Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G1] Medarion Textures Pack
#1

     [Obrazek: ZtGQxPR.png]
W istniejących teksturepackach zawsze znajdowały się jakieś rzeczy które mi nie odpowiadały i uważałem że mogły by być ładniejsze lub bardziej pasujące do klimatu świata, postanowiłem więc zrobić własny teksturepack.
W paczce starałem się wybierać modele i tekstury najbardziej podobne do oryginału.


W paczce wykorzystałem tekstury i modele z modyfikacji:
Gothic I - Reloaded Mod
Gothic I - Carnage Graphic Patch
Gothic II - L'hiver Edition 1.1U
Gothic II - Textures Replacer
Gothic I - Edycja Rozszerzona
Gothic II - Xeres' Return
Gothic I - Weapons Rebulid
Gothic II - Przebudzenie


Changelog paczki:

- Przeniesiono animację dobijania z Gothica II [jest ona dużo szybsza oraz płynniejsza],
- Poprawiono animację S_RUN oraz S_RUNL dzięki czemu bronie dwuręczne są lekko odchylone i już nie "wchodzą" w pancerz,
- Poprawiono model średniego pancerza strażnika starego obozu,
- Poprawiono model pancerza strażnika królewskiego,
- Zamieniono model ciężkiego pancerza najemnika na ten z Gothic II,
- Zamieniono model średniego pancerza najemnika na ten z Gothic II,
- Zamieniono model zdobionej szaty ognia na ten z Gothic II,
- Zamieniono model szaty ognia na ten z Gothic II,
- Nowe poprawione modele głów,
- Nowe modele oraz tekstury ognisk, rożna, krzeseł oraz ławek,
- Nowe modele oraz tekstury przedmiotów "Pozostałe" w ekwipunku [fajka, kolba, wytrych, pochodnia itp.]
- Nowe modele oraz tekstury łuków i kusz, strzał i bełtów,
- Nowe modele oraz tekstury jedzenia,
- Nowe modele oraz tekstury roślin,
- Nowe modele oraz tekstury eliksirów,
- Nowe dźwięki walki mieczem, strzelania kuszą oraz łukiem, otwierania skrzyń wytrychem oraz kuli ognia,
- Nowe tekstury rożdziałów,
- Odświeżone tekstury menu oraz panelu statystyk misji itd. ,
- Odświeżony startscreen oraz loadscreen,
- Odświeżone tekstury wszystkich pancerzy w wysokiej roździelczości,
- Nowe odświeżone tekstury świata w wysokiej roździelczości,
- Nowe odświeżone tekstury potworów,
- Nowe odświeżone tekstury twarzy bezimiennego oraz przyjaciół,
- Nowe tekstury paska HP, many oraz oddychania pod wodą,
- Nowe tekstury map książek oraz notatek,
- Nowe tekstury ekranów wczytywania,
- Odświeżone tekstury krwii,
- Nowe tekstury ciał [z tatuażami, bezimiennego oraz kowala],
- Nowe tekstury ognia,
- Nowe tekstury piorunów,
- Nowa tekstura Splasha przy uruchamianiu gry,

18.01.2021
- Zamieniono model lekkiego pancerza najemnika na nową poprawioną wersję,
- Nowe tekstury okienek w ekwipunku,
- Nowe tekstury oraz modele broni,
- Nowe tekstury map,
- Nowe tekstury książek oraz notatek,
- Nowy model oraz tekstura trawy,
- Nowe modele magnatów oraz zbroi z magicznej rudy po wyrzuceniu z ekwipunku i w ekwipunku,

03.02.2021
-Dodano brakujące animacje podczas dobijania,
-Dodano brakujące animacje pieczenia ścierwojada na rożnie,
-Nowe tekstury run,
-Nowe tekstury zwojów,
-Nowy model amuletu "Znak Bractwa",
-Edytowano model ciężkiej zbroi najemnika,
-Edytowano model lekkiej zbroi najemnika,
-Nowe dźwięki otwierania oraz zamykania ekwipunku,
-Nowe modele skał oraz kamieni,
-Nowe modele niektórych trofeów,
-Nowe modele pancerzy w ekwipunku i po wyrzuceniu z ekwipunku:
*Lekki pancerz strażnika,
*Średni pancerz strażnika,
*Ciężki pancerz strażnika,
*Pancerz strażnika królewskiego,
*Ciężki pancerz najemnika,
*Średni pancerz najemnika,
*Lekki pancerz najemnika,
-Nowa realistyczniejsza animacja biegania [Opcjonalnie do pobrania, plik G1_New_Run_Anims],

11.09.2022
-Nowe modele oraz tekstury wszystkich drzew,
-Nowe modele i tekstury wszystkich pni i korzeni,
-Zmieniono tekstury:
*Zdobionej szaty wody,
*Ciężkiego stroju szkodnika,
*Stroju szkodnika,
-Nowe modele oraz tekstury jedzenia:
*Winogrono,
*Mięso chrząszcza,
-Nowe modele oraz tekstury obiektów:
*Półka z książkami,
*Platforma teleportacyjna,
*Piedestał do czytania ksiąg,
*Ruiny drewnianego budynku przed starym obozem,
*Dywanik ze skóry obok tronu Gomeza,
*Stolik w obozie na bagnie,
-Dodano do pobrania opcjonalną paczkę poprawiającą wygląd kanciastych koron drzew nad lasami (wymagany DX11),

5.10.2022
-Nowa tekstura pancerza strażnika królewskiego,
Nowe modele obiektów:
*Zniszczony stół,
*Kocioł do gotowania,
*Kocioł wiszący nad ogniskiem,
*Studnia
-Nowe modele pancerzy:
*Ciężka zbroja strażnika,
*Zbroja strażnika,
*Lekkie spodnie kopacza


Screeny:


Świat:
[spoiler]
[Obrazek: zx4Xssj.png]
[Obrazek: Q2ZvvFb.png]
[Obrazek: Jl259e6.png]
[Obrazek: fstPDGM.png]
[Obrazek: pVfUrts.png]
[Obrazek: 3ZmJNzD.png]
[Obrazek: wzGp9vG.png]
[Obrazek: OJq2LZO.png]
[Obrazek: LXpfRL8.png]
[Obrazek: vPZ3Zgx.png]
[Obrazek: DHg75QR.png]
[Obrazek: 3W0ylaq.png]
[Obrazek: Q2hWYML.png]
[Obrazek: ALW7yNr.png]
[Obrazek: 7fDsw3e.png]
[Obrazek: aROWkyr.png]
[Obrazek: h6rXcOd.png]
[Obrazek: nkEQnGm.png]
[Obrazek: n5tK3yF.png]
[Obrazek: DOQV9Oj.png]
[Obrazek: 6mZQyAq.png]
[Obrazek: Eef2Zhl.png]
[Obrazek: XgOr0aN.png]
[Obrazek: oZn2xWo.png]
[Obrazek: oh780T0.png]
[Obrazek: 2OjxOev.png]
[Obrazek: rmi833E.png]
[Obrazek: bwfvK4H.png]
[Obrazek: zYBtq2w.png]
[Obrazek: 8mQ6hKa.png]
[Obrazek: 8LL7CAd.png]
[Obrazek: TQxBGKL.png]
[Obrazek: BNNLMIt.png]
[Obrazek: HRv8hld.png]
[Obrazek: 6mg9MS2.png]
[Obrazek: NWzV7OS.png]
[Obrazek: lLfo7tt.png]
[Obrazek: uNEVICj.png]
[Obrazek: sOwMHII.png]
[Obrazek: lhqwS9K.png]
[Obrazek: VPnJA5S.png]
[Obrazek: LJvZ9GZ.png]
[Obrazek: VXdBdFs.png]
[Obrazek: ijglB6h.png]

Roździały  & Loadscreeny:

[Obrazek: 537njSW.png]
[Obrazek: VUfEpXw.png]
[Obrazek: mXLzz5l.png]
[Obrazek: IQ9U75m.jpg]
[Obrazek: KNW7s6Z.jpg]
[Obrazek: 4W5ZRpR.jpg]
[Obrazek: nlZ5IxD.jpg]
[Obrazek: Sz917ps.png]
[Obrazek: SjODnNm.jpg]
[Obrazek: 28DeSue.jpg]
[Obrazek: etMwcIp.jpg]
[Obrazek: 6sW1nvf.png]

Menu:

[Obrazek: whRpgPA.png]
[Obrazek: f80OoC3.png][Obrazek: v1vB5HG.png]
[Obrazek: IQbOINW.png][Obrazek: 9CdLtvB.png][Obrazek: veTBLh3.png]
[Obrazek: Jfm6wK1.png][Obrazek: rcj61dA.png]

Pancerze:

[Obrazek: vELk9ls.png]
[Obrazek: iTcRNQY.png]
[Obrazek: 7Y5CMQv.png]
[Obrazek: 9PqesOk.png]
[Obrazek: pSDqtvq.png]
[Obrazek: kOizMf7.png]
[Obrazek: v0YF7Sf.png]
[Obrazek: vuVXfM6.png]
[Obrazek: NBE5mju.png]
[Obrazek: lnr6Be4.png]
[Obrazek: uYuGtgl.png]
[Obrazek: nCu9vol.png]
[Obrazek: fHYsPz3.png]
[Obrazek: M973QZ4.png]
[Obrazek: usfKJlM.png]
[Obrazek: XLYckiu.png]
[Obrazek: ZRckE4W.png]
[Obrazek: 1rdlDAR.png]
[Obrazek: orqoJLt.png]
[Obrazek: Iu2BYHT.png]
[Obrazek: c3fv6Xh.png]
[Obrazek: FUQnbSf.png]
[Obrazek: RIlRfHD.png]
[Obrazek: T79gGFN.png]
[Obrazek: pczx7xX.png]
[Obrazek: 846rbAT.png]
[Obrazek: 6wNiS03.png]
[Obrazek: jrvxoAF.png]
[Obrazek: blxv5wR.png]
[Obrazek: hRX8tKF.png]
[Obrazek: XAgNkuw.png]
[Obrazek: LpMgs5O.png]
[Obrazek: gVy0vv0.png]




Bronie:

[Obrazek: 5oXQKmy.png]
[Obrazek: YS6viBD.png]
[Obrazek: 2vmdeRv.png]
[Obrazek: LUwmST6.png]
[Obrazek: nulRnp9.png]
[Obrazek: ikLTqhr.png]
[Obrazek: wvTvu4n.png]
[Obrazek: gTg8w0C.png]
[Obrazek: AO6UboH.png]
[Obrazek: nClVRtz.png]
[Obrazek: kXmVpyk.png]
[Obrazek: 6s5uE1N.png]
[Obrazek: vfcL0Qo.png]
[Obrazek: cJyzCCq.png]
[Obrazek: 2AAOkJ7.png]
[Obrazek: fQm5MYU.png]
[Obrazek: y20gR6Y.png]
[Obrazek: Jx6cE19.png]
[Obrazek: GJZwqVT.png]
[Obrazek: z2iPnbx.png]
[Obrazek: BdEBgd9.png]
[Obrazek: JsyT3h6.png]
[Obrazek: Z3RhlOf.png]
[Obrazek: 51IbOnj.png]
[Obrazek: iMiPT4j.png]
[Obrazek: VbHenzQ.png]
[Obrazek: 1tU18Zd.png]
[Obrazek: tQbQqJk.png]
[Obrazek: pWDEh78.png]
[Obrazek: KnuZvuR.png]
[Obrazek: KnuZvuR.png]
[Obrazek: VBWEkRM.png]
[Obrazek: S1a0G8n.png]
[Obrazek: KeueN0D.png]
[Obrazek: RdObQVY.png]
[Obrazek: DgYOsrB.png]

[Obrazek: NtJKiEc.png]
[Obrazek: v7ziJhI.png]
[Obrazek: GkK8X5y.png]
[Obrazek: qso7Wud.png]
[Obrazek: nlCPhai.png]
[Obrazek: Ad5rXki.png]
[Obrazek: 7Q06N9I.png]
[Obrazek: Arhu2Kh.png]
[Obrazek: JgXApc6.png]
[Obrazek: 1sfWDQM.png]
[Obrazek: SyrIxRX.png]
[Obrazek: Wtz9Xbr.png]
[Obrazek: fwxvwzq.png]
[Obrazek: 0q3mSnR.png]
[Obrazek: 8vSJ8uo.png]
[Obrazek: kkr7HvV.png]
[Obrazek: xx1YBGb.png]
[Obrazek: 8pdTc41.png]
[Obrazek: xVGvd7w.png]
[Obrazek: gZJiUSq.png]
[Obrazek: ZwzPMkD.png]
[Obrazek: 10w3nEQ.png]
[Obrazek: 9wsgfpK.png]
[Obrazek: hJNPloz.png]
[Obrazek: BxHe0sd.png]
[Obrazek: uFMGOT2.png]
[Obrazek: FLR4UOR.png]
[Obrazek: 6Q8Bg8t.png]
[Obrazek: 8GwsTMc.png]
[Obrazek: zwPGbNX.png]
[Obrazek: Fc4B5uk.png]
[Obrazek: KJyCKHZ.png]
[Obrazek: XyiBuIJ.png]
[Obrazek: FOxwOgt.png]
[Obrazek: b5Nkf1H.png]
[Obrazek: JzXsiNF.png]
[Obrazek: u6TfChw.png]
[Obrazek: Hg3kRqI.png]
[Obrazek: xMM8TnU.png]
[Obrazek: YCA97Mg.png]
[Obrazek: dDGxF5c.png]
[Obrazek: XCBbtRT.png]
[Obrazek: kKnja14.png]
[Obrazek: L960iS9.png]
[Obrazek: TNtALNd.png]
[Obrazek: skIfqLD.png]
[Obrazek: Ttc71gc.png]

[Obrazek: PBNjYHw.png]
[Obrazek: 5PNleQj.png]
[Obrazek: oL2OyPX.png]
[Obrazek: D6dX537.png]
[Obrazek: NOorjK8.png]
[Obrazek: 4FD86e9.png]
[Obrazek: qC5EEQB.png]
[Obrazek: lyts9Dw.png]
[Obrazek: 0doyGGT.png]
[Obrazek: bjJ1C8L.png]
[Obrazek: t3OyG0L.png]
[Obrazek: W5fK5HD.png]
[Obrazek: gEfGYC8.png]
[Obrazek: FhtPHKq.png]
[Obrazek: NTXVr6g.png]


Ekwipunek:


[Obrazek: VUWehp8.png][Obrazek: NM7tMmr.png][Obrazek: 9pjrfuc.png][Obrazek: l2F9Ycn.png]
[Obrazek: MeKvcow.png][Obrazek: 3u1wrH4.png]
[Obrazek: lwKTjvS.png][Obrazek: Yvpg7TE.png][Obrazek: qAmmb2n.png]


Download:

[Pobierz]

Pobrany plik wypakowywujemy do folderu Gothic I/Data.

Textures pack jest jak na razie kompatybilny tylko z Gothic I, w przyszłości planuję także zrobić wersję do Gothica II

Jeśli znajdziecie jakieś błędy tekstur w niektórych miejscach itp. prosiłbym o zgłaszanie takich błędów w postach lub ewentualnie wiadomościach prywatnych.

Paczkę będę co jakiś czas aktualizował oraz wypuszczał osobno do pobrania patche do różnych modyfikacji zmieniające tekstury oraz ewentualnie modele w nich zawarte.

Ostatnia aktualizacja: 05.10.2022
Odpowiedz
#2

No no , nie próżnowałeś. Dobra robota, będzie grane i wyczekiwane na goticzka II jak obiecane
Odpowiedz
#3

Jedynie tekstura winogron jest oryginalna a poza tym wszystko jest dobrze ;)
Odpowiedz
#4

Świetna robota
Odpowiedz
#5

Mam mały problem animacja biegania nie działa. Sprawdziłem i wiem w czym problem używam ( Panker Mod Mix 2.0 )
 wygląda to tak: Gothic I & Gothic II  --> Optional Files --> New animations --> GI&GII - StandAnim.vdf ( dzięki temu podczas stania postać rozgląda sie itp. - nie wiem jak to się konkretnie nazywa )
  Nawzajem się nadpisują pozostawiając jedno do wyboru. Dało by rade mieć obydwa ? czy jednak nie da rady.
Odpowiedz
#6

Zaktualizowałem screeny oraz changelog.
(07-08-2022, 05:51)Mati napisał(a):  Mam mały problem animacja biegania nie działa. Sprawdziłem i wiem w czym problem używam ( Panker Mod Mix 2.0 )
 wygląda to tak: Gothic I & Gothic II  --> Optional Files --> New animations --> GI&GII - StandAnim.vdf ( dzięki temu podczas stania postać rozgląda sie itp. - nie wiem jak to się konkretnie nazywa )
  Nawzajem się nadpisują pozostawiając jedno do wyboru. Dało by rade mieć obydwa ? czy jednak nie da rady.

Raczej nie da rady w łatwy sposób, skoro animacje się nawzajem nadpisują, ewentualnie mógłbyś zmodyfikować danego vdfa i usunąć jedną z animacji, ale wtedy działałaby i tak tylko jedna albo bieganie, albo rozglądnie się postaci, gdy stoi w miejscu.
Odpowiedz
#7

Zdecydowanie najlepszy texturepack do G1. Super robota. Powodzenia z wersją do G2, bo sam dobrze wiem ile jest z tym roboty heart
Odpowiedz
#8

Siemka, mam taki niecodzienny problem, z tego co widzę po postach pod tym tematem.Zupełnie nie działa mi texturepack.


Próbowałem:
  • reinstalować grę
  • wgrać tekstury na czystego gothica, bez systempacka
  • zainstalować texturepacka na obu wersjach gothica (steamowskiej i pudełkowej)
  • zmienić nazwę texturepacka na taką bez znaków specjalnych ( _ )

Nic nie pomogło, co ciekawe spróbowałem z innym texturepackiem, Artemiano, wszystko było w porządku.
Ma ktoś pomysł o co może chodzić? Z góry dzięki.
Odpowiedz
#9

(20-10-2022, 09:52)ZarzaMistrz napisał(a):  Siemka, mam taki niecodzienny problem, z tego co widzę po postach pod tym tematem.Zupełnie nie działa mi texturepack.


Próbowałem:
  • reinstalować grę
  • wgrać tekstury na czystego gothica, bez systempacka
  • zainstalować texturepacka na obu wersjach gothica (steamowskiej i pudełkowej)
  • zmienić nazwę texturepacka na taką bez znaków specjalnych ( _ )

Nic nie pomogło, co ciekawe spróbowałem z innym texturepackiem, Artemiano, wszystko było w porządku.
Ma ktoś pomysł o co może chodzić? Z góry dzięki.
Dziwne. Jeśli inny texturepack działa, a ten nie to jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to upewnienie się, że do folderu data dajesz pliki vdf, a nie np. zip. Strasznie oczywiste, ale może się człowiek zamotać. Aha, no i jeśli korzystasz z DX11 to musisz do Data wrzucić zarówno G1_Medarion_Texturespack jak i G1_Medarion_Texturespatch_DX11, a nie tylko ten ostatni pliczek.

<p><br></p>
Odpowiedz
#10

(20-10-2022, 16:11)Dwight napisał(a):  
(20-10-2022, 09:52)ZarzaMistrz napisał(a):  Siemka, mam taki niecodzienny problem, z tego co widzę po postach pod tym tematem.Zupełnie nie działa mi texturepack.


Próbowałem:
  • reinstalować grę
  • wgrać tekstury na czystego gothica, bez systempacka
  • zainstalować texturepacka na obu wersjach gothica (steamowskiej i pudełkowej)
  • zmienić nazwę texturepacka na taką bez znaków specjalnych ( _ )

Nic nie pomogło, co ciekawe spróbowałem z innym texturepackiem, Artemiano, wszystko było w porządku.
Ma ktoś pomysł o co może chodzić? Z góry dzięki.
Dziwne. Jeśli inny texturepack działa, a ten nie to jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to upewnienie się, że do folderu data dajesz pliki vdf, a nie np. zip. Strasznie oczywiste, ale może się człowiek zamotać. Aha, no i jeśli korzystasz z DX11 to musisz do Data wrzucić zarówno G1_Medarion_Texturespack jak i G1_Medarion_Texturespatch_DX11, a nie tylko ten ostatni pliczek.
Niestety sprawdzałem już wielokrotnie i nic nie działa :/
Liczyłem że może to być związane z ostatnią aktualizacją z 5 października, że Merdarion dał niedziałający plik.
Kiedy ty wgrałeś swojego texturepacka? Już po tej aktualizacji, czy wcześniej?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości