Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[G2NK] Insygnia
#1
[Obrazek: xpy6ue.jpg]
[Obrazek: 1OlVZb1.png]


Historia:

Nasza przygoda zaczyna się od tajemniczej wizyty dwóch obcych mężczyzn na gospodarstwie ojca. Kiedy wracamy z wodopoju, zastajemy naszego biednego ojczulka martwego. Jedyną wskazówką w poszukiwaniu zabójcy okazuje się być pewne logo oraz runa teleportacyjna.
Po jej użyciu lądujemy nagle przy kamiennym kręgu w jakimś nieznanym miejscu. Aby dowiedzieć się, gdzie jesteśmy i kto stoi za zabójstwem naszego ojca, musimy udać się do miasta o nazwie Utschar. Tutaj dowiadujemy się ważnych rzeczy na tle historii. Król nieznanego dla nas królestwa postanawia zaostrzyć środki bezpieczeństwa, aby zapobiec pojawiającemu się zagrożeniu ze strony wojowniczego lorda Yaldina. Do stolicy Triony udaje nam się więc dotrzeć tylko, jeśli dołączymy do królewskiego oddziału bądź magów królestwa.
Zaczyna się dla nas wyścig z czasem. Musimy zdobyć informacje na temat mordercy, a jednocześnie uporać się z narzuconymi przez innych zadaniami. Król tymczasem szykuje się do wojny z Najemnikami oraz Łowcami Smoków lorda Yaldina i rozkazuje wszystkim żołnierzom królestwa zebrać się w stolicy.
Czy bohater da radę odnaleźć zabójcę swojego ojca i sprosta zadaniom, które na niego czekają? 


Czego możecie się spodziewać?

W modyfikacji „Insygnia” czeka was niezależna, ekscytująca historia pełna zwrotów, innowacyjnych zadań i zupełnie nowy świat gry, który aż się prosi o zwiedzanie. Oprócz stolicy, dwóch małych, spokojnych miasteczek i niektórych ustronnych gospodarstw rolnych czekają was ciemne jaskinie, ukryte miejscówki oraz ciekawe zadania, które tylko czekają na poszukiwacza przygód, który odkryje ich tajemnice.
Modyfikacja jest do G2NK, w stylu G1.



Cechy:

* Aż do 100 godzin rozgrywki
* Siedem całkowicie nowych światów gry
* Niezliczona liczba nowych NPC z wyrafinowanymi dialogami
* Dwie frakcje do wyboru (wojownik/mag)
* Kompletny dubbing niemiecki
* Intro i outro
* Easter eggi
— i wiele więcej — 


Zmiany wobec oryginału:

* Gracz może teraz wytwarzać nowe rzeczy z mobów 
* Nieumarli nie mogą zostać zabici przy pomocy łuku/kuszy
* Produkcja artykułów spożywczych zyskuje na uwadze
* Zostały zmienione stałe bonusy z jedzenia
* Nowa gildia (Królewski Lord)
* Zostały zmienione obrażenia od run
— i wiele więcej — 


Screeny:




Stan modyfikacji na 31.03.2017:

Gospodarstwo ojca: 100%

Ostagard: 99%

Kopalnia w Ostagardzie: 99%

Terosa: Mesh = 99%
                 Zen = 96%

Velend: Mesh = 99%
                 Zen = 91%

Loch: 76%

Inne: Misje poboczne: 73%
            Dubbing: 16%
            Animacje: 100%
 
Przygotowanie opisu: Quasch

Prolog PL: http://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=79
[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz
#2
Twórca pochwalił się ostatnio kulisami swojej pracy. :)

[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz
#3
To chyba jedna z najciekawiej zapowiadających się modyfikacji grałem w prolog naprawdę wart polecenia. Myślicie o spolszczeniu czy skupiacie się już na skyrimie?
Odpowiedz
#4
Czas pokaże. Na razie Skyrim.
[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz
#5
Twórca moda (aebo) planuje wydać pełną wersję razem z profesjonalnie wykonanym dubbingiem. W roli głównej ponownie wsłuchamy się w głos Alexandra Matecki. Co bardziej bywali fani modów niemieckich do Gothica na pewno kojarzą tę charakterystyczną barwę głosu. Aktor ten użycza go również w „Legend of Ahssûn” czy też „Wojnie z Orkami”. Przykładowe próbki macie tutaj: http://alexandermatecka.de/stimme/ :)
[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz
#6
Najnowszy screen od twórcy:

[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz
#7
I jeszcze jeden screen od twórcy na dzisiaj. :)

[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz
#8
kiedy jest planowana premiera tego moda
Odpowiedz
#9
Ten rok bodaj.
[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz
#10
Najnowszy screen od twórcy. Autor chyba powoli przymierza się do punktu kulminacyjnego. :)

[Obrazek: spineSignature.php?name=Quasch&language=Polish][Obrazek: rn6PARu.png][Obrazek: pzCGuFi.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości