Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#21

(07-03-2021, 15:45)GaroK napisał(a):  
Cytat: 
(07-03-2021, 15:39)Fabiosek napisał(a):  Jeśli masz dostęp do oryginalnych i nieskompilowanych skryptów, to lepiej było pracować na nich od razu. Totalnie nie rozumiem po co robić sobie pod górkę.
Dzięki temu programowi miałem z górki. Z oryginalnymi skryptami musiałbym tłumaczyć całą grę od nowa, nie tylko teksty z moda. Ten program bardzo wszystko ułatwił, nie trzeba było skakać między folderami i plikami, i nie trzeba było tłumaczyć zawartości czystej gry. Nie wiedziałem tylko że dekompilacja będzie sprawiać problemy.
Ale przecież jak odczytujesz skrypty z tego moda, to masz tam też oryginalne teksty jak np. menu i tak dalej, więc jeśli to mod rosyjski, to musiał je mieć zawarte. Zresztą, w przypadku oryginalnych tekstów nie tłumaczy się tego od nowa tylko przenosi z oryginału.
Odpowiedz
#22

(07-03-2021, 15:58)Fabiosek napisał(a):  
(07-03-2021, 15:45)GaroK napisał(a):  
Cytat: 
(07-03-2021, 15:39)Fabiosek napisał(a):  Jeśli masz dostęp do oryginalnych i nieskompilowanych skryptów, to lepiej było pracować na nich od razu. Totalnie nie rozumiem po co robić sobie pod górkę.
Dzięki temu programowi miałem z górki. Z oryginalnymi skryptami musiałbym tłumaczyć całą grę od nowa, nie tylko teksty z moda. Ten program bardzo wszystko ułatwił, nie trzeba było skakać między folderami i plikami, i nie trzeba było tłumaczyć zawartości czystej gry. Nie wiedziałem tylko że dekompilacja będzie sprawiać problemy.
Ale przecież jak odczytujesz skrypty z tego moda, to masz tam też oryginalne teksty jak np. menu i tak dalej, więc jeśli to mod rosyjski, to musiał je mieć zawarte. Zresztą, w przypadku oryginalnych tekstów nie tłumaczy się tego od nowa tylko przenosi z oryginału.
Tak, miałem na myśli przewracanie folderami i kopiowanie+wklejanie tych oryginalnych tekstów, już raz tak robiłem i nie było to fajne.

Już polecono mi program meld, będe nim przenosić tekst z moich zdekompilowanych skryptów do skryptów źródłowych. Pewnie zajmie mi to dodatkowy miesiąc ale przynajmniej coś będzie się dało z tym modem zrobić.
Odpowiedz
#23

Mod jest już w pełni grywalny.  
Trzech testerów ma bardzo pozytywne odczucia, a jeden z nich "m4djoker" - twitchowy streamer Gothica wczoraj go ukończył z pozytywnym podsumowaniem.
Nie jestem jednak zadowolony z jednego z aktorów, jeszcze poszukuję dla niego alternatyw.

W ciągu następnych dwóch tygodni powinienem postawić nowy temat z modem i linkiem do pobrania.
Odpowiedz
#24

[Obrazek: unknown.png]
[Obrazek: 93379.png]

Potrafiłby ktoś odtworzyć taki styl w Photoshopie?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości