(16-02-2022, 21:02)Escalus napisał(a): Taki podział już widziałem, wydaje mi się że zarówno w Odysei (gdzie mimo wszystko gra pod zręczność trochę nie ma sensu na dłuższą metę) jak i chyba w Returningu.
Natomiast zgadzam się, ze to świetna sprawa w Gothicu, bo zarówno w G1 jak i podstawowym G2 czy G3 brakowało sensownych buildów melee na zręczność.
2h zręczność - włócznie, piki, tego typu bronine kojarzone z łucznikami, myśliwymi, amazonkami. Całkiem klimatyczne i uzasadnione.
Właśnie jestem po skończeniu tej gry (bo nazywać to modem, to obelga) i mam na myśli taki porządny podział broni, który występuje w Archolos, taki, że opłaca się grać każdym rodzajem builda. Mimo ogrania Odysei, to nie widziałem tylu różnych broni pod zręczność-dwuręczne i zręczność-jednoręczne, w Odysei nie opłaca się tak grać, bo walcząc wręcz są mocniejsze bronie pod siłę, natomiast w Archolos z każdej kategorii jest w uj sprzętu. No a w Returninga nie grałem, to nie wiem.
W każdym razie, po ograniu tej gry mógłbym jeszcze trochę dopisać ciekawostek i nowinek, które też przydałyby się w innych i nowych modach:
- automatyczne otwieranie mało skomplikowanych skrzyń kiedy mamy mistrza we włamywaniu się
- przeniesienie naszej postaci do innego miejsca na mapie podczas rozmowy z postaciami, zaoszczędza się czas na łażenie po raz kolejny po tych samych ścieżkach
- ikony na ekranie aktualnie działających mikstur, potraw
- zwiększanie odporności postaci przy pomocy potraw, mikstur - aż dziwne, że nikt wcześniej nie wpadł na taki pomysł w modach (oczywiście mam na myśli te które ograłem, bo nie wiem jak jest np. w takim Returningu, albo innych modach rozszeżających podstawki)
- no i wspomniane już nowe pozy postaci, oraz rozmowy grupowe (tylko podczas tych rozmów grupowych blokowało się często omijanie dialogów, tekst już dawno przeczytałem, ale musiałem czekać aż postać wypowie kwestię do końca)
- no i wraz z nową modyfikacją i nowymi mechanikami, nowe, zapierające dech w piersiach błędy