Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Problemy z zadaniami, pytania oraz trudności
#1

Temat ten służy pomocy graczom, którzy mają różnorakie problemy z przejściem tudzież modyfikacją.

[Obrazek: 89yzYBO.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#2

Mam pytanko... Sprawdzane było czy mod działa bez problemu na Spine? Bo mam pewnie problem gdyż gdy chce pójść z Mordragiem do Nowego Obozu lub pogadać z Bloodwynem to wyrzuca mnie do pulpitu i wyłącza gre. Nie wiem czy to zależy od Spine, od wersji moda czy po prostu jakiś program na komputerze to powoduje :/
Odpowiedz
#3

Sprawdziłem, wszystko działa.
Odpowiedz
#4

(03-07-2021, 17:09)Pasterny4 napisał(a):  Mam pytanko... Sprawdzane było czy mod działa bez problemu na Spine? Bo mam pewnie problem gdyż gdy chce pójść z Mordragiem do Nowego Obozu lub pogadać z Bloodwynem to wyrzuca mnie do pulpitu i wyłącza gre. Nie wiem czy to zależy od Spine, od wersji moda czy po prostu jakiś program na komputerze to powoduje :/
Skoro tak muszę sprawdzić czy jakaś aplikacja nie wywołuje błędu i dziękuję za odpowiedź
Odpowiedz
#5

Jest jedna wspólna cecha tego wszystkiego — kolor czcionki u NPC, który wtedy się zmienia na żółty/zielony/czerwony.
Niestety nie wiem, na jakiej zasadzie to działa, ale Fabiosek i ja nie musieliśmy niczego dodatkowego instalować.
Odpowiedz
#6

(03-07-2021, 17:09)Pasterny4 napisał(a):  Mam pytanko... Sprawdzane było czy mod działa bez problemu na Spine? Bo mam pewnie problem gdyż gdy chce pójść z Mordragiem do Nowego Obozu lub pogadać z Bloodwynem to wyrzuca mnie do pulpitu i wyłącza gre. Nie wiem czy to zależy od Spine, od wersji moda czy po prostu jakiś program na komputerze to powoduje :/
Mam podobny problem, przy rozmowie z Bloodwynem albo Złym wywala grę do pulpitu. Wszystko niby dobrze zainstalowane i takie rzeczy dzieją się przy konkretnych postaciach.
Odpowiedz
#7

Hmm… u Złego się czcionka nie zmienia, więc to jednak zły trop. U mnie wszystko działa nawet bez Systempacka i 4GB Patcha, więc to też można wykluczyć.
Jedyne, co przychodzi mi do głowy, to odpalić jako administrator, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście. Inaczej nie mam pomysłu. Albo jakiś texturepack koliduje lub inny dodatek, u mnie na przykład Artemiano nie chciał działać z tym modem.
Odpowiedz
#8

(03-07-2021, 22:25)Quasch napisał(a):  Hmm… u Złego się czcionka nie zmienia, więc to jednak zły trop. U mnie wszystko działa nawet bez Systempacka i 4GB Patcha, więc to też można wykluczyć.
Jedyne, co przychodzi mi do głowy, to odpalić jako administrator, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście. Inaczej nie mam pomysłu. Albo jakiś texturepack koliduje lub inny dodatek, u mnie na przykład Artemiano nie chciał działać z tym modem.
Nie mam żadnego texturepacka, odpalenie jako administrator nie pomaga, patch też.
Odpowiedz
#9

Treść błędu pokaż.
Odpowiedz
#10

Ja też mam dokładnie ten sam błąd co kolega wyżej. Co ciekawe, dostaję acces violation jeśli gram bez włączonego D3D11 Renderer Clockwork Edition. Z nim włączonym gra nie wywala do pulpitu ale dzieją się dziwne rzeczy, tak jakby akcja zapętlała się tysiące razy:
Bloodwyn wziął ode mnie dziesięć bryłek, ale zrobił to tyle razy aż nie skończyła mi się cała ruda, potem gra załączyła opcje dialogowe w przypadku braku rudy, ja kliknąłem tylko raz.
Złemu najpierw oddałem amulet a potem Bezimienny i tak powiedział, że go nie ma (zadanie się zaliczyło co ciekawe).
Mordrag mi się zaciął kiedy chcę z nim iść, a po kliknięci F8 mówi mi cały czas, że będzie prowadził do Nowego Obozu i nie da się nic zrobić.
U Grahama cały czas miałem opcję o wzięciu mapy i że przysyła mnie Diego.
A każdy NPC, którego zaatakuję, zwyczajnie nie wyciąga broni, po prostu patrzy na mnie i cały czas słychać zapętlony odgłos "tuptania", że się tak wyrażę.
Naprawdę nie mam pomysłu dlaczego może tak się dziać. Mod instalowany ze Spine oczywiście.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości