Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Regulamin

#1
$I. Sprawy Ogólne

1. Niniejszy regulamin jest  zobowiązującym spisem zasad i reguł panujących na forum bractwospolszczenia.pl
2. Każde zachowanie użytkowników forum zostaje zapisana w logach. Administracja ma prawo do korzystania z nich w sytuacjach spornych oraz do udostępnienia ich organom państwowym powołanym do wykrywania, zapobiegania lub ścigania przestępstw.
3. Założenie konta wiąże się z akceptacją regulaminu oraz zobligowaniem się do jego przestrzegania.
4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
5. Administracja bractwospolszczenia.pl nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczane przez użytkowników treści, które naruszają regulamin korzystania z forum oraz Polskie lub międzynarodowe prawo. 
6. W przypadkach niejasności związanych z regulaminem lub postępowania na szkodę bractwaspolszczenia lub jego użytkowników w sposób, który nie został ujęty w regulaminie, ostateczną decyzję podejmuje administracja. Regulamin tym samym nie ma charakteru zupełnego, a jego naturalne rozszerzenie stanowią decyzje Administracji i moderacji, oraz zamieszczane przezeń na forum ogłoszenia i wytyczne.
7. Decyzje administracji są ostateczne i nie mogą być podważane.
8. Administracja zastrzega sobie prawo do dowolnej modyfikacji niniejszego regulaminu.
 
$II. Konta użytkowników forum

1 Zabronione są wulgarne, obraźliwe i prowokacyjne nazwy kont.
2 Każdy użytkownik może posiadać na forum wyłącznie jedno konto. W przypadku banicji, zabronione jest zakładanie multikonta. Wykrycie multikonta wydłuża karę dwukrotnie.
3 O przypadku współdzielenia jednego komputera  z współlokatorami należy niezwłocznie powiadomić administrację. W razie zaniechania drugie konto zostanie potraktowane jako multikonto, a oba konta zostaną zablokowane. Właściciel komputera bierze odpowiedzialność za poczynania osób z niego korzystających.
4 Konta użytkowników są własnością bractwospolszczenia.pl, zaś użytkownicy posiadają prawa do ich używania. W przypadku naruszenia zasad panujących na forum, konto może zostać zablokowane i odebrane użytkownikowi.
5 Maksymalny wymiar grafiki dozwolony w sygnaturze to 530x190 pixeli. Sygnatura może zawierać maksymalnie jeden obrazek.
6 Zabrania się umieszczania w sygnaturze filmów video oraz plików w formacie .gif.
7 Dopuszczalny wymiar tekstu zamieszczonego w sygnaturze wynosi dwa wersy zapisane standardową czcionką.
8 Zabrania się propagowania i udostępniania treści oraz symboli faszystowskich i komunistycznych  pod groźbą permanentnej banicji.
9 Nazwy kont użytkowników na forum i w grze muszą być zapisane polskim alfabetem. Zabrania się tworzenia kont których nazwy napisane są obcym alfabetem.
  
$III. Aktywność na forum

1 Dyskusje powinny być prowadzone w sposób kulturalny i zgodny z zasadami etykiety. 
2 Zamieszczane na forum posty należy pisać w sposób zgodny z zasadami poprawnej polszczyzny.
3 Zamieszczane na forum posty powinny być pisane w sposób wyczerpujący i zgodny z tematem toczonej dyskusji. Zabrania się pisania spampostów.
4 Zabrania się zamieszczania jednego postu pod drugim. Dotyczy, to również shoutboxa. Należy używać opcji „edytuj post”.
5 Zabronione jest nadużywanie wulgaryzmów.
6 Zabronione jest umieszczanie na forum cheatów.
7 Zabrania się propagowania piractwa i rozpowszechniania na forum nielegalnych treści.
8 Zabronione jest umieszczanie zdjęć lub danych personalnych innych użytkowników forum. Zasada ta dotyczy również komunikatorów internetowych, na których dyskusja toczona jest nt. bractwa bractwospolszczenia.pl
9 Zabrania się rozprzestrzeniania na forum treści obrażających innych użytkowników, a także osób niezwiązanych z bractwem, treści prowokacyjnych, pornograficznych, rasistowskich, łamiących polskie prawo lub zasady etykiety. 
10 Zabrania się zamieszczania na forum treści religijnych i politycznych poza wyznaczonymi do tego tematami w „Hyde Park”.
11 Każdemu użytkownikowi oraz ekipie projektu należy się szacunek, kategorycznie zabrania się obrażania innych osób. Prowokowanie, przekręcanie nicków oraz lekceważenie rozmówcy w jakikolwiek sposób jest definitywnie zabronione. Konsekwencje ponosi zarówno osoba prowokująca jak i wdająca się w niepotrzebny, publiczny konflikt.
 
$IV. Ekipa porządkowa

1 W skład ekipy zarządzającej forum wchodzą: Administratorzy oraz Moderatorzy.
2 Moderatorzy odpowiadają bezpośrednio przed Administracją.
3 Obowiązkiem każdego z członków ekipy  jest reagowanie na przejawy łamania regulaminu.
4 Każdy członek ekipy zobligowany jest do godnego reprezentowania bractwa zarówno w obrębie tego forum, jak i poza nim.
5 Forma i długość kary zależą od wymierzającego tę karę. 
6 Członkowie ekipy mają prawo usunąć treści naruszający niniejszy regulamin bez poinformowania ich autora.
7 Zakres kompetencji Moderatorów/Redaktorów ogranicza się do samego forum i fanpage na Facebook.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości