Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[G2NK] Sythera PL
#1
[Obrazek: YuwMVxj.png]
Opis modyfikacji:

Sythera jest sequelem Gothic 2 Noc Kruka, dzięki czemu znowu zagramy naszym kochanym bezimiennym.
Niestety na razie jest to tylko Demo, w którym będzie można zwiedzić jedynie południowo-zachodnią część Sythery.

Modyfikacja zaczyna się wtedy, gdy nasz bohater wraz ze swymi przyjaciółmi zmierza na Dwór Irdorath, jednakże zostają oni rozdzieleni na pełnym morzu.
Nasz bezimienny bohater zostaje wyrzucony na brzeg Sythery i to właśnie tam wybierze się na poszukiwania swoich towarzyszy.
Sythera była w starożytności ostatnim miejscem bitwy bogów i wszystko wskazuje na to, że ponownie nim będzie.


Cechy:

* Ponad 90 NPC
* Ponad 50 questów związanych z nowym światem
* Całkowicie nowy świat
* 3 rozdziały
* System respawnu w trakcie zmiany rozdziału
* Od 15 do 18 godzin rozgrywki
* Maksymalny poziom — około 15
* Tłumaczenie wysokiej jakości



Screeny:


Trailer:


Prezentacja świata:


Mapy:


Lets play w wykonaniu Archiego:



>>> Download <<<

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.


Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Skrypty: Nefario
Grafika: Blizna
Filmy: OwcaZagady, Quasch
Testy: Quasch, Freddy


Drobne uwagi:

— U niektórych postaci wyświetla się czasami „ENDE” zamiast „KONIEC”. Niestety, nie mogliśmy na to nic zaradzić.
Istnieją jedynie dwie możliwości — albo grać bez gmdk i mieć wszędzie KONIEC, albo grać z i u niektórych postaci tak po prostu będzie.
— Kiedy jesteśmy po raz pierwszy na terenie świątyni, trzeba zawczasu skorzystać z teleportu za tym nowicjuszem, bo później się on buguje i nie działa.
[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz
#2
Modyfikacja została dodana do Spine.
[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości