Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Problemy techniczne oraz inne pytania ogólne
#21

DX11 wkleja sie do folderu "system". Potem przy pierwszym uruchomieniu pobierały się normalmapy do podstawki, które można potem podmienić na te z L'Hivera. No a przynajmniej tak to zapamiętałem.
Odpowiedz
#22

(15-04-2021, 15:15)Dharxen napisał(a):  DX11 wkleja sie do folderu "system". Potem przy pierwszym uruchomieniu pobierały się normalmapy do podstawki, które można potem podmienić na te z L'Hivera. No a przynajmniej tak to zapamiętałem.
Dzięki, jakoś już się z tym uporałem i pograłem trochę, no i szczerze przyznam, że wolę wersje Mastys L'Hiver Edition v1.6.4.
Odpowiedz
#23

Jak wygląda sytuacja z celownikiem przy runach/ broni dystansowej? Jest wbudowany w modyfikacje czy trzeba ściągać jakieś specjalne skrypty?
Odpowiedz
#24

Takich rzeczy już się nie implementuje, bo można je wgrać osobno, jeśli ktoś chce. Na Spine to jest jedno kliknięcie.

[Obrazek: zGmOZL8.jpg]

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#25

Da się ogarnąć l;Hivera wydajnościowo bo mod wydaje się fajny ale jest dla mnie nie grywalny Mój konfig: CPU Phenom II X4 955 BE; GPU: GTX 660 Ti; RAM; 8 GB; OS Win 10 może nie jest to sprzęt nawet drugiej młodości ale na Gothica powinien być wystarczający
Odpowiedz
#26

Ja tylko napiszę, że jak dałem opcje na full, to mi po chwili zresetowało kompa z jakiegoś powodu, czego nawet przy Cyberpunku nie miałem. :D

Poza bawieniem się suwakami raczej nie da się nic zrobić. Może 4GB Patch jeszcze coś tam poprawi.

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#27

Dzieki za odpowiedź probuję jeszcze raz z DX 11 bo co ciekawae zabawa suwakami mi praktycznie nic nie daje czy mam zasięgi na 100% czy na 300% to mam praktycznie tyle samo klatek (różnia może 2-3 fpsów) już nawet mi nie chodzo dużą liczbę klatek bo w Gothica spoko idzie grać w 30 klatkach ale o ustabilizowanie tych skoków. No nic dzięki jeszcze raz i idę dalej coś kombinować
Odpowiedz
#28

Cześć

Chciałem sobie zagrać w nową wersję L hivera lecz po rozpoczęciu nowej gry wyskakuje access Violation. Mam wgranego DX11 SP1.8 wszystkie pliki aktualne itd. Poniżej wklejam link do screena.
Jeżeli ktoś wie o co biega niech napisze.
Pozdrawiam
https://imgur.com/a/jHVDhwE

Edit: Rozwiązałem problem a mianowicie pomogła funkcja DEP :)
Odpowiedz
#29

Nie pokazuje mi Cavalorna, Lobarta i jego żony - macie może pomysł czemu? A może taki jest zamysł tego moda? Instalacja przez Spine z systempackiem i d3d11
Odpowiedz
#30

Siema,

Mamy mały problem z odpaleniem L'Hivera.
Przy wykorzystaniu playerkita wybieram moda, a mimo to i tak włącza mi się podstawka (mod wgrywany poprzez przekopiowanie zawartości do folderu z grą)
Gram bez Dx11, na wersji z fixem 2.6 i system packiem 1.8.
Czy jest ktoś w stanie podać jakieś potencjalne rozwiązanie problemu ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości