• 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
[G2NK] Wojna z Orkami PL - Opis modyfikacji

#31
Właśnie przeszedłem moda, wrażenia są dobre, ale też spore rozczarowanie. Gildia Najemnicy Orków nie jest jakaś super, obiecany był czas gry 45-65h, a tu moda kończę w lekko ponad 21h smutajka Błędów też niestety jest dużo, kilka literówek, ale najgorszy to zdecydowanie z % walki, których patch nie naprawia w pełni. Ogólnie mod zapowiadał się na hicior roku, a tak na prawdę to "tylko" dobry mod, więc nie pozostaje nic innego jak czekać na Ludzi z Górniczej Doliny :)
Odpowiedz

#32
(12-04-2016, 05:13 PM)Benjamin napisał(a): Właśnie przeszedłem moda, wrażenia są dobre, ale też spore rozczarowanie. Gildia Najemnicy Orków nie jest jakaś super, obiecany był czas gry 45-65h, a tu moda kończę w lekko ponad 21h smutajka Błędów też niestety jest dużo, kilka literówek, ale najgorszy to zdecydowanie z % walki, których patch nie naprawia w pełni. Ogólnie mod zapowiadał się na hicior roku, a tak na prawdę to "tylko" dobry mod, więc nie pozostaje nic innego jak czekać na Ludzi z Górniczej Doliny :)
z wszystkimi misjami masz okolo 40 h ja nie koncze questa tam u najemników, tylko dalej wykonuje misje np u mysliwych. ;x
 


[Obrazek: AW.jpg]
Odpowiedz

#33
Dlaczego grę skończyłem 15h. Grałem Orkowym Najemnikiem wybrałem się z Patrickiem na północ i pojawiły się napisy końcowe. W opisie pisze że przejście moda zajmuje 45 65h. Dlaczego nie byłem na terenach orków, W zimowej twierdzy, na bagnach, w kopalni i innych miejscach. To przez to że wykonałem zadanie Kamieniołom w II rozdziale? Czy droga O.N jest taka krótka?
Odpowiedz

#34
Duża część tego moda to po prostu eksploracja, do której główna fabuła cię nie zmusza. I cóż, do kamieniołomu powinieneś właściwie się wybrać dopiero w 3 rozdziale.
Odpowiedz

#35
Modyfikacja jest jak dla mnie masakrycznie robiąc tylko główne zadania czas koło 20h no ale teraz trochę mało czasu przydało by się zadanie u Generała dotrzeć do Klasztoru Magów Ognia itp tam jest trochę orków a np przedarcie się tam itp było nawet by fajnym zadaniem w grze biorąc pod uwagę że mało kto tam zagląda też jak latałem na modyfikacji znalazłem " Zamek paladynów " było widać że było tam pusto

Pod sumując cały koniec to jedna klapa tak jak te puste miejsca burdel bez kur... to co to za burdel jedna osoba koło burdelu żebra cały czas o kasę
Odpowiedz

#36
Mod jest wspaniały dialogi bardzo dobrej jakości, tylko czasy się blokuje się gra
Odpowiedz

#37
Witam z Ukrainy i dziekuje za ten ciekawy mod. Dopoki znalezl jeden bug ,gdy u paladinow mozna przejc prez drwi. Apropo mam pomysl utworzenia Panom humorystyczniego moda swiateczniego w ktorym Ded Moroz (RU) odeslal naszego bohatera z paczka w daleka podroz do Santa Klausa. Jedna z misij bede rowniez odebrac u orkow wielka choinke . Widze ze ten mod mozna zrobic w lokacijach Daleka Polnoc. Co wy na to ?
Odpowiedz

#38
My nie jesteśmy twórcami moda jakby co. :)
Odpowiedz

#39
Bardzo dziękuje za genialnie wykonane spolszczenie. czekam z niecierpliwoscią na kolejne :)
Odpowiedz

#40
Modyfikacja została dodana do Spine.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości