Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[NB] Problemy techniczne, trudności oraz inne pytania ogólne
#71

(28-06-2021, 01:04)Feiron napisał(a):  Witam wszystkich.
Problem jest następujący. Z jakiegoś powodu przy wyjmowaniu zaklęć w runach czarnoksiężnika ich nazwa u góry ekranu jest poprzedzona bardzo długim ciągiem losowych liter i liczb. Od razu mówię, ta ,,nazwa" się nie zmienia. W ekwipunku i przy tworzeniu run, te nazwy wyświetlają się prawidłowo. Zaklęcia w runach ,,ogólnych" nie posiadają tego błędu. Ktoś ma jakąś sugestię jak można to naprawić? Nijak nie przeszkadza to w kontekście mechanicznym, jest zwyczajnie wizualnie irytujące. Zwłaszcza, że z oczywistego względu są to czary najczęściej wyjmowane. Jeśli potrzeba, mogę wysłać screen. Od razu mówię, sprawdzałem wyszukiwaniem i nigdzie nie znalazłem wzmianki o takiej usterce. Jeśli odpowiedź na takie pytanie już była, to nie udało mi się jej znaleźć.
Też miałem kiedyś podobny błąd. Albo próbujesz jeszcze raz zainstalować spolszczenie (choć nie jestem pewny czy pomoże) albo czekasz na nową wersję spolszczenia albo grasz dalej i ignorujesz to.

<p><br></p>
Odpowiedz
#72

(28-06-2021, 07:37)Problem napisał(a):  
(28-06-2021, 01:04)Feiron napisał(a):  Witam wszystkich.
Problem jest następujący. Z jakiegoś powodu przy wyjmowaniu zaklęć w runach czarnoksiężnika ich nazwa u góry ekranu jest poprzedzona bardzo długim ciągiem losowych liter i liczb. Od razu mówię, ta ,,nazwa" się nie zmienia. W ekwipunku i przy tworzeniu run, te nazwy wyświetlają się prawidłowo. Zaklęcia w runach ,,ogólnych" nie posiadają tego błędu. Ktoś ma jakąś sugestię jak można to naprawić? Nijak nie przeszkadza to w kontekście mechanicznym, jest zwyczajnie wizualnie irytujące. Zwłaszcza, że z oczywistego względu są to czary najczęściej wyjmowane. Jeśli potrzeba, mogę wysłać screen. Od razu mówię, sprawdzałem wyszukiwaniem i nigdzie nie znalazłem wzmianki o takiej usterce. Jeśli odpowiedź na takie pytanie już była, to nie udało mi się jej znaleźć.
Też miałem kiedyś podobny błąd. Albo próbujesz jeszcze raz zainstalować spolszczenie (choć nie jestem pewny czy pomoże) albo czekasz na nową wersję spolszczenia albo grasz dalej i ignorujesz to.

Dzięki za odpowiedź, przynajmniej teraz wiem, że to nie ja coś źle zainstalowałem. Cóż, błąd jest dziwny, ale da się z nim grać. Spróbowałem ponownie wrzucić pliki spolszczenia, jednak te po podmianie nadal powodują ten sam efekt. Uszkodzone archiwum odpada, WinRar od razu by nawet ich nie wypakował, a gra pewnie by crashowała. Mimo wszystko, jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Odpowiedz
#73

Hej mam problem z zadaniem "Poszukiwacze" z 3 rozdziału , po powaleniu Fernando w więzieniu wyskakuje mi że zostało to zauważone przez innych a Andre nazywa mnie mordercą i całe miasto się na mnie rzuca , otwarcie celi skutkuje tym samym tyle że Andre nie czeka i zagaduje do mnie tylko leci i atakuje , próbowałem wejść marvinem do celii i tak z nim zagadać efekt był taki pobliscy ludzie się na mnie rzucali. Jedyne czego nie próbowałem to użyć tej mikstury na niewidzialność . Jeśli to nie jest jakiś bug lecz potrzeba specyficznego sposobu to przepraszam ale poradniki co przejrzałem miały tylko miejsce pobytu dannych ludzi
Odpowiedz
#74

Zaczęły mi się robić dziwne bugi. Wszystko się chyba zaczęło jak zmapowałem bronie kombinacjami SHIFT+F1 i SHIFT+F2. Na przyciskach od 4 do 0 miałem przypisane różne runy. Teraz te runy same mi się odznaczyły albo zmieniły numery pod jakimi były. Albo zaznaczam controlem pierwszą runę i zamiast przypisać się pod przycisk 4, to przypisuje się pod 5, mimo że na 4 nic innego nie ma. Albo przypisuje mi pierwszą runę na 4, a następną już na 6. Albo zaznaczam zwój przemiany w chrząszcza, próbuje użyć i wyskakuje mi komunikat "przemiana została zresetowana" i zwój zmarnowany, a się nie przemieniłem. Miał ktoś coś takiego?

Albo sytuacja na screenie. Chce runę otwierania zamków przypisać na dolną belkę przyciskiem SHIFT+9. Runa nie jest zaznaczona ani nigdzie przypisana (przynajmniej ja nie widzę), a wyskakuje komunikat "czar znajduje się już na panelu podstawowym". O co tu biega?


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#75

Do czego służy specjalna umiejętność "Ludożerca" , którą się dostaje po założeniu szaty strażnika równowagi?Jak jej użyć?
Odpowiedz
#76

(08-05-2021, 19:08)Ceiphied napisał(a):  Cześć. 
Gram w Nowy Balans, właśnie doszedłem do drugiego rozdziału i wszedłem do Jarkendary ale ...
Po wejściu do Jarkendaru lokacja wczytuje sie ze stanem z piątego (?) rozdziału. Magów wody brak. eremita stoi zaraz obok wejścia, Jack Aligator siedzi koło swojej hatki przy palisadzie, Henry nie zatrzymuje przy próbie wejścia do obozu piratów, Greg siedzi obok swojej haty ... Da sie to jakoś naprawić?
Rozgryzles to? Wlasnie dotarlem do Jarkhendaru w rozdziale 2 i mam dokladnie ten sam problem. Moge rozmawiac z NPC aby "ukonczyc" zadania, ale wszystkie moby pochodza z pozniejszej gry. Nie wiem dlaczego, ale moze to byc GOG jakos automatycznie stosujacy niektore stany zapisu z mojego przejscia AB... nie mam pojecia jak to naprawic. No ponowna instalka moze cos zrobic ale szczerze nie chce mi sie tego robic jesli nie wiem na 100% ze cos zadziala. Ma ktos jakies porady lub ten sam problem?
Odpowiedz
#77

Tak to wina autosynchronizacji u GOG-a. Lepiej jest wyłączyć ją w tym przypadku.  Co do sava, musisz wejść w folder z savem i ręcznie pousuwać pliki poza newworld i paroma innymi ( najlepiej zacznij nową grę, zrób sava ma slocie jeszcze nie wykorzystanym, otwórz pliki by wiedzieć co zostawić). Najlepiej zrobić to na save z przed wejściem do Jarkendaru. Jak nie masz go to pamiętaj by wrócić najpierw do Khorinis.
Odpowiedz
#78

(20-07-2021, 20:54)Problem napisał(a):  Tak to wina autosynchronizacji u GOG-a. Lepiej jest wyłączyć ją w tym przypadku.  Co do sava, musisz wejść w folder z savem i ręcznie pousuwać pliki poza newworld i paroma innymi ( najlepiej zacznij nową grę, zrób sava ma slocie jeszcze nie wykorzystanym, otwórz pliki by wiedzieć co zostawić). Najlepiej zrobić to na save z przed wejściem do Jarkendaru. Jak nie masz go to pamiętaj by wrócić najpierw do Khorinis.
Ta dokladnie tak zrobilem. GOG naprawde namieszal w zapisach, no coz, tak czy siak - dziala. Przed twoja odpowiedzia probowalem tak samo to wlasnie rozwiazac i jak glupi sie gapilem na ekran bo nie wiedzialem dlaczego nie dziala, a nie dzialalo bo jak debil siedzialem ciagle w Jarkhe po usunieciu plikow wiec gowno dalo. Ale metoda ktora podales dziala super. Niestety nie mialem save'a przed wejsciem do Jarke wiec NPC ktore maja byc martwi se stoja. Na szczescie nie stanowi to problemu poniewaz mozna po prostu zabic zeby uzyskac potrzebne Item-y do questow. Ponowne podziekowania i przepraszam za okropne Polskie pismo. Brak Polskiej klawiatury.  ;)
Odpowiedz
#79

Po pobraniu najnowszej wersji gry po wczytaniu za pomocą "F12" wywala grę.Ktoś coś może doradzić ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości