Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G2NK] Atariar Edition PL — Opis modyfikacji
#11

Nie lada wyczyn. winko

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#12

Z osiągnięciami może tak bo próbowałem czyścić wszystko, chociaż w późniejszych rozdziałach już nie tak dokładnie, ale żeby to był wyczyn jakiś to nie sądzę. Standardowe przejście gry w miarę ogarniętego gracza RPGów. Panowie co tam mieli 56 to można nazwać wyczynem :) Ale tak jak mówię, w późniejszych rozdziałach byłem pierwszy raz więc mogłem nie zrobić wszystkiego (chociaż bardzo się starałem i wydaje mi się że było ok). Następnym razem na pewno wbiję większy a teraz zabieram się za Gothica 3 :D
Odpowiedz
#13

Następnym razem to może zainteresuje cię przejście VBE. :)

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#14

Nagrałem recenzję moda, na którą serdecznie zapraszam :)

https://www.youtube.com/watch?v=oe_uDlQh...e=youtu.be

[Obrazek: spineSignature.php?name=Szymon&language=Polish]
Odpowiedz
#15

Jakościowy mod uzupełniający  rolleyes
Odpowiedz
#16

Skończyłem po ponad 60h, bardzo dobry mod, chętnie jeszcze do niego wrócę. Ocena 8/10
Plusy:
+Efekty świetlne różnych broni
+Kostury dla Magów
+Jedzenie serc demonów
+Regeneracja many
+Nauka nowych umiejętności
+Silniejsi przeciwnicy a zwłaszcza orkowie i bagienne golemy (nie wyobrażacie sobie jak ja ich nie lubię)
+Spożywanie stałych bonusów na początku gry (mikstury i tablice)
+Super silne smoki (smok ożywnieniec to przegięcie, potrzebowałem na niego 6 demonów, 9 golemów i 2 armie ciemności)
+Zmienione ataki poszukiwaczy
+Zadanie z chromaninem
+Osiągnięcia na Spine
+Dodanie nowych potworów (np. pantera)
+Wykorzystanie nieużytków
Minusy:
-Okrutnie długie zapisywanie, w 5 i 6 rozdziale przekraczało 4 minuty (wiem że będzie to naprawione no ale...)
-Niektóre teleporty teleportują nas w inne miejsca niż w podstawce
-Efekt mikstur szybkości trwał często krócej niż szybkiego śledzia
-Listy/pisma w j.niemieckim
-Czasami gdy spałem do świtu była godzina 00:00 (tylko wczytanie rozwiązywało problem)
-Po zjedzeniu/wypiciu czy przeczytaniu listu postać Bezimistrz łapał zawiasa i tylko użycie Alt+Ctrl+F8 pomagało

Oto moja postać:
[Obrazek: edjtd.png]

[Obrazek: spineSignature.php?name=Bal-Sagoth&language=Polish]
Odpowiedz
#17

Nie sądziłem, że ktoś będzie na tyle zdesperowany, że doprowadzi to do końca. Repka się należy jak nic. :D
W ogóle to ukończyłeś grę, a niektórym wyskakuje później błąd z brakiem jakiegoś pliku. Czarna magia to dalej dla mnie.
A co do listów i ksiąg po niemiecku, to przecież już dawno stoi jak byk w temacie, żeby sobie wyłączyć kaligrafię.

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#18

Co ciekawe ani razu nie miałem żadnych błędów, ewenement bo nawet na podstawce czasem się zdarzają.
A co do listów w j.niemieckim to rzeczywiście mój błąd, nie doczytałem a przecież w pierwszym poście widnieje stosowna informacjabezradny

[Obrazek: spineSignature.php?name=Bal-Sagoth&language=Polish]
Odpowiedz
#19

Mod spoko,usprawnia rozgrywkę,dużo nowości nie dodaje ale jedna trochę contentu jest i usprawnia rozgrywkę.Długie save i wczytywanie to jest masakra.
Odpowiedz
#20

Odnośnie samego moda - po 23 godzinach rozgrywki na wersji 1.3 nie odnotowałem rażących błędów, a wersja 1.3.1 wyeliminowała te najbardziej widoczne.
Niestety przy aktualizacji moda byłem zmuszony do rozpoczęcia nowej gry - z polnych bestii i chrząszczy w górniczej dolinie zaczęły wypadać chore ilości ryb i grogów prawdziwego marynarza :D
System modlitw w 1.3 był dla mnie zagadką, widzę, że w wersji 1.3.1 został zmieniony. Czy byłby ktoś w stanie powiedzieć o nim coś więcej? Coś za często losuje ten bonus do PŻ :)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości