• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
[G2NK] L'Hiver Edition 1.1 PL

#1
[Obrazek: 9MoaPJY.png]
Typ modyfikacji: Re-Texture, Re-Model, Re-Balance, Re-World 
Platforma: Gothic 2 Noc Kruka
Aktualna wersja: 1.1
Język: Polski

Autorem modyfikacji jest Unknown111.
W modyfikacji zostały wykorzystane materiały z różnych texture packów i innych gier takich jak Wiedźmin czy Skyrim. Autor zezwala na edycję i wykorzystywanie moda w innych modyfikacjach pod warunkiem podania linku do jego oryginalnej wersji.
Link do oryginalnego tematu z modem: http://worldofplayers.ru/threads/36390


Opis modyfikacji
L'hiver Edition to modyfikacja, która znacząco poprawia grafikę drugiej części sagi Gothic. Dodaje między innymi nowe tekstury, przeciwników, zmienione oraz zupełnie nowe lokacje takie jak: Górnicza Dolina wraz ze zniszczonym zewnętrznym pierścieniem Starego Obozu, Miasto Khorinis tętniące życiem dniem i nocą, obszar porośnięty lasem za farmą Onara, czy przerobiona plaża piratów w Jarkendarze.
Modyfikacja znacząco podwyższa poziom trudności zaoferowany nam w podstawowej wersji gry. Po za zwiększonymi statystykami potworów ujrzymy również ich nowe animacje. Podczas rozgrywki będziemy mogli spotkać na swojej drodze kilku bossów takich jak Lord Amorth. Walka z nimi to teraz nie lada wyzwanie. Wprowadzony został także system głodu, pragnienia oraz zmęczenia. Niemniej jednak w dalszym ciągu w żaden sposób L'hiver nie ingeruje w fabułę gry. 


Screeny z gry



Lista zmian:
Zmodyfikowano szatę graficzną (nowe tekstury, obiekty).
Przemodelowano lokacje.
Zmodyfikowane oświetlenie.
Dodano nowe przedmioty (w tym pancerze i bronie)
Dodano kilku nowych przeciwników.
Potwory mają zwiększone statystyki oraz zasięg, z którego reagują na gracza.
Obniżono statystyki obrony wielu zbroi.
Obniżono wartość przedmiotów, przy ich sprzedaży kupcom.
Usunięto tabliczki dające stałe bonusy do statystyk.
Dodano nową umiejętność - patroszenie zwierząt - od teraz wymagana do zbierania mięsa z zabitych potworów. Do wyuczenia u: Bospera (tylko po zostaniu jego czeladnikiem), Niclasa oraz Jacka Alligatora.
Zmieniono efekty pożywienia (przykładowo: pieczone mięso przywraca teraz sporą wartość życia w procentach).
Będąc czeladnikiem Harada, możemy nauczyć się wykuwania nowych mieczy.
Możemy ulepszać na kowadle niektóre zbroje (skórzana zbroja + nowe pancerze).
Dodano nowy przedmiot: sztaba metalu (używana do ulepszania zbroii).
Bennet może nauczyć łowców smoków wykuwania nowych ostrzy w 5 rozdziale.
Po wykonaniu zadania z krwawymi kielichami, jako nagrodę możemy wybrać nowy pancerz.
Podział obrony i obrażeń na ostrza i obuchy.
Styl chodzenia bezimiennego zmienia się zależnie od gildii.
I wiele innych, mniejszych zmian...


Zmiany w wersji 1.1:
Dodano dużo liczbę obiektów w Khorinis i Górniczej Dolinie.
Nowy wygląd kilku domków na farmach.
Dodano dwie nowe bronie, wymagające zręczność.
Można zadać przeciwnikowi krytyczne uderzenie w plecy. Sztyletem asasyna można zadać dodatkowe obrażenia, które zależą od poziomu bohatera i jego zręczności.
Obok nazwy pancerza, którego można ulepszyć, jest wyświetlane kowadło.
Po otwarciu skrzyń lub drzwi za pomocą klucza, jest on usuwany z ekwipunku.
Poprawiono kilka animacji.
Kilka nowych tekstur.
Dodano mikstury zwiększające efekty leczenia i many. Dostępne tylko dla ucznia Constantino, oraz po wyuczeniu się eliksiru leczenia lub eliksiru many. Po wypiciu tej mikstury, następna mikstura lecznicza lub many przywróci dodatkową połowę wartości w czasie 60 sekund, lub many w czasie 30 sekund.
Wiele różnych zmian...


Zmiany/naprawione błędy w wersji PL:
Dodany StoryHelper.
Dodany PC_Itemfeller.
Poprawiono kilka dialogów.
Tarcze - posiadają one karę do walki - mogły nam nie odejmować % walki.
Od teraz po założeniu tarczy otrzymujemy również zwykłe zdrowie, przez co nie musimy się leczyć. Aby je otrzymać, musimy posiadać tyle samo lub więcej punktów zdrowia od życia, które oferuję tarcza.
Od teraz na stole do garbowania można wybrać skórę oraz ilość.
Dodano możliwość smażenia całego mięsa i garbowania wszystkich skór.
Dodano dubbing z Gothica 3 do modlenia się, książek, listów, regałów, i kilku innych rzeczy...
Nie ma już limitu modlenia się do posągów, gdy składamy ofiary. Bonusy są dawane losowo.


Instalacja automatyczna
Zostanie zainstalowane:
Fix 2.6
SystemPack 1.7
L'Hiver 1.1 PL
+ Możliwość wyłączenia wagi, głodu, pragnienia, zmęczenia i wyczerpania.

Wystarczy podać ścieżkę do głównego folderu z grą.



Instalacja ręczna i download
Zainstalować Fix 2.6 do folderu z grą.
D:\...\Gothic II Noc Kruka

Zainstalować SystemPack 1.7 do folderu z grą.
D:\...\Gothic II Noc Kruka

Wypakować Gothic L'Hiver Edition v1.1 PL do folderu z grą.
D:\...\Gothic II Noc Kruka

Aby wyłączyć dodatkowe parametry: waga, głód, pragnienie, zmęczenie, wyczerpanie
należy wypakować Gothic L'Hiver Edition v1.1 PL - No weight do folderu z grą.
D:\...\Gothic II Noc Kruka

Uruchamiamy za pomocą Gothic2.exe
D:\...\Gothic II Noc Kruka\System\Gothic2.exe


DODATKI DO MODYFIKACJI



Jeśli są problemy z tekstem w grze:
D:\...\Gothic II Noc Kruka\System\SystemPack.ini
Scale=0

Zalecane ustawienie Disable_D3DVBCAPS_WRITEONLY = 0 w SystemPack.ini, ponieważ funkcja ta zjada 10% fps.

Jeśli gdzieś zawiesza grę, spróbuj zmniejszyć widoczność modeli.

Autor modyfikacji odradza DX11!


Podziękowania dla:
Siemekk za pomoc przy skryptach,
osobom z Bractwa Gothic'a za przetestowanie wersji 1.0
oraz za pracę nad poprzednimi wersjami:

Tłumaczenie: AhnBael, metek58, smox
Skrypty: Nefario, Taliasan, Draco
Grafika: Karen
Testy: MrKabalarz, MrLisek, smox, metek58
Łatka: Outlander, Taliasan


Autorem modyfikacji jest unknown111, zaś spolszczeniem zajęło się Bractwo Gothica.
[Obrazek: Rozszerzenie.png]
Odpowiedz

#2
Grałem w tą typu modyfikacje, z przeciążeniem ekwipunku to była porażka :p. Co do modyfikacji to polecam bo bardzo fajna. Co do tarcz to jest ciekawe po za dark saga to nie widziałem :x
 

[Obrazek: 14590_l.jpg]
Odpowiedz

#3
Mam pytanie odnośnie książki moc umarłych. Umożliwia ona naukę wytworzenia nowej mikstury zwiększającej ochronę. Jak ją czytam mam komunikat brak odpowiedniej umiejętności a bezimienny wypowiada słowa "może później". Myślę że do nauki tej mikstury potrzebuję umieć uwarzyć inną miksturę. Wie ktoś może jaką ?
Odpowiedz

#4
(15-07-2017, 22:52)hukrat napisał(a): Mam pytanie odnośnie książki moc umarłych. Umożliwia ona naukę wytworzenia nowej mikstury zwiększającej ochronę. Jak ją czytam mam komunikat brak odpowiedniej umiejętności a bezimienny wypowiada słowa "może później". Myślę że do nauki tej mikstury potrzebuję umieć uwarzyć inną miksturę. Wie ktoś może jaką ?

Dołączam się do pytania przechodze drugi raz modyfikacje raz magiem i drugi raz najemnikiem i nie mam możliwości z jej nauka jak ktoś wie to niech napisze :D :D Księge można dostać w skrzyni w domku Vatrasa.
 

[Obrazek: 14590_l.jpg]
Odpowiedz

#5
Ukazała się właśnie ostateczna wersja modyfikacji (1.1):

[Obrazek: CefJhJO.png]    [Obrazek: rQ70PSc.png]
Odpowiedz

#6
Akurat kiedy mam prawie koniec gry. język Ta nowa wersja różni się czysto estetycznie, czy wprowadza jakiś nowy content?
Odpowiedz

#7
Po ss widać,że sie dużo rzeczy zmieni. Ostateczna wersja? Czyli już jest czy dopiero będzie??
 

[Obrazek: 14590_l.jpg]
Odpowiedz

#8
Już jest. Według autora dalszych usprawnień nie będzie. A changelog możecie poczytać sobie tutaj:

http://worldofplayers.ru/threads/36390/p...ost-947375
[Obrazek: CefJhJO.png]    [Obrazek: rQ70PSc.png]
Odpowiedz

#9
Przy okazji jak już prawie ukończyłem moda to podzielę się wrażeniami. 

Po pierwsze muszę zaznaczyć, że chociaż nic z fabułą nie robi, to dla mnie było jak odkrywanie gry zupełnie od nowa. Muszę też zaznaczyć, że chodzi mi o najnowszą polską wersje z wyłączonymi dodatkami typu waga itp. natomiast za pierwszym razem na wersji 9.6 grając strażnikiem była dla mnie praktycznie niegrywalna przez bardzo wysoki poziom trudności. 
Gra wygląda pięknie nawet bez shaderów. Nowe tekstury, i obiekty sprawiają, że miasto jest dużo większe i realistyczne, a bujniejsza roślinność i rozciągniete tereny w lasach sprawiły, że nie raz błądziłem.

Tym razem spróbowałem zagrać najemnikem (dla tych co też zrezygnowali w przy tej wersji dodam, że teraz w krótkich odstepach czasowych otrzymuje się +1hp). Początek był całkiem prosty - odpowiednią techniką można było załatwić praktycznie wszystko,   po prostu zwiedzając nowe lokacje poziomy skaczą niezauważalnie (chodząc po okolicy farmy Onara miałem z 70 pkt uniejętności).
 O złoto też nie miałem co się martwić, sprzedając skóry Bosperowi, kielichy u Halvara i inne rupiecie spokojnie mogłem oczyścić ze wszelkiego dobra całe miasto. 
Problemy zeczęly się dopiero później przy czwartym rozdziale. Po częsci to moja wina bo trochę skopałem postać waląc w siłę i zręczność, 1h z lukiem, a okazało się, że najlepszy oręż jaki dotąd miałem była Betty, która wymagała tylko zręczności. Dodatkowo problemem okazał się własnie brak większego wyboru z orężem bo chociaż z łukami i bronią 2h nie ma problemu, o tyle nie ma większego asortymentu dla jednoręczniaków (a niestety smoki na strzały są odporne), tak więc w Górniczej Dolinie trochę się przemęczyłem, a tam muszę zaznaczyć też że bez broni dystansowej pod ręką można dostać szału, ponieważ orkowie potrafią się neźle bronić.
 Później to już jak to bywa w  Gothicu wiekszych trudności nie ma. 

Podsumowując: Świetny mod, chociaż nie dla laików, dodajacy ten mroczny klimat, którego mi brakowało w podstawce. Polecam Fiotr Pronczewski. :)
Odpowiedz

#10
Jak ktoś nie ma tłumacza to mu skopiuje po polsku. 

FINAL 
konieczne, aby rozpocząć nową grę. 

Jeżeli masz zainstalowaną poprzednią wersję moda, trzeba usunąć i G2_LH_Edit_BASE_v1.0.vdf G2_LH_Edit_SCRIPTS_v1.0.vdf z \ Gothic II \ Danych \

⚫ Dodano dużą liczbę obiektów w Khorinis
⚫ Dodano kilka obiektów w Górniczej Dolinie
⚫ zmieniany kilka domów Onar
⚫ Dodano leki, aby zwiększyć efekt lecznicze mikstury i many. Dostępne szkolenia w Constantino tylko dla jego ucznia, po przestudiowaniu eliksir lekarza lub eliksir Mana. Po zastosowaniu terapeutycznym esencji, ekstraktów lub eliksiru pół dodatkowo odzyskać ich skuteczności przez pewien czas. Efekt zgromadzonego ciała do 60 sekund lub okresowego leczenia na 30 sekund okresowo przywrócenia many
⚫ Dodano kilka próbek Broń biała umiejętności
⚫ Dodano trafienie krytyczne na plecach w walce wręcz. Obrażenia zależy od poziomu SG i jego zręczności. Dagger Assassin zadaje dodatkowe obrażenia na trafienie krytyczne
⚫ teraz jest pancerz, który można poprawić, obok nazwy wyświetlana ikona kowadło
⚫ wiele niepotrzebnych rzeczy, głównie klawisze są automatycznie usuwane z zapasów
⚫ zmienione czcionki i menu
⚫ Korrektiroka niektóre animacje
⚫ regulacji / wymiany niektórych Tekstury
⚫ Wiele różnych edycji PS: ostateczna wersja mod. Nie są planowane dalsze innowacje i zmiany. Tylko wtedy, gdy wszelkie niezbędne korekty POBIERZ → https://yadi.sk/d/J_j4dmOv3LArPr ← POBIERZ
 

[Obrazek: 14590_l.jpg]
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości