[G2NK] Returning 2.0 PL (zapowiedź)

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ja gram tylko w prestiżowe mody a nie minimody.

W związku z spaleniem... :D

<p>A jak, technik i grafik.

[Obrazek: spineSignature.php?name=Blizna&language=Polish]
Ps; Nie gram w mody ;)
</p>

Gram sobie w returna na najniższym poziomie trudności. Jestem skłonny przyznać, że ten poziom naprawdę służy tylko do zapoznania się ze światem. Jest stanowczo za prosty.
Ktoś mi powie, czy mogę podmienić muzykę w returnie na starą? Niestety nie podoba mi się nowa muzyka.

(01-03-2018, 00:08)xMefistox napisał(a):  Gram sobie w returna na najniższym poziomie trudności. Jestem skłonny przyznać, że ten poziom naprawdę służy tylko do zapoznania się ze światem. Jest stanowczo za prosty.

Przecież to chyba oczywiste przy rozdawaniu tylu punktów :)
EASY 25PN
NORMAL 20PN
HARD 15PN

Osoba, która zna moda pisała tu na forum, że HARD w R2.0 to jest odpowiednik średnich poziomów z R1 Rebalance 2.1.
Natomiast przy EASY i NORMAL jest za łatwo. Ale jak ktoś nie ma dużo czasu to NORMAL się przyda,
by bez wysiłku sobie przejść moda w szybszym czasie.

W G2NK i Returning Rebalance 2.1 niezależnie od poziomu zawsze było 10PN.
Do tego w R1 jest nowych ok 140 zadań, a w R2 ok 200 więc tego expa też idzie nabić sobie.
Oczywiście nie wszystkie są dostępne nowe z R1/R2 przy jednym podejściu do gry, bo też zależą jaką kto wybierze gildię.
Przy dołączeniu do bractwa ok 10 questów było w R1,  a inne były znów przy ścieżce Nekromanty ok 6.
To samo zresztą jest w G2NK. Inne mieliśmy zadania po dołączeniu do Magów ognia, a inne do paladynów.
Najbardziej ubogo pod względem nowych zadań było po dołączeniu do Najemników Lee.
Bardzo dużo się traciło będąc Najemnikiem w stosunku do tego ile zyskiwało się zadań będąc
Magiem Ognia ok 15 czy Paladynem ok 10.
W Returnie znów przyłączenie do Magów Wody jest też ubogie pod tym względem.

Jak ktoś dał sobie radę z G2NK+L'Hiver Edition, G2NK+Returning Rebalance 2.1 na Hard czy trylogią Dark Souls to
raczej poradzi sobie też z G2NK + R 2.0 na Hard mając czas. Ale tryb Normal jak pisałem przyda się bardzo dla tych co
szybciej chcą sobie przejść moda i z małą ilością zgonów :)

Z tego co pamiętam to nowych zadań w R2.0 jest 400..

[Obrazek: spineSignature.php?name=Szymon&language=Polish]

400 nowych w porównaniu z Samym G2NK czy z Returningiem Rebalance 2.1?

W porównaniu do NK
Return pierwszy podchodził do poziomu trudności po prze ingerencje przyznawanego expa aby ograniczać szybkość rozwoju postaci, patent był dobry ale nie można go było w pełni kontrolować.
Return drugi podchodzi do tego tematu właściwe ograniczając zasoby które przeznaczamy na rozwój problem polega na tym ze pofolgowali z wartościami za bardzo.


Fakt faktem wciąż prezentują poprawne podejście ze dla przykładu w Goticku poziom trudności definiowany jest szybkością rozwoju postaci im bardziej ja ograniczamy tym jest trudniej.

Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Z NK.

[Obrazek: spineSignature.php?name=Szymon&language=Polish]

Ale się spuszczacie nad tym poziomem trudności. Chcecie to zagrajcie sobie z lagą bez zbroi na legendarnym i łatką na 5PN co poziom, MOŻE wtedy będzie to dla was jakieś wyzwanie.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości