Jeśli chcecie pełną listę, musicie sobie przetłumaczyć z rosyjskiego: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0
Mod zawiera wszystkie zmiany obecne w najnowszej wersji AB. Nie ma powodu grać w AB, chyba że ktoś nie lubi zmian poniżej..
Mod zawiera wszystkie zmiany obecne w najnowszej wersji AB. Nie ma powodu grać w AB, chyba że ktoś nie lubi zmian poniżej..
- Nowa gildia - MROCZNY RYCERZ. Używa tylko broni białej na siłę, innymi słowy nie może używać tarcz, łuków, kusz, broni pod manę czy zręczność, inaczej traci swoje specjalne zdolności (przynajmniej powinno tak być według changeloga, ale chyba to nie działa; wydaje mi się że dopóki tego nie naprawią to można używać np. kuszy). Ma dużo specjalnych, pasywnych umiejętności do nauczenia, oraz wiele specjalnych run, które dają pasywne bonusy w walce. Oprócz tego ma Mrocznego Sługę, czyli stałego przywołańca, który zwiększa swoje odporności i obrażenia wraz z każdym punktem many i inteligencji bohatera. Można dołączyć do gildii po zadaniu Horror Na Cmentarzu. Ma wszystkie te same questy, co Nekromanta. Jest zajebisty, polecam.
- Dodano dwie nowe jaskinie, w tym jedną bardzo dobrze ukrytą obok klasztoru (za kapliczką w lewo), oraz nową część kanionu w Jarkendarze.
- Zmieniona gospodarka żelaza i magicznej rudy. Bryłki rudy są teraz rzadkie i cenne, z jednej bryły można wydobyć ich maksymalnie 11. Teraz questy typu "dać Bennetowi 5 bryłek rudy" ponownie mają sens. Usunięto sztabki magicznej rudy, wszystkie receptury broni odpowiednio dostosowano. Oprócz tego w różnych miejscach jest więcej brył żeleza, a mniej użytecznych brył rudy.
- Nauka wydobycia rudy i złota - mają teraz tylko 1 poziom, który kosztuje 3 pn. Można nauczyć się wydobycia rudy za darmo w kopalni orków.
- Zmieniono lokalizację wszystkich cennych ziół i kamiennych tabliczek. Kamiennych tabliczek jest teraz dużo więcej, ale mają miejscami mniejsze bonusy.
- Specjalna nowa opcja zwiększająca poziom trudności - więcej przeciwników w różnych miejscach w Khorinis i Jarkendarze. Polecam, bardzo to odświeża świat gry w pierwszym i drugim rozdziale, bo nigdy nie wiesz gdzie siedzi jakiś mocny przeciwnik, który Ci nagle z dupy wyskakuje.
- Srebrna broń jest teraz bardzo użyteczna przeciwko wszystkim nieumarłym.
- Nieumarli są wrodzy wobec wszystkich istot oprócz demonów, golemów i kamiennych strażników. Nie da się ich omijać przemianą w zwierzęta.
- SNC zostało znacznie zmienione. Teraz walczymy dowolną bronią, a w specjalnym menu wydajemy zadane punkty obrażeń na dowolne statystyki. Trochę to bez sensu, ale gra się bardzo dobrze.
- Można nauczyć się odporności na trucizny od Fregiala w drugim rozdziale, ale kosztem pewnych odporności.
- Usunięto możliwość kradzieży czego popadnie np. jako strażnik w mieście albo najemnik na farmie. Można wchodzić do budynków i nikt się na Ciebie nie gapi, ale kradzież to dalej kradzież.
- Część dobrych broni, w tym kostury arcymagów, zamieniono na receptury porozrzucane tu i tam.
- Zmiany w działaniu ognika: Dodano możliwość włączenia lub wyłączenia kradzieży. Usunięto możliwość znajdowania specjalnych ziół i tabliczek bo żeście z tego nie potrafili normalnie korzystać tylko wczytywaliście żeby nie musieć wydawać rudy. Usunięto naukę zbierania ziół u Riordiana - teraz ognik zbiera 30 sztuk dziennie w zamian za jedną bryłkę rudy. Wszystkie przedmioty potrzebne do darmowej nauki zbierania przedmiotów znajdują się w Jarkendarze.