Bractwo Spolszczenia

Pełna wersja: [G2NK] L'hiver Edition v1.2.1 PL
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[Obrazek: 91209]

Opis modyfikacji:
L'Hiver to modyfikacja znacząco poprawiająca oprawę graficzną drugiej części Gothica. Dodaje nowe tekstury, przeciwników, modyfikuje i dodaje zupełnie nowe lokalizacje, takie jak między innymi: zniszczony zewnętrzny pierścień Starego Obozu w Górniczej Dolinie, miasto Khorinis tętniące życiem dniem i nocą, zalesiony obszar za Farmą Onara oraz piramidami czy też nowa plaża piratów w Jarkendarze. Mod znacznie zwiększa poziom trudności oferowany w podstawowej wersji gry. Statystyki potworów są zwiększone a prócz tego posiadają one także nowe animacje. W trakcie gry można spotkać kilku bossów, takich jak Lord Amorth. Walka z nimi jest prawdziwym wyzwaniem. L'Hiver nie zmienia w żaden sposób fabuły gry.

Link do oryginalnego tematu z modem:
 http://worldofplayers.ru/threads/36390

Screeny:


[Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem]
[Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem]

[Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem]
[Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem]

Lista zmian:

Wersja 1.2.1
▶ Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki...

Wersja 1.2f
▶ Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki...

Wersja 1.2
▶Dodano teren za palisadą orków w Górniczej Dolinie
▶Zmieniono tekstury i roślinność w Górniczej Dolinie
▶Przerobiono tekstury Irdorath
▶Dodano dużą liczbę obiektów we wszystkich światach
▶Wiele różnych ulepszeń, poprawek i modyfikacji

Wersja 1.1u
▶ Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki...

Wersja 1.1f
▶ Naprawiono kilka problemów na wyspie Irdorath.
▶ Usunięto regenerację życia wrogom, którzy zostali zaatakowani z dużej odległości.
▶ Wywar z leśnych jagód można teraz wytwarzać zarówno z leśnych jagód, jak i polnych, ale zmniejsza się ilość przywróconego zdrowia.
▶ Teraz potwory wiedzą co zrobić, jeśli jest się zbyt blisko nich podczas ich posiłku i nie uciekają z powrotem do jedzenia.
▶ Naprawiono zawieszone okno dialogowe podczas ponownego kontaktu z piratami w kanionie, gdy opuszczają grupę.
▶ Gorn jest teraz wzmocniony w walce z Jaszczuroczłekami. Usunięto Gornowi kuszę, którą zbyt często używał.
▶ Runę średniego uzdrowienia z kanionu w jaskini zastępuje runa małego uzdrawiania.
▶ Naprawiono brak działania lodowego golema po zamrożeniu nas.
▶ Po śmierci lodowego golema zostajemy odmrożeni.
▶ Rod jest teraz wyposażony w sztylet, jeśli nie oddamy mu miecza.
▶ Konsekracja miecza nie zwiększa już wymaganej siły.
▶ Zwiększono obrażenia zadawane nieumarłym przez błogosławione miecze.
▶ Rapier i pierścień bandytów jak również lista towarów jest teraz usuwana z inwentarza przy odpowiedniej rozmowie z Martinem.
▶ Nowy wzrost prędkości odzyskiwania z wyczerpania. Teraz zależy od poziomu bohatera i jego many.
▶ Woda jest prawidłowo usuwana z ekwipunku po wytworzeniu wywaru z jagód.
▶ Ochrona na ostrza jest teraz prawidłowo wyświetlana.
▶ Poprawiono dialog z Garazem i Bloodwynem. Wcześniej można było przejść obok nich i pominąć kluczowe dialogi.
▶ Naprawiono błędy podczas przemieszczania się na bagnach (usunięto niewłaściwą warstwę wody, z powodu której pobrano animację poruszania się na głębokiej wodzie, chociaż jest płytka).
▶ Teraz nie można zabić Wojownika Cienia, Czarnego maga i Szkielet-Maga za pomocą przyzwanych szkieletów.
▶ Teraz nie można użyć runy teleportacyjnej do Xardasa, gdy w wieży są demony.
▶ Teraz, po przeczytaniu książki "Trucizny krwiopijców", żądło przywraca zdrowie tylko 4 razy zamiast 10, a każde kolejne ożywienie jest o 25% słabsze.
▶ Jeśli się przebiegło obok trolla na wezwanie Quaradrona, to on nie będzie już bez końca próbował dostać się do środka.
▶ "Ogłuszenie" od roju owadów jest usuwane, jeśli ktoś nas zaatakuje.
▶ Teraz zniszczenie nieumarłych i poświęcone miecze paladyna działają przeciwko Nieumarłemu Smokowi.
▶ Jeśli wrócimy oddać Saturasowi ulepszony szpon beliara, nagroda będzie mniejsza.
▶ Małe zrównoważenia magii.
▶ Zmieniono czary paladynów. Mają teraz tę samą stylistykę i wyrządzają obrażenia niezależne od zdrowia wroga.
▶ Dodano nieskończoną wodę do handlu: Coragon, Kardif, Orlan, Milten (Irdorath), Vatras (Irdorath).
▶ Dodano niekończące się menzurki do handlu: Constantino, Milten (Irdorath), Vatras (Irdorath).
▶ Dodano niekończące się kilofy do handlu: Jora, Scatty.
▶ Dodano nieskończone mięso do handlu: Romil.
▶ Kilka drobnych zmian...

Wersja 1.1
▶ Dodano dużo liczbę obiektów w Khorinis i Górniczej Dolinie.
▶ Nowy wygląd kilku domków na farmach.
▶ Dodano dwie nowe bronie, wymagające zręczność.
▶ Można zadać przeciwnikowi krytyczne uderzenie w plecy. Sztyletem asasyna można zadać dodatkowe obrażenia, które zależą od poziomu bohatera i jego zręczności.
▶ Obok nazwy pancerza, którego można ulepszyć, jest wyświetlane kowadło.
▶ Po otwarciu skrzyń lub drzwi za pomocą klucza, jest on usuwany z ekwipunku.
▶ Poprawiono kilka animacji.
▶ Kilka nowych tekstur.
▶ Dodano mikstury zwiększające efekty leczenia i many. Dostępne tylko dla ucznia Constantino, oraz po wyuczeniu się eliksiru leczenia lub eliksiru many. Po wypiciu tej mikstury, następna mikstura lecznicza lub many przywróci dodatkową połowę wartości w czasie 60 sekund, lub many w czasie 30 sekund.
▶ Wiele różnych zmian...

Wersja 1.0
▶ Dodano duża liczbę obiektów w Khorinis, Górniczej Dolinie i Jarkendarze.
▶ Dodano "Wyczerpanie magii", podczas rzucania zaklęć ładuje się do 100% i umieramy.
▶ Śmiertelna fala jest najpotężniejszym czarem masowego rażenia.
▶ Dodano mikstury, które zmniejszają poziom naładowania wyczerpania. Dostępne tylko dla ucznia Constantino - przepis.
▶ Szaty magów przyspieszają regenerację z wyczerpania.
▶ Dodano kaptury do szat - do założenia na kowadle.
▶ Nowa animacja walki bronią dwuręczną - Ekspert(50%).
▶ Dodano tarcze.
▶ Zbroja najemnika z Myrtany jest podzielona na stopniowe ulepszanie.
▶ Skoki orków są zależne od poziomu Bohatera. Im wyższy tym rzadziej skaczą.

Wersja 0.9.9
▶ Znaczna liczba obiektów została dodana do Khorinis i Górniczej Doliny.
▶ Małe zmiany w klasztorze.
▶ Flamerberg zadaje dodatkowe obrażenia wrogom w ciężkich zbrojach (Elitarny Ork, Wojownik Cienia, Paladyni i Najemnicy w ciężkich zbrojach).
▶ Ostatnie wykute miecze Benneta zadają dodatkowe obrażenia smokom.
▶ Teraz "Młot Sprawiedliwości" (dwuręczny młot) może wyprowadzić osobę / orka / jaszczura z równowagi i spowodować dodatkowe obrażenia.
▶ Naprawiono smoki.
▶ Małe zrównoważenia magii.
▶ Wiele małych zmian.

Download:
[Pobierz]


Przetłumaczona wersja skryptu nie zawiera systemu głodu, zmęczenia, wyczerpania itd.
W przypadku napotkania jakiś ewentualnych błędów podczas gry proszę o zgłaszanie ich w wiadomości prywatnej a je poprawię.

Zapisy z wcześniejszych wersji modyfikacji nie są kompatybilne z wersją 1.2

Podziękowania dla Chappiego za przetłumaczenie wersji 1.1U na której skryptach bazowałem tłumacząc wersję 1.2.1
oraz za objaśnienie jakiego programu do tego użyć.


Dobra robota przynajmniej teraz każdy będzie mógł zobaczyć jak powinien wyglądać teren za palisada i to w każdym modzie, bo tu mam idealny przykład dbania o każdy szczegół  no i nie trzeba teraz do tego wersji od Buddygotha która da się przejść ale poziom trudności jest kierowany do  totalny pomyleńców.
(22-09-2021, 16:36)Tizgar napisał(a): [ -> ]Dobra robota przynajmniej teraz każdy będzie mógł zobaczyć jak powinien wyglądać teren za palisada i to w każdym modzie, bo tu mam idealny przykład dbania o każdy szczegół  no i nie trzeba teraz do tego wersji od Buddygotha która da się przejść ale poziom trudności jest kierowany do  totalny pomyleńców.

Cześć Tizgar mam pytanko, gram sobie w ta wersje wszystko ładnie, pięknie ale mam pytanko, kto ma klucz do pomieszczenia w kanałach gdzie jest skrzynia z amuletem i skarbami w zamknietym na klucz pomieszczeniu ????
1. Która wersja lepsza, angielska 1.6 czy ta? Obie wyglądają na takie same...
2. W tej wersji nie działa tarcza - brak animacji zakładania tarczy
Wejdź w folder Gothic II/System i włącz notatnikiem plik systempack.ini i jesli masz EnableShields = 0 to zmień na EnableShields = 1
Dzięki nie wiem czemu nie było tak z góry.
Macie jakieś porady na grę łucznikiem? U kogo zostać czeladnikiem, co w jakiej kolejności rozwijac?
Panowie kto moze mnie w tym modzie zdrowia uczyc ? I jak dobic zdrowie oprocz gulaszow z chrzaszcza bo mam 2r 37 lvl i 454 zycia i to troche malo, bede wdzieczny za pomoc
Nikt dostajesz 5 za lvl i co chwile + 1 za aktywny tryb zycia
(11-10-2021, 17:16)Tizgar napisał(a): [ -> ]Nikt dostajesz 5 za lvl i co chwile + 1 za aktywny tryb zycia

Acha ok mam jeszcze jedno pytanko, gdzie moge znalezc diamentowy pyl do ulepszenia smoczej zguby ?? Czy musze sie uczyc 1 kregu magii i zaklinania zeby stworzyc ten pyl czy znajde po drodze ? Mam 3r gram wojem pod 2h z góry dzieki za odpowiedz
W 4r mozna kupic 2 ale i tak dopiero w 5 bedziesz mogl ulepszyc  obie bronie na maxa i to tylko pod warunkiem ze grasz jako ŁS
Stron: 1 2