modyfikację w podstawowej wersji wraz z trybem Ultra+

Po prawie 2 latach od premiery podstawowej wersji i obejrzeniu wielu streamów z modyfikacji, wyłapałem dość sporo rzeczy które można byłoby ulepszyć lub dodać.
Przewodnim tematem, który ciągle się pojawiał był jak się można domyślić DUBBING. Niechciałem się za to zabierać ze względu na brak czasu. Dłubać przy modyfikacji można sobie w dowolnym czasie, ale jeśli chodzi o dubbing potrzeba większej organizacji i aktywności. Nie mniej jednak podjąłem się tego zadania i zaangażowałem do produkcji inne osoby. Na tą chwilę (24 sierpnia 2022) zgłosiło się do dubbingu 47 osób a 23 z nich dostały już role. Prace ruszyły kilka temu. W tej chwili dubing jest skończony na 1.88%. Kwestii dialogowych jest ponad 7000. 

Aktualizacja 2022-09-02 (Dubbing skończony na 11%)
Nadal przyjmuję zgłoszenia do dubbingu, potrzeba kogoś kto grał w Lobosa do obsadzenia głównej postaci, oraz wielu innych NPC!
Zgłoszenia kierujcie na discorda (Lobos#0232) bądź w wiadomości prywatnej


Oprócz samego pełnego dubbingu zostaną wprowadzone pewne zmiany do samej rozgrywki. Niepełna lista znajduje się poniżej (Niepełna ponieważ najprawdopodobniej wpadną mi do głowy jeszcze nowe pomysły)

Co nowego w wersji 1.0 dodgy?
- Pełny polski dubbing do moda nagrany przeze mnie, graczy i widzów. (Obiecuje lepszą jakość niż Mroczne Tajemnice)
- Dodana zostanie magia i możliwość gry pod magię na podobnej zasadzie co w Kronikach Myrtany.
- Dodana zostanie nowa ścieżka rozwoju legionisty-maga wraz z nowym setem pancerzy przeznaczonych wyłącznie dla nich.
- Nowe przedmioty (miecze, kostury, rośliny, runy, książki, mikstury, przedmioty różne, voby)
- Kilka nowych pomniejszych lokacji (dwie z nich na screenach)
- Nowi NPC
- Nowe wątki i dialogi
- Więcej mrocznych plot twistów.
- Dodano więcej przedmiotów do zdobycia (tzw. ingredientów do zebrania rolleyes ‌)
- Dodano możliwość ulepszenia najlepszych broni u Carlosa (2x 2H, 1h, łuk)
- Dodano 10% kryta do toporu Boga Wojny.
- Poszerzono Biologowi serię zadań "Badania Biologa" o jedną misję na elitarny poziom.
- Poszerzenie pracowni Biologa i dodanie nowego NPC oraz seri 5-6 questów z nim związanych
- Poprawienie koloru czcionki przez którą ciężko było nawigować w dzienniku zadań
- Bug ze strzelaniem przez kolce w świątyni zostanie usunięty
- Poprawienie bugu z blokowaniem się NPC w podeście w kopalni.
- Poprawienie rutyn Santosa i Wascara gdy idziemy po Lupino do krypty.
- Dodane zostaną czasowe buffy takie jak mikstury na kryta, ochronę, atak wraz z możliwością ich warzenia.
- Dodanie zostany teleport z Groty bezpośrednio do Doliny, żeby nie tracić czasu na wracanie przez dwa zeny.
- Poprawione zostanie zakończenie moda
- Dodany zostanie film końcowy do moda.
- Lokacja z pustyni gdzie nie mogliśmy wejść zostanie użyta w ciekawy sposób.
- Kopalnia na pustyni w pobliżu wioski, gdzie niebyło nic oprócz 3 bryłek siarki zostanie lepiej wykorzystana.
- Usunięto bonus many w ogniocierniu. (Gracze go zjadali i niemieli czym tworzyć zupek na ochronę)
- Serafis odnawia teraz 15 many zamiast 4.
- Dodano do kupienie mikstury na manę u Biologa i Vito
- Od teraz po dołączeniu do Legionu można wybrać sobie broń u Hectora zależnie pod co gramy (2 z nich są unikatowe i nie da się ich zdobyć w inny sposób)
- Od teraz po dołączeniu do Gwardii można wybrać u Gratusa rodzaj ekwipunku jaki chcemy otrzymywać. (Mag bojowy lub żołnierz) Wybór jest uzależniony od rozwoju naszej postaci. (Nie można dostać EQ dla maga jeśli nie rozwijaliśmy kręgów magii)
- Poprawiono błędne wyświetlanie statystyk pancerzy w oknie dialogowym u Gratusa i Fuada na wersji Ultra+
- Dodano handlarzom wiecej strzał i bełtów.
- Dodany zostanie nowy pancerz do zdobycia związany z wątkiem w nowej lokacji.
- Pancerz z podwodnej biblioteki będzie słabszy od taktycznego pancerza żołnierza na wersji Ultra+
- Poprawiono niepodrasowane potwory na wersji Ultra+ (rozpruwacz, demoniczny rozpruwacz, cieniostwór, reptoidy, lord cienia) od teraz będą silniejsze.
- Dodano możliwość nauki podstawowych trofeów w 1 rozdziale w przypadku, gdy zawaliliśmy polowanie.
- Dodano możliwość nauki wyrywania rogów cieniostwora i oddawania ich do Prahla za złoto i exp.
- Dodanie zostany częściowy respawn potworów z 4 tieru/rozdziału w późnym rozdziale 3 gry.
- Dodane zostaną nowe kwestie dialogowe rozmawiających ze sobą w tle NPC typu "Uciekali jak zające, byłem zupełnie sam" dopasowane do gildi NPC.
- Dodane zostaną bossy za których zabicie gracz otrzyma stały bonus lub PN.
- Nowe menu statystyk i dziennika
- Poprawienie rutyn Jocke i protektora, które powodowały śmierć i znikanie tych postaci u niektórych graczy.
- Od teraz w zadaniu z Louisem można oddać mu więcej książek.




[Obrazek: 93hPS9Q.png]
 
[Obrazek: Z7JNnbx.png]
[Obrazek: 7wLM0xu.png]
[Obrazek: Tg8d8h4.png]





Szacowany czas wydania dubbingu wraz z aktualizacją 1.0 to grudzień tego roku.
Stay tuned 
heart


~Lobos
Odpowiedz
#2

No no, akurat miałem w planach ograć w najbliższym czasie te modyfikacje, ale skoro mamy tutaj taką świetną informacje o dubbingu to jednak się jeszcze wstrzymam.  shy ‌ Powodzenia i życzę udanych prac!  ;)
Odpowiedz
#3

Dziwne że teraz wychodzi nowa wersja bo właśnie zacząłem pierwszy raz ogrywać ten mod. Może zacznę ogrywać teraz Mroczne Tajemnice. Temu modowi też przydałaby się lepsza wersja XD
Odpowiedz
#4

Mimo to, polecam zagrać w podstawke. Wersja 1.0 wprowadzi na tyle dużo zmian, że zostanie wydana jako osobna modyfikacja
Odpowiedz
#5

Dlaczego nowa wersja nazywa się 1.0? Przecież 1.0 to zwykle pierwsza wersja modyfikacji xD.
Odpowiedz
#6

Zwykła była bez wersji, albo 0.0. Więc ta jest 1.0
Odpowiedz
#7

Witam. To świetna wiadomość, że powstaje nowa, rozbudowana wersja Lobos z dubbingiem. grało mi się w pierwotną wersję niezwykle przyjemnie, a sama historia też mnie wciągnęła. Szczerze mówiąc, już te dwa lata temu chciałem od razu po zakończeniu moda napisać recenzję, ale po 15 - 20 minutach pisania strona mi się zmieniła (kliknąłem omyłkowo nie tam gdzie chciałem) i odpuściłem sobie. Więc taka ekstremalnie skrócona, szybka opinaj po ograniu wcześniejszej wersji Lobos:

Historia naprawdę ciekawa, gdzie nie jesteśmy wybrańcem bogów, i nie ratujemy świata (a przynajmniej nie od razu), a motywacją Leo jest odzyskanie wolności i zemsta na zabójcy przyjaciół. Prosta, ale klarownie przedstawiona, nieprzekombinowana opowieść będąc - pomimo tego iż potem pojawia się większe, globalne wręcz zagrożenie - przyjemnie przyziemna. Chodziarz w tak dobrym odbioru fabuły na pewno bardzo pomógł ten nietypowa dla Gothica i znacznej większości modów klimat, będący jednym z głównych elementów (zaraz obok historii oraz zenach, które są świetnie zaprojektowane, każdy z swoją unikalna atmosferą). Jak i to, że wydarzenia, zadania, zmieniający się relacje między bohaterami, że to wszystko jest bardzo logicznie z sobą powiązane (nawet jeśli na początku niektóre rzeczy wydają się z przysłowiowej czapy). Kończąc ten krótki wywód o fabule, muszę wspomnieć, że tylko zakończenie po stronie Legionu i księcia Neptuna było satysfakcjonujące (jedyne z walką z bossem), gdzie w pozostałych dwóch kończyło się w jednym, podajże na wyrznięciu Neptuna i jego świty po czym wrócenia do tego typa, którego musimy zabić przy wspomnianym zakończeniu, jako lojalny Legionista. Zaś w moim pierwszym, po wyłączeniu kryształu i pokonaniu tych kilku Legionistów, którzy chcieli od nas jakiegoś przedmiotu (ostatnio ogrywałem Lobos w roku jego premiery, więc sporo pozapominałem) i rozmowie z głównym "złym", gra się nagle kończy. Szkoda, bo właśnie to zakończenie najbardziej do mnie trafiało. Same światy, jak wspomniałem, są świetne. Nie za duże nie za małe, z kilkoma ciekawymi sekretami, gdzie był naprawdę fajny sprzęt. No i klimat takiej kopalni czy doliny był świetny (ale pustynia była taka nienatchniona - nie tragiczna, ale bardzo mocno odstępowała jakością oraz klimatem od reszty, nawet groty, która była BARDZO mała, ale też bardzo atmosferyczna). Chodziarz w eksploracji przeszkadzało mi to, że ja grając pod bron 2H czułem się trochę, jak ten gorszy, bo znajdowałem sporo fajnych broni pod 1H, ale już pod dwuręke znalazłem 1, może 2, ale nie więcej niż 3 (nie liczę tych broni dzierżonych przez bandytów czy nieumarłych w zatopionej bibliotece). Nie pamiętam, jak miała się sprawa pod tym względem z brońmi dystansowymi, ale mam nadzieję, że to zostanie chodziarz lekko naprawione w wersji 1.0. Sam poziom trudności tez był spoko (przynajmniej nie przypominał L'Hiver Edition, z niemożnością zabierania mięsa od zabitych zwierząt, który na początku jest głównym sposobem na odnawianie HP). Wymagający, ale nie irytująco-frustrujący. No... może początek w kopalni i jeszcze w samej dolinie puki nie mogłem nauczyć się 60% walki bronią dwuręczną (w to celowałem od samego początku - wojownik walczący brońmi 2H). Więc wiadomo, jak wygląda walka orężem 2H w Gothic przed dobiciem poziomu Mistrz.    - topornie. Spoko by było jakby będąc Protektorem moglibyśmy się podszkolić do tych 50% w danej broni, a pozostałe 10% z jakiegoś kupionego lub znalezionego amuletu albo pasa.
Więc sam mod uważam za kawał świetnej roboty (tym bardziej iż zrobiony przez jedną osobę). Szacun i czekam cierpliwie na premierę 1.0. Na chwile obecną nie mogę zbytnio napisać co bym zmienił, poprawił i dodał, bo czasu aż tak nie mam. Jednak jak się znajdzie to napiszę.

PS: Spoko ze będzie outro, ale dobrym pomysłem (wręcz bardzo dobrym) było by zrobienie też intro. Sam początek historii można co prawda przeczytać na stronie, ale jednak dużo lepiej poznać tło opowieści w samej gr
ze, w formie filmiku początkowego.
Odpowiedz
#8

A ja się cieszę,że mogę wystąpić w tej modyfikacji  :)
Odpowiedz
#9

Dzięki za solidną recenzję moda. Dobry pomysł z tym intro, nie wpadłem na to wcześniej. Ogólnie ostatnio oglądałem jakieś urywki z moda Orcades i się zainspirowałem tami pracami kamerą, dodam napewno coś takiego w 1.0. Już wstawiłem pare takich kamerek do moda i robi to naprawde fajny klimat. Zmniejsze też poziom trudności w kopalni bo jest za dużo trudnych walk jak na początek gry a nie każdy to Majes lub Tizgar i niektórzy mają problem z pokonaniem NPC. Z mojej strony aktualizacja moda jest gotowa na 80%. Pracowałem nad modem cały ostatni miesiąc po 8 - 10h, jednak dubbing mocno zwolnił, połowa osób która wzieła role do postaci nie daje znaku życia. Prawdopodobnie premiera się przesunie z racji tego, że ja też już od teraz będe mocno zajęty, ale zrobiłem większość przez ostatni miesiąc, teraz tylko dokończyć pare rzeczy i zająć się dubingiem
Odpowiedz
#10

Dziękuje za wyjaśnienie @Lobos dobrze do słyszeć.  Mam parę pytań oraz sugestii odnośnie wersji 1.0:

1. Czy wątki tej rasy jaszczuroludzi (nawiązanie do Reptilian, jak nic) oraz Czarnych magów będą rozwinięte?

2. Czy wątek Lupino będzie jakoś rozwinięty, wzbogacony o dodatkowe informacje? Nie jestem już w 100% pewien, czy to było jakkolwiek poruszone w modzie, ale z tego co pamiętam to nie było mówione, skąd Lupino werbował swoich ludzi (przypuszczam, że miał ich większa liczbę niż ta 2-3 osoby, która mu towarzyszyły w tej jaskini kiedy nasz napadał). oraz skąd brał zapasy żywności, wody, mikstur leczniczych oraz wyporządzenia bojowego. Rozumiem, że to złoto było mu potrzebne, aby potajemnie handlować z kwatermistrzami, czy innymi ludźmi Legionu o zapasy (bo chyba inni kupcy czy "ludzie interesu" nie mogli niezauważenie transportować takich ilości zasobów na handel, że o transporcie złota z doliny nie wspominając). Jedno lub dwa spotkania z Lupino więcej też by nie zaszkodziły (moglibyśmy lepiej poznać naszego Nemesis, a może nawet i nawiązać z nim jakąś dziwną relację, więź).

3. Myślałeś nad wprowadzeniem krótkotrwałego sprintu podobnego do Czasu Zapłaty lub Dirty Swamp? Nie tylko by upłynnił przemierzanie doskonale już poznanych i eksplorowanych zenów, ale też miałby spore znaczenie w walce (zwłaszcza jeśli nasza główną metodą walki byłby łuk, kusza, lub magia). Moglibyśmy u kogoś nauczyć się lepszej kontroli ciałem, która przyczyniłaby się do dłuższego biegu i lekko przyspieszyła odnawianie staminy (coś ze lepsza znajomość działania naszego organizmu pozwoliłaby np: na lepsze oddychanie co miałoby skutek w lepszym dotlenianiu, a więc w wolniejszym męczeniu i szybszym odzyskiwaniu sił).

4. "Dodana zostanie magia i możliwość gry pod magię na podobnej zasadzie co w Kronikach Myrtany." czyli kręgów magi będziemy się uczyć tylko z odnajdywanych książek, tak? W takim razie, jak koszt PN odnośnie nauczania coraz wyższych kręgów będzie wyglądał w Lobos? Na każdy krąg będzie szło 10PN czy od 2-3 kręgów liczba ta będzie wzrastać o 5? Czy Pancerze pod maga będą mu dodawały many, zwiększały moc czarów lub zmniejszać koszt ich rzucenia?

5. Czy przywołańczy (może być ich jakiś dwóch, trzech do wyboru) będą działać, jak w Dirty Swamp 2.0 (ze blokują jakiś procent maksymalnej many, nie padają po kilku sekundach/minutach i aby zniknęli, odblokowując cały pasek many do użytku, muszą albo zginąć w walce, albo zostać odwołani przez gracza)?   

6. Czy będzie pasywna regeneracja many, jako umiejętność do wyuczenia, gdy będziemy mieli odpowiedni krąg oraz ilość punktów many, czy będzie to na zasadzie skompletowania odpowiednich błyskotek (amulet plus dwa pierścienie)? Jeśli pasywna regeneracja many się znajdzie w Lobos, to mógłbyś dać możliwość nauki u tego Legionisty wytwarzania pasów, które by ulepszały tą pasywną regeneracją.

7. Skoro mowa o nauczę wytwarzania. Z tego co pamiętam wyglądało to podobnie jak w GIINK (czyli nawet jak nauczyliśmy się danego stopnia rzemiosła to i tak musieliśmy jeszcze wydawać punkty nauki na określone przepisy schematy). Jeśli pamięć mnie faktycznie nie myli, to myślę, że lepiej pójść w stronę Kronik Myrtany i dać przepisy na wytwarzanie pasów do kupienia, znalezienia, ukradnięcia, a przeczytać je i poznać składniki dopiero po osiągnięciu np: poziomu zawodowca lub mistrza, zależnie od skomplikowania danego pasa. Tak samo mógłbyś zrobić z alchemią.

8. Będzie więcej dobrych broni dwuręcznych do znalezienia podczas eksploracji świata (jednoocznych egzemplarzy takiego oręża było naprawdę sporo)?

9. "Dodano możliwość ulepszenia najlepszych broni u Carlosa (2x 2H, 1h, łuk)", a gdzie jest kusza? Gdzie kostur dla maga (bo rozumiem ze kostury będą dawać jakieś profity dla maga) (może im lepszy kostur tym szybsze rzucanie czarów takich jak duża kula ognie)?

10. Bossowie to będą tylko inaczej wyglądające i nazwane podstawowe potwory i ludzie, z lepszymi, znacznie wyższymi statystykami? Czy będą walczyć inaczej lub stosować inny schemat zachowań oraz ataków? Jeśli to opcja pierwsza, to chodziarz by ostatni Boss mógłby bardziej się wyróżniać np: na początku walczy jednym mieczem w stylu Mistrza, po ubytku iluś tam procent zdrowia, zastyga niewrażliwy na ataki i przywołuje jakieś tam mobki do bicia, po których pokonaniu walczy już dwoma mieczami (przecież takie animacje nie muszą być używane przez gracza, ale już przez NPC, wrogów jak najbardziej).

11. Czy wątek przyjaciół Leo zostanie jakoś rozbudowany?

12. Skoro o tym wspomniałem, to mógłbyś coś pokombinować z sztywnym ustawieniem kamery w scenie kiedy Lupino ma unieruchamia nasz czarem i zabija naszego przyjaciela. Sam miałem ten problem, że za pierwszym razem kamera ze tak mi postacie się ustawiły, iż po zatrzymaniu czarem nie widziałem śmierci przyjaciela. Trochę dziwnie to wygląda. 


13. Czy pustynia będzie miała dodatkowe voby, a sama wioska na niej (mam na myśli głównie budynki) będą mały inne, bardziej pasujące to takiego piaszczystego, gorącego klimatu modele lub ewentualnie tekstury (co by nie mówić o Gothic 3 to na Varancie w np Mora Sul niektóre budynki naprawdę fajnie wpasowywały się w ten pustynny klimat).


14. Myślałeś aby po dołączeniu do Legionu Leo mógłby uczestniczyć w walkach na arenie w obozie? Oficjalnie Legion sam by zachęcał to tego swych ludzi w ramach treningów i rozładowywaniu napięcia wśród członków ekspedycji, zaś nieoficjalnie "pod stołem" trwały by zakłady i w ten sposób moglibyśmy też nieco zarobić. A w ramach nagrody po wygraniu wszystkich walk na dany rozdział, jeden z wyżej postawionych żołnierzy mógłby nasz uczyć za mniejszą cenę w złocie pewnych umiejętności.

15. Skoro opcja oddania skóry wilka temu kopaczowi w kopalni nie była zadaniem tylko takim przyjemnym smaczkiem, to mógłbyś dodać jeszcze jeden taki smaczek. Mianowicie jeden z skazańców w obozie mówi ze Miguel (albo on sam to wspomina), że dobre ubrania bardzo by pomogły w tym klimacie, czy coś w tym stylu. wydają je jednak tylko robotniczy lub za przyzwoleniem, więc myślę, że fajnie by było dać możliwość oddania mu jakiegoś kupionego ubrania od Marka za odrobinę doświadczenia (np 400) plus mały bonus do siły jeśli nie wybralibyśmy nic w zamian lub dwa kokosy jeśli byśmy oczekiwali jakieś zapłaty.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości