Bractwo Spolszczenia

Pełna wersja: Gothic 2 NK + Returning 2.0 wybór gildii
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam serdecznie

Jako że kilka lat już minęło od kiedy przeszedłem Gothica 2 NK w podstawce, postanowiłem zabrać się z jakiegoś moda.
Ten wydaje się chyba najciekawszy.
Mój dylemat jest następujący.
Postanowiłem zagrać Nekromantą, ale przeczytałem że przywołania nie mają kompletnego sensu, ponieważ nasze przywołańce zaczynają nas po prostu atakować...
Przekreśla to dla mnie trochę sens wyboru tej gildi  [Obrazek: sad.gif].
Da się to jakoś naprawić, jest jakiś submod lub zostało to już naprawione (jeszcze nie próbowałem grać w Returning).
Jeżeli nie to myślałem nad zagraniem pod 2 miecze (podobno można) i łuk oraz wszystko full w zręczność.

Pozdrawiam.

nie wiem skąd ta bajka o tym że nas atakują... po prostu umierają na bossach... AB naprawia to ale jest tylko po angielsku
można grać dualami ale dostępne są chyba gdzieś koło 3 rozdziału i są to specjalne miecze do tego a nie że biegasz sobie z broniami jakie ci się podobają... i najlepiej najemnik
(18-11-2018, 21:04)BishopBS napisał(a): [ -> ]nie wiem skąd ta bajka o tym że nas atakują... po prostu umierają na bossach... AB naprawia to ale jest tylko po angielsku
można grać dualami ale dostępne są chyba gdzieś koło 3 rozdziału i są to specjalne miecze do tego a nie że biegasz sobie z broniami jakie ci się podobają... i najlepiej najemnik

Tak jak pisałem wcześniej, nie wiem jak ten mod działa.
Wiele osób wspominało o tym jak czytałem w wątkach związanych z nekromantom (ale było to czasem i kilka lat temu).
Wracając do tematu, jak w returningu gra się takim nekromantom lub postacią skupioną na zręczności/złodziejstwie/myślistwie i potem na tych 2 broniach.
Od 3 rozdziału jest przecież dalej sporo do końca.
gra się nim jak magiem w podstawce... czyli ciskasz zaklęcia ile się da aż zabijesz... albo bijesz kosturem... początek nekromanty jest do dupy... w sumie jest do dupy do 6 kręgu ogólnie rzecz biorąc nie polecam nekrosa do grania jest denny chyba że chcesz wojownika pod szpady/włócznie to wtedy jest strzała ciemności powoduje obniżenie pancerza przeciwnika o 10% do maksymalnej wartości 50% co ze szpadami/włóczniami całkiem ładnie działa... ale to dalej wojownik..
wojownik pod zręczność to najprostsza postać jaka istnieje... z dualami to jest taki glass cannon..
od 3 rozdziału już praktycznie leci wszystko z górki
(18-11-2018, 21:44)BishopBS napisał(a): [ -> ]gra się nim jak magiem w podstawce... czyli ciskasz zaklęcia ile się da aż zabijesz... albo bijesz kosturem... początek nekromanty jest do dupy... w sumie jest do dupy do 6 kręgu ogólnie rzecz biorąc nie polecam nekrosa do grania jest denny chyba że chcesz wojownika pod szpady/włócznie to wtedy jest strzała ciemności powoduje obniżenie pancerza przeciwnika o 10% do maksymalnej wartości 50% co ze szpadami/włóczniami  całkiem ładnie działa... ale to dalej wojownik..
wojownik pod zręczność to najprostsza postać jaka istnieje... z dualami to jest taki glass cannon..
od 3 rozdziału już praktycznie leci wszystko z górki

Jeszcze ostatnie pytanie.
Warto zatem instalować ten Alternative Balance?
Jest do niego jakieś spolszczenie albo dubbing?
czy warto? tak jest lepiej zbalansowany... nie ma mówiłem że nie ma jest tylko po angielsku...
Przede wszystkim nie czytaj wszystkiego co piszą na themodelkach (czyt. themodders) bo możesz się przeliczyć, polecam ogólnie tutaj pytać bo dostaniesz 100% pewne info od ludzi którzy mają pojęcie a nie bandzie napalonych nastolatków z adhd na gothiczka. Chociaż po tym jak się dowiedziałem że można dostać wytrzymałke za punkty to aż mnie coś wzięło, ale doputy tego nie sprawdziłem to się przeliczyłem i jednak to była prawda tak więc wiesz.
Ogólnie jest taki stream który jest codziennie o 19, na pw ci dam info aby nie robić chamskiej reklamy. Tam możesz zapytać o cokolwiek i nie dostaniesz liścia w twarz za to ze czegoś nie wiesz
W sumie dowiedziałem się że nekromantą również można całkiem spoczko grać.
Ale tworzy to dla mnie pewien dylemat.
Poziom trudności Gothica 2 NK był okej, myślę więc że zagram na normalnym.
Chciałbym się jednak spytać brać forumową, co przyniesie ciekawą rozrywkę?
Jakiś powiew świeżości?
Fajne te nowe gildie?
O ile wiem że pytanie o to czym się gra najciekawiej jest mocno obiektywne, to jednak można dzięki temu dojść do jakiś konkluzji.
Faktem jest natomiast to że wiem czym fajnie się pykało w czystym gothicu.
Nie wiem przykładowo jak będzie się grać nekromantą nastawionym na przywoływanie (tańczący ze zwłokami).
Jaka frajda będzie podczas gry postacią nastawioną pod zręczność.
Ewentualnie, praktycznie zawsze Gothica 1 i 2 przechodziłem z nastawieniem na siłę i 2-rękę.
Z góry dzięki.
nekromantą pod przywoływanie dobrze się gra ale tylko i wyłącznie na AB bo tam możesz korzystać z nich podczas walk z bossami w zwykłym ret 2.0 nekromanta to najgorszy mag bo masz aż 2 skille atakujące na CAŁĄ grę i jedno AoE innymi słowy ret 2.0 dał nam przywoływacza który nie może być przywoływaczem
wojownik jak to wojownik powinieneś się orientować po zwykłym gothicu jak to wygląda... zwłaszcza jak grałeś pod siłę i 2h to w pierwszym rozdziale już mogłeś biegać ze smoczą zgubą i była zabawa w kombajn... postacie pod zręczność to najbardziej op postacie w returnie zwłaszcza jak chcesz używać dodatkowo duali i ogólnie włócznia+strzała ciemności nekromanty całkiem nieźle się sprawdza ale jak dla mnie branie gildii magicznej tylko po jednego skilla dla jakiś 20pkt dmg więcej z włóczni/rapieru to idiotyzm i lepiej wziąć gildię bojową i wszelkie zdolności bojowe
ogólnie to tak:
zręczność: początek rapiery już w połowie 1 rozdziału czujesz że jesteś op ścierwem zwłaszcza na normalu a jak zdobędziesz duale to praktycznie 1hit kill
siła: dwuręczniaki jak to dwuręczniaki nic specjalnego... 1h+tarcza całkiem przyjemnie się gra chociaż jest mały problem z broniami no i mała ilość tarcz
magia: odradzam całkowicie chyba że mag ognia jedyny grywalny