Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Problemy techniczne, trudności oraz inne pytania ogólne

(05-06-2022, 10:31)Lamboooy napisał(a):  wie ktoś może jak porozmawiac z jonesem jak z nim probuje rozmawiac mówi tylko zeby dac mu spokój (ostatnia misja zeby dołaczyć do obozu, nie wiem co mam teraz zrobic, stoje w miejscu)

Ogarnąłeś już? Bo mam ten sam problem xd
Odpowiedz

Cześć!

Piszę, bo mam problem z nagłym access violation. Pojawił mi w przeklętej dolinie. Jakieś pomysły jak to rozwiązać? Pojawia się po otwarciu ekwipunku/otwarciu ciała. Liczę na jakieś wskazówki :D 

Pozdro!

======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50
User:  adria,  CPUType: 586,  Mem: 0 MB total, 2275 MB free
Camera: Pos(-23340.75/-3253.20288/-12068.1797), At(0.890943885/-0.189725891/0.412581027)
Startup Options:-game:2787229143_DirtySwamp.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:005E5540 (0x288DBF80 0x2939BA20 0x0A273518 0x2743D1BC) Gothic2.exe, zCSkyLayer::RenderSkyDome()+768 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zSky_Outdoor.cpp, line 1216+3 byte(s)
0023:005EB4A7 (0x359D5B38 0x00000001 0x00000008 0x00000000) Gothic2.exe, zCSkyControler_Outdoor::RenderSky()+215 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zSky_Outdoor.cpp, line 2790
0023:005EB5F5 (0x45D322B8 0x00000001 0x2743D010 0x2939BA20) Gothic2.exe, zCSkyControler_Outdoor::RenderSkyPost()+117 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zSky_Outdoor.cpp, line 2848
0023:00530A84 (0x0A273518 0x0083C10C 0x0A3184F0 0x00000000) Gothic2.exe, zCBspTree::Render()+2564 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zBsp.cpp, line 3597
0023:00621835 (0x00000001 0x00000000 0x09C08BE0 0x0135FB60) Gothic2.exe, zCWorld::Render()+309 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zWorld.cpp, line 794
0023:006C87EB (0x0A3184F0 0x00000000 0x00000000 0x0A3184F0) Gothic2.exe, oCGame::Render()+331 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 2658
0023:50F6B831 (0x00400000 0x016998A4 0x0135FE0C 0x00000000) SHW32.DLL, UnionCore::CUnion::DefineCRTVersion()+6305 byte(s)
0023:00425E6E (0x0082F0EC 0x00000000 0x00090704 0x0A3184F0) Gothic2.exe, CGameManager::Run()+1598 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp, line 767+47 byte(s)
0023:0078188B (0x0000002C 0x0000642D 0x00000000 0x00000000) Gothic2.exe, MainProg()+75 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\Phoenix.cpp, line 111
0023:00503270 (0x00400000 0x00000000 0x016998A4 0x0000000A) Gothic2.exe, HandledWinMain()+928 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1169
0023:00502DFD (0x0135FE10 0x00000000 0x016998A4 0x0000000A) Gothic2.exe, WinMain()+141 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1054+17 byte(s)
0023:50F6D395 (0x63206D61 0x6F6E6E61 0x65622074 0x6E757220) SHW32.DLL, UnionCore::CUnion::InitApp()+3349 byte(s)
0023:72676F72 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) CoreMessaging.dll
Odpowiedz

Wygląda to tak, jakby to był jakiś problem z mgłą (fogiem, tym czarnym niebem). Widzę, że grasz na Unionie, z ciekawości, na której wersji? Najlepiej sprawdzić najnowszą. Jest też taka kwestia, że w Gothic.ini masz ustawienie zSkyDome = 1, spróbuj ustawić na 0 i zobacz ponownie (będzie wtedy niebo płaskie jak w g1, ale na tej lokacji nie powinieneś zauważyć wizualnej różnicy, później polecam wrócić z powrotem na 1). Sprawdź czy pomoże.
Odpowiedz

@ItsMeDzon Zdaje mi się ze trzeba mu dać piwo. Jednak ta opcja pojawia się podajże dopiero jak któryś z piratów ci o tym powie (chyba albo kapitan, albo ten "barman" w karczmie).
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości