Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1

Widzę, że nie ma takiego tematu więc czas założyć, tym bardziej że moje uwagi nie pasują ani do problemów technicznych, ani do pytań.
Ogólnie mod prezentuje się świetnie i ciężko coś mu wytknąć na szczęście obeszło się bez poważnych błędów, ale kilka drobnostek się zdarzało:

1. Mialem jakieś problemy z Laresem, jak prowadził mnie do magów wody to się zaciął na moście gdzie jak się idzie samemu to jest rabuś i nie chciał ruszyć mimo opcji "chodźmy".
Dopiero jak ściągnąłem ścierwojada, to Lares zeskoczył pobiegł naokoło i wtedy już uruchomił się dialog i było ok. 
Podobnie problem był przy przyjęciu do wodnego kręgu, jak część typa się ustawiała w gospodzie w dziwnych miejsach, a Lares powtarzał że wciąż na kogoś czekają. Nawet wszczęcie bójki nie pomogło. Dopiero wczytanie, które sprawiło że dalej nie wszyscy stali jak trzeba, ale przynajmniej Lares zaskoczył.
Co ciekawe, z poprawnym ustawieniem się mieli też delikatny problem magowie wody przy otwieraniu portalu do Jarkendaru.
2. Jak przy Dexterze wybrałem opcję żeby od razu przejść do walki, to duużo później zorientowałem się że dalej mam aktywne zadanie "listy gończe", Pomogło dopiero przyzwanie Dextera kodem i przeprowadzenie dialogu jeszcze raz tak aby ponownie go zaczepić i żeby sam wszczął walkę.
3. Nie wiem jak to się stało, ale wróciłem z Jarkendaru z trzema pierścieniami wojownika.
4. I teraz względnie najpoważniejszy błąd, który odkryłem teraz przechodząc do III rozdziału.
Zauważyłem że każdy nauczyciel może wyszkolić w broni dwuręcznej do 100%, a przynajmniej Henry, Wulfgar i Girion, w efekcie nie ma opcji uruchomienia specjalnego dialogu i uczenia się u Lorda Hagena.
I najlepsze, można się nauczyć nie tylko do 100% siły, ale i więcej, co już jest naprawdę dziwne... Chyba że to jakiś celowy zabieg, że można zadać podwójnego krytyka czy coś? 
5. Przy tym wielkim Czarnym Trollu przy przejściu do GD, jak się da na niego zmniejszenie potwora, to nie da się do niego zbliżyć od przodu, bo odpycha niewidzialna ściana 2 metry przed nim. Ale pierdoła, można go zajść od tyłu bez problemu, albo wykończyć bez tego czaru.
6. Nie wiem czy to celowy zabieg, ale w niektóych sytuacjach przy odpowiednim dialogu postacie pojawiają się nagle w polu widzenia gracza, jak strażnicy miejscy przy farmie Bengara, czy Diego u Gerbrandta. Podczas gdy w oryginale normalnie pojawiali się gdzieś dalej i podchodzili.
7. Kruka się nie zabija, a tylko ogłusza. Co ciekawe, wstaje tak szybko że nie da się go dobić, dopiero trzeba to kuszą zrobić.
8. Przez ruiny zewnętrznego pierścienia oraz to że niektórzy orkowie wolniej reagują, dużo łatwiej czyści się orkowy pierścień oblężenia i to już nawet w 2 rozdziale.
Ruiny ok, urozmaicają grę, ale tam gdzie są grupki orków, to chyba nie powinno tak być że nawet ork bliżej stoi i ma gdzieś, a zza niego biegnie rycząc z wyciągniętym toporem i pada na oczach towarzysza, który dalej nie jest tym zbytnio przejęty :D


Na szczęście błędy nie psują jakoś specjalnie gry, ani nie uniemożliwiają jej przejścia. No może minimalnie ten pierwszy błąd. Choć co ciekawe, gram drugi raz, za pierwszym razem jak grałem na łatwym, to z Laresem i magami wody było wszystko ok.
To tyle co udało mi się wychwycić dochodząc póki co do 3 rozdziału.
Aaa i Lobart stoi za blisko jednej polnej bestii, w efekcie jak się szybko nie pobiegnie, to może nie być komu podziękować za oszczyczenie pól :D W efekcie pewnie całe zadanie będzie niezakończone.

<p><br></p>
Odpowiedz
#2

Nie ma, bo co to zmieni? Przecież i tak niczego nie poprawimy.

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#3

W Khorinis zamiast tablicy broni dwuręcznej 1 jest tablica broni dwuręcznej 3.
W Jarkendarze brakuje tabliczek:
W bibliotece uczonych: tablicy siły 3, tablicy życia 3, tablicy kuszy 3.
W domu kapłanów: tablicy broni dwuręcznej 2.
W jaskini ze szkieletami niedaleko Eremity: tablicy życia 3.
Odpowiedz
#4

Hej mam dość spory problem podczas gry przez Spine.
Mianowicie jestem na końcu 4. rozdziału. Zabiłem wszystkie smoki i kieruję się do przejścia przez przełęcz. W momencie załadowania Khorinis wywala mi grę do pulpitu. Nie mam żadnego komunikatu o jakimś błędzie. Próbowałem zmieniać gildię bo gram jako Mag Wody, próbowałem różnych przejść do Khorinis - bez skutku. Sprawdziłem też integralność plików. Wykryło jeden brakujący, pobrałem i nic się nie zmieniło.
Można to jakoś naprawić?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości