Bractwo Spolszczenia

Pełna wersja: Być jak "Awatar Chaosu" - Droga zrecznosci
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
chodziło mi o walkę bronią z tego co pamiętam bonusy z tablic nie liczą się do progów.. no ale masz 24 PN na 32 lvlu czyli w sumie wsio się zgadza no może po za tymi gulaszami z grzybów (na to chyba szły PN ale głowy uciąć sobie nie dam) dodatkowo z języków nie nauczyłeś się języka kapłanów to wydałeś tylko 8 PN.. jesteś w sumie na takim poziomie rozwoju postaci że już po prostu wszystko będzie drogie także.. nie wiem w sumie o co ci chodzi z tym brakiem PN..
czyli wydałeś 5 PN na kapłanów to masz 19PN do wydania.. i jeszcze nie skończony wątek Jarka z tego co widziałem.. ogólnie rzecz biorąc dobiłeś już progi także nie rozumiem..
Jeśli chodzi o te goblinie jagody to robić te 16 mikstur i wypić czy lepiej zostawić na później ?
(17-06-2018, 08:41)BishopBS napisał(a): [ -> ]chodziło mi o walkę bronią z tego co pamiętam bonusy z tablic nie liczą się do progów.. no ale masz 24 PN na 32 lvlu czyli w sumie wsio się zgadza no może po za tymi gulaszami z grzybów (na to chyba szły PN ale głowy uciąć sobie nie dam) dodatkowo z języków nie nauczyłeś się języka kapłanów to wydałeś tylko 8 PN.. jesteś w sumie na takim poziomie rozwoju postaci że już po prostu wszystko będzie drogie także.. nie wiem w sumie o co ci chodzi z tym brakiem PN..
czyli wydałeś 5 PN na kapłanów to masz 19PN do wydania.. i jeszcze nie skończony wątek Jarka z tego co widziałem.. ogólnie rzecz biorąc dobiłeś już progi także nie rozumiem..

jeżeli masz prf przy statystyce to chlej śmiało. Możesz sobie asekuracyjnie zostawić 1 potka jakby jakis mutagen wpadł.
Zostaw kilka aby użyć na nich mutagenów, resztę wypij o ile masz już prf w zręczności.
Jeszcze jedno pytanie gdzie jest grimash ?
(17-06-2018, 10:41)silentius napisał(a): [ -> ]Jeszcze jedno pytanie gdzie jest grimash ?

Jesli dobrze mysle to chodzi o tego bossa goblina z jaskini obok wilkow pepe.

Na przyszlosc do wszystkich. Takie pytania zadawajcie w odpowiednim dziale.
(17-06-2018, 10:41)silentius napisał(a): [ -> ]Jeszcze jedno pytanie gdzie jest grimash ?

w drugim rozdziale dostajesz od Pepe questa na niego siedzi w jaskini za farmą Onara
Dzięki wielkie
Dobra poszedłem sobie po Misę Magnata i wykułem najlepszą Szpadę 230 obrażeń. Mając 213 zręczności z bonusami szpada robi większy damage szkieletom niż ten zasrany łuk. Dodatkowo łuk nie zawsze przebija pancerz i czasami 10 strzałów idzie na marne. Mogę sobie jeszcze dołożyć 30 zręczności z mikstur. Wychodzi na to, że wydawanie 110 PN w łuki było tylko po to, żeby ubić szkielety pilnujące skarbów w Jarkendarze oraz szkielety w Khornis przed GD. A można po prostu olać te szkielety, biec po szpadę do GD i mieć 110 PN w zapasie... Na normalnym poziomie można sobie iść w te łuki na początku, ale na hardzie naprawdę nie ma sensu. Jeszcze nie byłem po Postrach Umarłych, ale jeśli wymaga on 140 siły to lepiej wpakować do 50 w siłę i znacznie przybliżyć noszenie go. Dzięki temu będziemy mogli też nosić srebrny miecz z opuszczonej kopalni od razu. Dzięki dużej sile można też dorwać łuki od Khaleda wymagające siły, a nie zreki i łuków. To się może przydać na etapie, gdzie trzeba coś koniecznie ubić z dystansu.
A gdzie ja napisałem ze masz iść w luki na wyższych poziomach rozwijasz od 2 rozdziału przed gd mniej wiecej te 60% jest optymalne nawet w połowie gd tez bedzie optymalne na wyzszych poziomach ustawiasz sobie pewne priorytety te luki wczesniej czy później będą ci potrzebne tak czy siak ale z tym serio można się wstrzymywać do pewnego momentu. Przebijający strzał ma 50% na zadziałanie a wiemy jak jest gra potrafi trollowac i nawet mając dajmy na to 90% w jakiś stylu walki melle, potrafimy 3 x pod rzad nie critnac mimo 90% szansy, no ale gra to gra ona wie lepie

łuki od khaleda to gówno a sile na mieczyk wbijesz bez pakowania tak czy siak zawsze możesz nosić drugi set biżuterii pod siłę aby na chwile się przebrać wtedy i tka jak korzysta z miecz a srebrnego zreka jest nie istotna

Trolle łatwiej się katuje luki dla przekładu język przytwierdzenie luku do pleców tez pewnego skilla wymaga, nawet taki kudzu z 2 rozdziału daje 200 zycia to wbrew pozorom serio ratuje zadek a potem na pustyni er-hazir który daje 200 zycia i po 20 do ochrony to naprawdę dużo pomaga
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41