Bractwo Spolszczenia

Pełna wersja: Szczęśliwego Nowego Roku!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: PT36hHK.jpg]

Szczęśliwego Nowego Roku!

Szykują się duże zmiany, bowiem prawie na pewno nie będziemy się trzymać świata Gothic tak kurczowo jak dotychczas. Wspaniale było obserwować największe zagraniczne premiery przygotowywane tyle lat; była już Odyseja, rok temu był Xeres, w tym Legend of Ahssûn, ale ta era już niestety dobiega końca (chyba że ktoś nagle wyskoczy, że robił coś w ukryciu przez -naście lat, ale wątpię).
Mamy już kilka pomysłów na kontynuowanie naszej działalności. Nie znaczy to jednak, że całkowicie porzucamy sferę Gothica. Będziemy mieć na uwadze te duże projekty, ale takich małych pokroju tego dzisiaj wydanego raczej nie będzie się można spodziewać.
Wspominałem, że chcemy być teamem wydającym same pełne lokalizacje i konsekwentnie się tego trzymamy. Do repertuaru brakuje jeszcze takich jak chociażby:

* M#A#D
* Allelujka
* Siostry
* Wioska Miranda

Co łączy te produkcje? Wszystkie są gotowe w 99% i czekają tylko na ostatnie szlify tudzież testy.
Dodatkowo dzięki świetnej organizacji udało się zrobić tak, że jeden aktor podkłada głos dokładnie pod jedną postać (co powoli staje się u nas standardem), niezależnie od wypowiadanych kwestii, a najbardziej będzie to widać w Sytherze, przy której nikt nas nie pogania, a którą mamy zrobioną już w ponad połowie. Liczę, że taki zabieg jeszcze bardziej pogłębi imersję. W sumie podobnie myślimy zrobić przy Dirty Swamp, ale jeszcze zobaczymy, jak to będzie. Wyjątkiem od tej reguły są zazwyczaj mody rozszerzające pokroju Świata Skazańców, a to dlatego, że jeśli dany lektor idealnie pasuje pod jakiegoś aktora z Gothica (np. Jarosława Domina), to nie wydziwiam, tylko daję mu po prostu wszystkie postacie, które zostały rozszerzone (Cipher, Fisk, Y’Berion itd.). Skoro na całą grę wzięli kilkunastu aktorów, to nie widzę w tym nic złego. :) Odpuszczamy sobie jedynie póki co Wojnę z Orkami, bowiem czekamy, aż twórcy sami zmajstrują wersję 2.0.
Kiedy już je wydamy, na znak tej umownej granicy postawimy Enderal, bowiem doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wielu z Was na niego czeka i gdyby nie pewne losowe zdarzenia, cieszylibyście się polską wersją już w 2018, ale cóż, pewnych rzeczy nie przeskoczymy.
W pierwszej połowie przyszłego roku będziemy mieć wydanych już przeszło 30 pełnych lokalizacji, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Od początku 2018 przyszło mi obrabiać jakieś kilkanaście tysięcy plików i czuję, że to tempo mam coraz wolniejsze, ale na szczęście znalazłem sobie godnego pochwały pomocnika, więc dalej można się spodziewać w miarę stabilnego progresu.
Z nowych projektów, które nawet nie zostały jeszcze wydane, bardzo polecam czekać na Cienie Przeszłości. W styczniu podzielimy się próbką dubbingu z udziałem samych kozaków i już teraz mogę powiedzieć, że to będzie najlepsza lokalizacja wydana przez nas do tej pory.
A póki co projekty pod znakiem zapytania:

* Legend of Ahssûn — Wszystko zależy od tego, jak gracze przyjmą ten tytuł.
* Alternative Balance — Rosjanie w dalszym ciągu nie są skorzy do przekazania skryptów mimo wielokrotnych próśb. A o pracach myślimy bardzo poważnie, nawet Ventrue ostatnio był tak zdesperowany, że próbował wyciągnąć wszystko na siłę, jednak niestety bezskutecznie.

No i dziękujemy oczywiście tym, którzy po dziś dzień nas obserwują i regularnie się udzielają przy różnych okazjach. 
Wiadomo tylko jedno — wszystko będzie w porządku. :)