Bractwo Spolszczenia

Pełna wersja: [G2NK] Z życia złodzieja PL
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[Obrazek: lDhHgLH.png]

Opis modyfikacji:

Aby wstąpić do „Stowarzyszenia”, które jest największą organizacją przestępczą królestwa, nasz bohater będzie musiał okazać się go godnym. Po długim czasie oczekiwania otrzymuje w końcu do tego możliwość i wybiera się w drogę statkiem. Jego zadanie: kradzież szlachetnego kamienia. O niczym więcej nie wie. Kiedy wszystko się zacznie? O tym również nie ma bladego pojęcia — aż do momentu, gdy zostaje wywleczony ze swojej koi na pokład i wyrzucony za burtę. Nasz bohater ląduje w wodzie.
Nie ma ze sobą nic prócz bielizny i jakiegoś listu. Jednakże w oddali zauważa ląd. Po upływie wieków — tak mu się przynajmniej wydawało — dociera do niego. Wyczerpany wdrapuje się na drewniane bale starego pomostu. „Nie bez powodu to stowarzyszenie cieszy się złą sławą” — myśl ta nieustannie przelatuje naszemu bohaterowi przez głowę.
Jego cel jest jasny. „Muszę znaleźć kamień szlachetny!” — myślał jedynie o tym. Ale gdzie w ogóle jest i jak ma zdobyć szlachetny kamień?

Wciel się w rolę naszego młodego złodzieja i przeżyj niesamowitą historię kradzieży jego życia. Poznaj niezwykłe postacie, odkryj nowy, urozmaicony świat na krańcu królestwa.
Czy spróbujesz wszystkiego, by osiągnąć swój cel? Będziesz kradł, porywał, a nawet mordował? Czy może jednak wyda ci się, że twoja droga jest niewłaściwa i zdecydujesz się pomóc swoim bliźnim?
Rozstrzygnij sam! „Z życia złodzieja” oferuje nie tylko mnóstwo innowacyjnych i różnorodnych zadań — gracz ma także w wielu miejscach możliwość wyboru, jakim będzie człowiekiem i jak będzie wyglądać jego historia.
Jednak bądź ostrożny! Nie tylko straż miejska ma oko na każdego obcego. Również dzika okolica, naszpikowana dobrze znanymi, ale także nowymi przeciwnikami, jest niebezpieczna jak nigdy dotąd!


Cechy:

* Bogata w zwroty akcji, niesamowita historia młodego złodzieja
* 39 różnorodnych zadań — często z różnymi zakończeniami
* Niezwykłe postacie, które mają swoją własną historię
* Tuzin stale zmieniających się ekranów ładowania
* Nowe bronie (topory, sztylety, miecze, itd.)
* Nowy, komfortowy system powiadomień
* Nowe i zmienione interaktywne obiekty
* Nowe tekstury o wysokiej rozdzielczości
* System respawnu dostosowany do fabuły
* Nowy świat o wielkości ok. 7 ha
* Trzy możliwe do wyboru rodzaje strzał
* Niebezpieczni nowi przeciwnicy
* 12 godzin przyjemności z gry
* Małe menu statystyk
* zabawne easter eggi
* Mnóstwo nowych przedmiotów


Screeny:


Recenzja by Fayors:

>>> Download <<<

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.


Autorem modyfikacji jest Team K, zaś spolszczeniem zajęło się White & Red Group.
Modyfikacja została dodana do Spine.
Dla zainteresowanych zapraszam do obejrzenia recenzji tej modyfikacji:
https://www.youtube.com/watch?v=0zELjulOUNs
Nie wiem czemu, ale nie mogę założyć miecza jednoręcznego polegającego na zręczności. Ani tego miecza, ani tej szabelki od tego kupca co ją miał.
Polecam dodać do tematu link do poradnika, może komuś się przyda: http://www.moddb.com/mods/gothic-ii-the-...ds/na73527 + stosowna grafika:

http://s3.ifotos.pl/img/poradnikp_eapnswh.png
Bardzo dobry mod +poradnik.

White & Red Group. - Czemu taka anonimowa grupa???
W opisie "Juran PL" skład grupy w spoilerze???!!!
@wiwir - Jaka anonimowa? To jedna z pierwszych.

To nie ja tak ustawiałem skład grupy, ale nie jest to jakimś wielkim problemem, bo grupa już nie istnieje.
(20-09-2018, 13:08)Fabiosek napisał(a): [ -> ]@wiwir - Jaka anonimowa? To jedna z pierwszych.

To nie ja tak ustawiałem skład grupy, ale nie jest to jakimś wielkim problemem, bo grupa już nie istnieje.

Tak anonimowa bo na "gogle " nic nie znalazłem oprócz  jedynego składu : http://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=235  -jeszcze do tego w spoilerze.

eto — testy
Magier — kierownictwo, tłumaczenie, poradnik, testy
Mahridspoland — tłumaczenie, testy
nouwak — testy, opowiadanie, korekta błędów językowych
Pawciow — tłumaczenie, testy
Rysa — korekta graficzna, wideo, poradnik, testy
@wiwir, nie wiem czy wiesz, ale jak wpiszesz w Google nazwę grupy to masz pełno przekierowań, z czego na samej górze nawet na wiki opisane. Grupa jest stara, i nie była jakoś liczna, wydała raptem trzy modyfikacje, z czego jedna do Gothica 1. A spoiler akurat dodał autor tematu, w tym wypadku Quasch.

Gwoli ścisłości: http://pl.gothic.wikia.com/wiki/White_%26_Red_Group

No ale to nie temat odnośnie grupy tylko modyfikacji do Gothica. język
Hej,
(nie wiem gdzie pisać, tutaj czy na themodders...)

Nie ma wypisanej wersji w tym temacie, ale patrząc na opis moda w Spine, to zgaduję że tutejsze spolszczenie jest do moda w wersji 1.0

Czy można liczyć na update do wersji 1.1?  anioł
Widzę że w 1.1 doszło dość dużo poprawek, i tak patrząc pobieżnie na ich opis to wydaje mi się że, że może same dialogi się nie pozmieniały, i dało by się zaktualizować pliki bez dodatkowej pracy w tłumaczeniu...?
https://forum.worldofplayers.de/forum/th...s-Diebes-3 - google translate:

Cytat:- Condo is further up the road, so that you can not pass him right without being involved in a dialogue - text changed, the roast of only one meat (no matter what)
- Even on light Sandro now takes as desired Sword
- At the end of the Great Escape you can not teleport away anymore
- There is less EXP if you sneak past Piero than if you go the right way
- Ortolf does not sell the fish with the ring in it (at one the possibilities he has still done that)
+ Naval armor has been redesigned and is now a new armor (-> no more risk of confusion with pirates)
- Smalltalks are quieter, so that one understands the dialogues better
- The diary entry you get when you steal the slip for Hanke from Brogan is now in the Diary for the correct quest
- There should not be any more takes from the old hero anymore
- Mateo should not happen anymore wrong moon blade returns
- values of the heavy war hammer adapted
- light placement in Bonors house revised
- music zones adapted; AddOn music zones completely taken out
- Switches at the graves exchanged by operable skulls
- The hero can now move 300cm further away from the gate in the Wachquest, at the original limit, but he already gives a warning
- Blutblinge does now less damage
- As long as you have not done any ingredients in the "Potion of the Dead", there is now the option "back" to choose
- Bounding box of the trigger on the stone circle slightly expanded
- Sid says at the beginning of the murder quest to Matt no longer that the Hero receives 1000 gold as a reward (in the end he only receives 300)
- Gerbrand should not intervene in battles
- some bows do more damage
- Orcs & Drago have no more female voices
- Isidor has more spells at the end
- In the upper Floor of Bonor's house, the chest was removed so that the guard there does not become aware of the hero
- "ITMI_DM_ARROWBAG" added to the mod file
- Even after Brogan is mad at the hero, you can now trade with him again so that you can place the quest items with him
- meat is always removed from his inventory after talking to Drago
- Camillo does not just say "JET" that the hero receives gold as a reward, he really gets it now
- Rock crystal removed from Alexander's product range, as this confuses the camp guard
- It should no longer be possible to climb the wall to the left of the gate
- One can only suspect Alex regarding Ortolf's delivery problems, if one has found the note in the field
- As soon as the Shadow Runner appears in the Wake Quest, the limit of distance to the gate is removed
- Piero gets Healing potions during the Wake Quest
+ Alwin now has a Dex book in his Inv, so you can still learn Dex should he die
+ New Potion in front of the golem giving +15 power for 120 sec (so Dex-Chars can use the shovel)
- dead bandits are now counted. Even if you have not lost all
your mind, the quest can be ended - Hero now has 2-3 days to bring Matea back, not as it was previously possible that in the worst case, only 1.2 days or so
before - before If you can drink the second bottle of medicine water, you have to wait until the effect of the first one subsides.
+ Approaching the harbor with Matea in tow, the screen turns black and you
're taken to Sandro - Am can no longer hit an invisible wall at the launching pad by the cliff face before the sea monster comes
- It should not be NPC anymore Get upset when you're in Jasper's house, even though you're clean
- Drops of water in caves are a bit darker
+ New tracking shot to Bonor's house during the night spy on the tower in the harbor
- If you bring Matea back home, she's not talking directly to the hero that he should leave the house (if he brings her home at night)
- arrows and bolts should not bounce off so often (replaces countless triggers)
- The story no longer hangs, if you bring back Matea and it comes too close to the gate
- Give a party member a healing potion, is no longer the original G2 voice
- In Adrian's list is no time limit for Gerard, because this eh no has
corrected - Faulty description of the "life force amulet"
- Run away in the fight before Alex henchmen and come back later, they still attack the hero
- Burkhard should not intervene in the fight between the hero and the one worker
- Moonblade should now freeze properly
- Hektor should not die while shouting
+ New, flash-like camera shots conjuring Hector
- Pointless menu item "Play intro" has been replaced by "Contributors" (plays credits video)
- Startdia at Arenakampf against Adrian is now permanent
Stron: 1 2